Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدجواد کرانی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه گفت : در همایش بزرگ خودرو‌های تیونینگ و آپشن بیش از ۵۰ خودرو تیونینگ و آپشن برای علاقمندان به نمایش درآمد.

او هدف اصلی از برگزاری این همایش را ایجاد شور و نشاط بین جوانان کرمانشاهی علاقمند به خودرو‌های تیونینگ و آپشن دانست و گفت : صاحبان اینگونه خودرو‌ها با دستکاری‌هایی که روی خودرو خود انجام می‌دهند، مانند اسپرت کردن، نصب وسایل جانبی، ارتفاع دادن و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. آن‌ها را متفاوت از سایر خودرو‌های عادی می‌کنند.

رئیس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی کرمانشاه افزود: همچنین آشنایی با دستاورد‌های نوین در زمینه تیونینگ و آپشن، تبادل نظر و تجربه و ایجاد فضایی برای تخلیه هیجانات ماشین باز‌ها از دیگر اهداف برگزاری این همایش بود.

کرانی با اشاره به تلاش‌هایی که طی یکسال اخیر برای ساماندهی خودرو‌های تیونینگ و آپشن در کرمانشاه شده، افزود: در سال‌های گذشته فعالیت علاقمندان به این نوع از ماشین‌ها به شکل پراکنده و گروه‌های مختلف بود که با برنامه ریزی سعی کردیم آن‌ها را ساماندهی کنیم.

او ادامه داد: برخلاف برخی تصورات خودرو‌های تیونینگ و آپشن هیچ خطر خاصی برای جامعه ندارند و اتفاقا رانندگان آن‌ها به دلیل هزینه‌هایی که صرف نصب وسایل جانبی روی ماشین هایشان کرده‌اند، تلاش می‌کنند تا با دقت بیشتری رانندگی کنند.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه گفت: امیدواریم پلیس راهور کرمانشاه هم همکاری لازم را داشته باشد تا برخورد با چنین خودرو‌هایی که اخیرا افزایش یافته، کاهش پیدا کند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی جنجال ورزشی اتومبیل رانی خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۱۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن  افراد مستعد در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،امروز در کانون پرورش فکری کودکان کرمانشاه   همایشی ویژه استان کرمانشاه و برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت جوانان این استان برگزار شد در این کارگاه مبانی ابتدایی کار در رادیو و اجرا  اموزش داده شد.کانون ایرانیاران مسئول شناسایی افرادمستعدو عضوگیری از این افراد در باشگاه ایرانیاران اموزشهای لازم به انان داده میشود تا بتوانند گزارشگران و خبرنگاران فعال در استان کرمانشاه باشند.در پایان این همایش فرمهایی به شرکت کنندگان داده شد تا درصورت داشتن شرایط اولیه بصورت افتخاری با رادیو همکاری کنند

دیگر خبرها

  • دلیل کوبش زیاد 405 در دست‌انداز
  • همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن افراد مستعد در کرمانشاه
  • همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن  افراد مستعد در کرمانشاه
  • بلایی که یک ایرانی بر سر سوپر خودروی میلیون دلاری آورد! | فیلم
  • همایش بزرگ حجاج شرق استان سمنان
  • همایش بزرگ حجاج شاهرود
  • گزارش تصویری از همایش بزرگ تای چی ووشو در بوستان ملت
  • شوفرهایی که خواننده شدند + فیلم
  • همایش آموزشی زایران حج تمتع در کرمانشاه
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق