Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@14:16:27 GMT

آغاز فیلمبرداری «زالاوا» با هدی زین العابدین

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۱۶۴۰

آغاز فیلمبرداری «زالاوا» با هدی زین العابدین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلمبرداری فیلم سینمایی «زالاوا» به نویسندگی و کارگردانی ارسلان امیری با نقش آفرینی هدی زین العابدین در سنندج آغاز شد.

نوید پورفرج و پوریا رحیمی‌سام دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم‌ سینمایی «زالاوا» به نویسندگی ارسلان امیری، تهمینه بهرام و آیدا پناهنده به تهیه‌کنندگی روح‌الله و سمیرا برادری در طوبی فیلم تهیه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آیدا پناهنده مشاور کارگردان، امیر اسکندری مدیر تولید، علی مردانه برنامه ریز و دستیار اول کارگردان، محمدرضا شجاعی مدیر هنری، مهدی بدرلو مجری طرح، محمد رسولی مدیر فیلمبرداری، حسین کرمی طراح صحنه و لباس، عباس عباسی طراح چهره پردازی، هادی ساعدمحکم صدابردار، پوریا کاظمی فرد منشی صحنه، محسن روزبهانی جلوه های ویژه میدانی، امین پهلوان زاده جلوه های ویژه بصری، محمد بدرلو عکاس، آیدا اورنگ مشاور رسانه ای عوامل این فیلم سینمایی هستند.

«زالاوا» اولین تجربه سینمایی ارسلان امیری در مقام کارگردان است. ‌این سینماگر پیش از این به عنوان فیلمنامه‌نویس و تدوین‌گر در فیلم‌های «ناهید»، «تی‌تی» و «پاییز نیکایدوها» همکاری داشته و کارگردانی مستندهایی چون «زمین ناآرام» و «اتاق امن» و در مقام فیلمنامه‌نویس آثاری همچون «ویلایی‌ها»، «اسرافیل» و «گیج‌گاه» را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 5038514 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم سینمایی آیدا پناهنده ارسلان امیری چهل سالگی دفاع مقدس تئاتر ایران برنامه تلویزیونی شبکه پنج سیما موسیقی ایرانی جشنواره فیلم مقاومت فیلم مستند فیلم سینمایی حضور هنر ایران در جهان هفته دفاع مقدس سازمان صداوسیما کارگردان تئاتر تئاتر شهر سینمای مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۱۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس

به گزارش همشهری آنلاین امیرارسلان مطهری مهاجم باتجربه تراکتوری‌ها که نیم فصل از استقلال جدا شد و به جمع‌ سرخ‌پوشان پیوست چهره ویژه بازی این هفته دو تیم است.

مطهری که سال‌ها در استقلال توپ زد و یکی از مهاجمان محبوب هواداران آبی‌پوش محسوب می‌شود، همواره با شادی گل خاص خود که ادای گیتار زدن درمی‌آورد مورد توجه بوده و حالا او قبل از رویارویی با استقلال بار دیگر این شادی را به نمایش گذاشته است.

باشگاه تراکتور در فاصله باقیمانده تا دیدار با استقلال از پوستر جالب خود برای این بازی رونمایی کرده که تصویر مطهری روی آن قرار دارد. مهاجم باتجربه سابق استقلال در این تصویر لبخندی زیبا بر لب دارد و شادی گل معروف خود که ادای گیتار زدن است را به نمایش گذاشته است.

گفتنی است دیدار تراکتور و استقلال ساعت 17 روز چهارشنبه 12 اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 848224 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • آغاز نهضت تولید محصول سبز با برق سبز در مه‌ولات