Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس پزشکی یک شبکه آمریکایی گفت با اینکه رئیس جمهور این کشور پس از ابتلا به ویروس کرونا در معرض خطر فزاینده‌ای قرار گرفته است ولی شانس بالایی در بهبودی خواهد داشت. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «سانجای گوپتا» کارشناس پزشکی شبکه «سی‌اِن‌اِن» روز جمعه گفت، احتمالاً بخت با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا یار خواهد بود و او که به ویروس کرونا مبتلا شده، بهبود خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نوشته پایگاه خبری «هیل»، گوپتا گفت:‌ «با توجه به سن و پیش‌زمینه بیماری‌های رئیس جمهور، او در معرض خطر فزاینده‌ای قرار خواهد گرفت».

با این حال این کارشناس پزشکی افزود: «اما بخت به میزان بسیار زیادی با او یار است و بیش از ۹۰ یا ۹۵ درصد شانس دارد که از [این بیماری] عبور کند».

گوپتا با اشاره به اینکه ترامپ باید تا دو هفته در قرنطینه باقی بماند گفت: «از بالاترین سطوح در دولت آمریکا صحبت می‌کنیم. افراد زیادی هستند که امروز باید بدانند که لازم است تا دو هفته آینده به قرنطینه بروند».

وی در ادامه از «جو بایدن» رقیب دموکرات ترامپ که بامداد چهارشنبه در مناظره با او شرکت کرده بود نیز درخواست کرد که تست کرونا بدهد. سی‌اِ‌ن‌اِن امروز (جمعه) تأیید کرد که بایدن نیز قصد دارد تحت آزمایش ابتلا به ویروس «کووید-۱۹» قرار گیرد.

آزمایش کرونای رئیس‌جمهور آمریکا بعد از ماه‌ها دست‌کم گرفتن این ویروس و اظهارنظرهای عجیب و غیرعلمی درباره این بیماری، در حالی مثبت شده که این کشور در مراحل پایانی رقابت‌های انتخاباتی تا سوم نوامبر (۱۳ آبان)، روز انتخابات سراسری قرار دارد و آمریکا همچنان درگیرترین کشور جهان با این بیماری است.

ترامپ این هفته در مناظره با بایدن استفاده وی از ماسک را مورد تمسخر قرار داد و گفت: «هربار که او را می‌بینید ماسک زده است. ممکن است وقتی با من حرف می‌زند ۶۰ متری فاصله داشته باشد ولی با بزرگ‌ترین ماسکی که در عمرم دیده‌ام سر و کله‌اش پیدا می‌شود».

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ترامپ کرونا تست کرونا قرنطینه رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۱۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجوها را نزنید آقای بایدن!

266 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902551

دیگر خبرها

  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • (ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!
  • ببینید | جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجوها را نزنید آقای بایدن!
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟