Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@10:37:37 GMT

طرح هادی در ۳۰۰ روستای گلستان اجرا نشده است

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۱۶۴۶

طرح هادی در ۳۰۰ روستای گلستان اجرا نشده است

حسینی گفت: طرح هادی در ۳۰۰ روستای استان گلستان آغاز نشده است و نیاز است حمایت های مالی در این بخش اتفاق بیفتد.

«سیدمحمد حسینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: طرح هادی روستایی یکی از وظایفی است که بر عهده بنیاد مسکن نهاده شده است و از سال 66 اجرای طرح هادی روستایی را پیگیری می کنیم.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با بیان اینکه 933 روستا در استان گلستان وجود دارد، ادامه داد: 47 درصد جمعیت استان در روستاها زندگی می کنند و میزان جمعیت روستایی استان گلستان 21 درصد از میانگین کشوری بالاتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسینی بیان کرد: یکی از برنامه های بنیاد مسکن برای ارائه خدمت به روستائیان طرح های است و این مهم باعث ماندگاری و عدم مهاجرت روستائیان به شهرها می شود.

 

وی با بیان اینکه 100 درصد روستاهای استان گلستان طرح هادی مصوب دارند، افزود: تهیه طرح حتی برای روستاهای کمتر از 20 خانوار نیز در استان گلستان اجرایی شده است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان بیان کرد: اجرای طرح هادی در 600 روستای استان گلستان را آغاز کردیم و با حمایت شورای برنامه ریزی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در 250 روستا فاز یک طرح هادی را به پایان رساندیم.

 

حسینی تاکید کرد: در 300 روستای استان گلستان طرح هادی آغاز نشده است و نیاز است حمایت هایی مالی در این بخش اتفاق بیفتد.

 

وی گفت: پس از سیستان و بلوچستان، استان گلستان بیشترین جمعیت روستایی کشور را به خود اختصاص داده است و امروز در 170 روستا 200 پروژه را افتتاح کردیم که بالغ بر 192 هزار نفر جمعیت از اجرای این پروژه ها بهره مند می شوند و برای اجرای این پروژه ها 22 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان تاکید کرد: سال گذشته 960 پروژه در روستاهای استان گلستان با 104 میلیارد تومان اعتبار از محل تملک استانی، ملی، حوادث و مشارکت دهیاری ها اجرا شده است.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: سید محمدحسینی مدیرکل بنیاد مسکن گلستان اجرای طرح هادی طرح هادی طرح هادی روستایی بنیاد مسکن استان گلستان بنیاد مسکن طرح هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان

محمدرضا ولی الهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار در سفرهای ریاست جمهور به استان گلستان برای عمران و توسعه روستاها مصوب شد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان گفت: در سفر اول ریاست جمهوری به استان گلستان مبلغ ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای استان در قالب تهیه و اجرای طرح‌های هادی، اجرای بافت باارزش روستایی و ایمن سازی روستاهای در معرض خطر مصوب شد که ۲۶۹ روستای استان از آن بهره مند شدند.

وی با اشاره به اینکه از محل مجموع این اعتبارات ۲۲۸ روستا از نعمت طرح هادی برخوردار می‌شوند، افزود: طرح بهسازی بافت ۱۲ روستا اجرایی و همچنین ایمن سازی ۲۵ روستا در دستور کار قرار گرفت.

ولی الهی با بیان اینکه تا کنون ۱۱۵ میلیارد تومان از این اعتبارات تخصیص و به بنیاد مسکن استان ابلاغ شده است، اظهار کرد: بخش عمده‌ای از این اعتبارات در قالب پروژه‌های عمرانی در روستاهای استان هزینه شده و یا در حال کارسازی است.

کد خبر 6090056

دیگر خبرها

  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان