Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقویم طرفداری امروز به اتفاقات و چالش هایی که در روز دوازدهم مهر ماه سال های اخیر در ورزش دنیا به وجود می پردازد.  

به گزارش طرفداری، روز دوازهم مهر ماه در دهه گذشته را نمی توان از جمله روزهای پر خبر دانست. تقویم طرفداری امروز به اتفاقات ورزشی که در این روز اتفاق افتاد می پردازد. 

 

آخرین تمرینات تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با تایلند (1380/07/12)

آخرین تمرینات تیم ملی فوتبال ایران برای انجام دیداری مقـــــابل تیم ملی فوتبال تایلند بعدازظهر روز پنجشنبه با حضور تمامی ملی پوشــــان کشورمان در مجموعه ورزشی ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تمرینات ، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از انجام حرکات کششی ، به انجام کارهای تاکتیکی پرداختند. تیم ملی فوتبال ایران فردا / جمعه / در ششمین دیدار خود در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2002 در گروه اول اسیا ، راس ساعـــت 16 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم تایلند خواهد رفت . همچنین تیم ملی فوتبال تایلند روز پنجشنبه در دو نوبت صبح و عصــــر تمرینات خود را در زمین های شماره یک و دو ورزشگاه آزادی تهران انجام داد و قرار است این تیم آخرین تمرینات خود را فردا از ساعت 9 تا 11 صبح در زمین شمار 2 ورزشگاه آزادی تهران برگزار کند . دیدار رفت دو تیم که در شهر بانکوک برگزار شد با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

 

برزیل و عمان به دیدار پایانی جام دوستی عمان راه یافتند! (1381/07/12)

تیمهای ملی فوتبال جوانان برزیل و عمان به دیدار پایانی هفتمین دوره رقابتهای فوتبال جام دوستی عمان راه یافتند. به گزارش تلویزیون ام بی سی درمرحله نیمه پایانی این پیکارها که پنجشنبه شب برگزار شد ، تیم عمان درمصاف باعربستان به برتری 3 بر صفر رسید و تیم برزیل مقابل چین 2 بر یک پیروز شد. بدین ترتیب ، تیمهای برزیل و عمان دیدار نهایی روز شنبه برگزار خواهند کرد و پیش از آن دو تیم چین و عربستان دیدار رده بندی را برگــزار می کنند. این پیکارها حدود دوهفته پیش درورزشگاه "سلطان قابوس " "مسقط " پایتخت عمان آغاز شده بود.

 

فوتبال باشگاه های آلمان/ گلزنی هاشمیان برای بوخوم (1382/07/12)

"وحید هاشمیان" مهاجم ایرانی تیم بوخوم آلمان شنبه شب ، 2 گل را وارد دروازه تیم کایزرسلاترن کرد. به گزارش خبرگزاری رویترز از برلین، در این دیدار که در هفته هشتم مسابقات فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های آلمان / بوندسلیگا/ و در زمین تیم بوخوم برگزار شد این تیم با نتیجه 4 بر صفر حریف خود را شکست داد. گلهای این دیدار را "وحید هاشمیان" در دقایق 49 و 83 و " پیتر مدسن" در دقایق 60 و 90 برای تیم بوخوم به ثمر رساندند. در دیگر دیدار مهم امشب، تیم اشتوتگارت صدرنشین این رقابتها در زمین خود با نتیجه تساوی بدون گل مقابل تیم کلن متوقف شد. همچنین تیم بایرن مونیخ در ورزشگاه المپیک این شهر با نتیجه پرگل 4 بر یک تیم هرتابرلین را شکست داد. گلهای این دیدار را " روی ماکای " در دقیقه 22 ، " میشاییل بالاک " 45+1، "باستین اسوینستیگار" 58 و " حسن صالح حمیدزیچ " 88 برای تیم بایرن مونیخ و " نیکو کوواچ " در دقیقه 65 برای تیم هرتابرلین به ثمر رساندند.

 

تیم ملی فوتبال آلمان روز پنجشنبه هفته جاری وارد تهران می شود (1383/07/12)

بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان جهت انجام دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال کشورمان، حوالی ظهر روز پنجشنبه هفته جاری با یک هواپیمای اختصاصی (چارتر) وارد تهران می شوند. تعداد بازیکنان و هیات همراه تیم ملی فوتبال آلمان در اعلام اولیه حدود 40 نفر برآورد شده اما به احتمال زیاد این تعداد کاهش خواهد یافت. همچنین در بین نفرات اعزامی به تهران، تعداد قابل توجهی از خبرنگاران رسانه های مختلف آلمان نیز حضور دارند. بنابر این گزارش، محل اقامت بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان در هتل آزادی تهران در نظر گرفته شده و طبق هماهنگی های به عمل آمده بازیکنان آلمانی سه جلسه تمرین طی روزهای پنجشنبه و جمعه در تهران برگزار خواهند کرد اما ساعت و مکان برگزاری این تمرینات هنوز از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشده است. همچنین مسوولان شبکه تلویزیونی "زد.دی.اف" که امتیاز پخش این دیدار دوستانه برای سایر کشورها را برعهده دارند، اواسط هفته جاری و به احتمال زیاد، روز سه شنبه وارد تهران می شوند. دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و آلمان راس ساعت 30/19 دقیقه روز شنبه 18 مهر ماه جاری در ورزشگاه یکصدهزاری نفری آزادی تهران برگزار می شود.

 

"بکن باوئر" : از استقبال ایرانی ها شگفت زده شدم (1384/07/12)

"فرانس بکن باوئر" رییس کمیته سازماندهی رقابت های فوتبال جام جهانی 2006 آلمان در پی سفرش به تهران نوشت: در این سفر از استقبال ایرانی ها شگفت زده شدم. "بکن باوئر" در مقاله ای در شماره سه شنبه روزنامه بیلد می نویسد: برای من بسیار قابل تعجب بود که تصویرم را در تمامی روزنامه های تهران و حتی در هتل آزادی مشاهده کنم. همه افراد می خواستند در تهران به من دست بدهند و با من ارتباط برقرار کنند.

رییس کمیته سازماندهی جام جهانی 2006افزود: ما یک سری تصویر هنری و جا کلیدی با ارزش به فدراسیون فوتبال ایران هدیه دادیم و من نیز یک قالیچه با تصویر خودم و "محمد دادکان" رییس این فدراسیون دریافت کردم. من همچنین از دیدار مجدد با علی دایی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران خرسند شدم. بکن باوئر و هیئت همراه وی روز یکشنبه سفر به کشورهای شرکت کننده در جام جهانی فوتبال آلمان را از ایران آغاز کرد و قرار است در چند مرحله از تمامی 31 فدراسیون فوتبال شرکت کننده در این جام بازدید کند. بکن بائر یک هفته پیش از سفر خود به ایران در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در برلین، ضمن تمجدید از تیم ملی فوتبال ایران، ابراز امیدواری کرده بود که این تیم بتواند به دور دوم مسابقات جام جهانی 2006 صعود کند.

 

جنجال رسانه های اسپانیا بر سر حذف رائول از فهرست تیم ملی فوتبال (1385/07/12)

حذف"رائول گونزالس" کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیااز فهرست بازیکنان این تیم و عدم حضور او در تمرینات آن پیش از مسابقه با سوئد، این روزها به یک بحث داغ و جنجالی در اسپانیا تبدیل شده است. همه رسانه ها اعم از مطبوعات و رادیو و تلویزیونهای اسپانیا در روزهای اخیر، غیبت رائول در تمرینات را به مهمترین خبر ورزشی خود تبدیل کرده و بیشتر آنان به دفاع از او برخاسته اند. این مساله تا آنجا پیش رفته است که روز گذشته جریان تمرینات تیم ملی فوتبال اسپانیا در شهرک ورزشی این تیم در حومه مادرید، هواداران رائول یک مجسمه کارتنی قابل حمل به شکل و اندازه واقعی او ساخته و با حرکت دادن آن در زمین فوتبال، اعتراض خود را به جای خالی اش در تمرین نشان دادند. صحنه یادشده در طول دو روز گذشته بارها از تلویزیونهای اسپانیا پخش شده است. رسانه های اسپانیایی که تمرینات تیم ملی را پوشش خبری می دهند هنگام گفت وگو با بازیکنان تیم ملی و دیگر شخصیتهای ورزشی، اولین سووالی را که مطرح می کنند، در مورد غیبت رائول است.

 

خسرو حیدری: شکست مقابل پرسپولیس انگیزه بازیکنان را دوچندان کرده است (1386/0712)

یک هافبک تیم پاس همدان گفت: شکست مقابل پرسپولیس تهران در بازی هفته گذشته انگیزه بازیکنان را دو چندان کرده است.
"خسرو حیدری" هافبک تیم پاس همدان روز پنجشنبه در گفتگویی به صحبت پرداخت: این شکست باعث شد، بازیکنان دچار شوک روحی شوند و قطعا برای جبران این ناکامی بیشتر تلاش می کنند.
وی اضافه کرد: خوشبختانه امتیاز تیم های لیک برتر نزدیک به هم است و با شکست تیم پگاه گیلان می توانیم شرایط تیم را بهبود بخشیم.
هافبک تیم پاس همدان گفت: تیم پاس به اندازه کافی امتیاز از دست داده و باید برابر تیم فوتبال پگاه سه امتیاز لازم را کسب کنیم. با غلبه بر تیم فوتبال پگاه گیلان، شکست های گذشته را به فراموشی خواهیم سپرد. توانایی بازیکنان پاس زیاد است و آنها مستحق قرار گرفتن در جمع بهترین ها فوتبال هستند.  نیروی جوانی بازیکنان پاس باعث شده این تیم شرایط بهتری را نسبت به هفته های گذشته داشته باشد.

 

تساوی تیم های استقلال و پرسپولیس در شهرآورد 66 (1387/07/12)

شصت و ششمین دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران عصر جمعه با نتیجه تساوی خاتمه یافت. در این دیدار که از هفته نهم لیگ برتر باشگاه ایران و در حضور 100 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد دو تیم در پایان 90 دقیقه تلاش به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافتند. گل های این بازی را آرش برهانی در دقیقه 46 برای تیم استقلال و علی کریمی در دقیقه 87 برای تیم پرسپولیس به ثمر رساندند.
اسامی بازیکنانتیم پرسپولیس : مهدی واعظی، مجتبی شیری (دی کارمو از دقیقه 55) ،سپهر حیدری، فرانک آتسو (ایوان پترویچ از دقیقه 70) ، علیرضا محمد،پژمان نوری، مازیار زارع،علی کریمی،علیرضا نیکبخت واحدی (محمد منصوری از دقیقه 82) ، کریم باقری و ابراهیم توره تیم استقلال تهران : وحید طالب لو، پیروز قربانی، پژمان منتظری، خسرو حیدری، هادی شکوری، هاشم بیک زاده ( مهدی امیر آبادی از دقیقه 46) ، حسین کاظمی، مجتبی جباری (یدالله اکبری از دقیقه 73) ، جان واریو، آرش برهانی و سیاوش اکبرپور ( بیژن کوشکی از دقیقه 65)

 

واگذاری تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به بخش خصوصی رسمیت یافت (1388/07/12)

صورتجلسه انتقال امتیاز این تیم با حضور مدیران عامل کارخانه ماشین سازی و باشگاه فرهنگی ورزشی دبیری تبریز، معاونت امور اجتماعی استانداری ، مدیر کل تربیت بدنی و رییس هیات فوتبال آذربایجان شرقی امضا شد و این تیم به طور رسمی در اختیار دبیری قرار گرفت. بر اساس این گزارش ، کریم ژاله فروزان، مدیر عامل کارخانه ماشین سازی ، به عنوان انتقال دهنده و شهرام دبیری، مدیر عامل باشگاه دبیری به عنوان تحویل گیرنده ، پای این صورتجلسه را امضا کردند. همچنین محمدرضا نوتاش معاون امور اجتماعی استاندار، غلامحسین فخاری، مدیر کل تربیت بدنی و جواد ششگلانی رییس هیات فوتبال آذربایجان شرقی نیز به عنوان ناظران این صورتجلسه، پای آن امضا گذاشتند. پیش از این شهرام دبیری به دلیل آنچه عدم امضای این صورتجلسه از سوی استانداری، کارخانه ماشین سازی و هیات فوتبال آذربایجان شرقی نامید، از پذیرش مسوولیت تیم فوتبال ماشین سازی تبریز انصراف داده بود. تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که در رقابت های فصل گذشته رقابت های لیک دسته یک با قرار گرفتن در رده سیزدهم به دسته دوم سقوط کرد در رقابت های فصل آتی در این دسته بازی خواهد کرد.

 

قطبی: کویتی ها با اتلاف وقت سازماندهی تیم ایران را به هم ریختند (1389/07/12)

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، افشین قطبی پس از شکست تیم ملی فوتبال ایران از تیم کویت در رقابت های غرب آسیا و در حالی که نشست خبری پس از بازی برگزار نشد افزود: شکست مقابل تیم کویت و متوقف شدن روند پیروزی های ایران در سال 2010 بسیار ناراحت کننده است.
وی با بیان اینکه تیم ایران در نیمه نخست این مسابقه بدشناس بود اضافه کرد: کویتی ها در نیمه نخست تنها دو موقعیت گل روی دروازه ایران خلق و هر دو موقعیت را تبدیل به گل کردند که این امر برای تیم کشورمان مشکل ساز شد.
سرمربی تیم فوتبال ایران، مصدومیت هادی عقیلی را در عملکرد این تیم بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: غیبت عقیلی در این مسابقه ساختار دفاعی و بازی سازی تیم ایران را دچار مشکل کرده بود. : تیم ملی فوتبال ایران با انجام بازی های تدارکاتی بیشتر با تیم های مختلف آسیایی و اروپایی و همچنین بازی روز پنجشنبه مقابل برزیل هماهنگی های لازم برای حضور پرقدرت در جام ملت های آسیا را به دست آورد.
تیم ملی فوتبال ایران یکشنبه شب با شکست مقابل تیم کویت در دیدار نهایی ششمین دوره مسابقات غرب آسیا از کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها بازماند و نایب قهرمان شد.

 

زمینه حضور اشکان دژاگه در تیم ملی فوتبال ایران فراهم شد (1390/07/12)

به گزارش سایت رسمی اینترنتی فدراسیون فوتبال، دبیرکل فدراسیون فوتبال در این نشست اظهار داشت: بر اساس اعلام فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا)، ;اشکان دژاگه ; می تواند در تیم ملی فوتبال ایران بازی کند. دژآگه از بازیکنان مورد نظر کارلوس کی روش است و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به دلیل حساسیتی که در کار خود دارد، می خواهد تا حضور دژآگه در ایران بدون محدودیت زمانی فراهم شود.
دبیرکل فدراسیون فوتبال سپس مدارک اشکان دژاگه از جمله شناسنامه ایرانی، گذرنامه و سوابق حضور این بازیکن در تیم فوتبال جوانان آلمان و تیم های کایزرسلاترن و ولفسبورگ آلمان را ارایه کرد و گفت: در کنگره ;فیفا ; که سال 2010 در آفریقای جنوبی برگزار شد، برخی از فدراسیون ها از جمله فدراسیون فوتبال ایران در باره حضور بازیکنانی که در رده های سنی نوجوانان و جوانان یک کشور بازی کرده اند اما ملیت دیگری دارند، پیشنهاد دادند که این بازیکنان بتوانند در رده های سنی امید و بزرگسالان برای کشور اصلی خود بازی کنند.
نبی خاطرنشان کرد: خوشبختانه این پیشنهاد مورد موافقت ;فیفا ; قرار گرفت و فدراسیون فوتبال ایران هم بر اساس مدارکی که به فیفا ارایه کرد و با توجه به اینکه دژآگه در رده بزرگسالان برای تیم ملی آلمان بازی نکرده، فیفا با حضور او در ایران موافقت کرد و دژآگه می تواند برای تیم ملی فوتبال ایران بازی کند.
در ادامه این نشست، ;کارلوس کی روش ; سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از حضور مسوولان در این نشست تشکر می کنم چرا که نشان داده اند حمایت از تیم ملی برای آنها مهم است و می خواهند به تیم ملی کمک کنند تا از لحاظ ورود و خروج بازیکنان مشکلی وجود نداشته باشد و در کارها سرعت داشته باشیم تا به هدف بزرگی که رسیدن به جام جهانی 2014 برزیل است، برسیم.
کی روش اضافه کرد: برای ما سخت است که در گذرنامه دژاگه تنها یک مهر ورود وجود داشته باشد و این بازیکن فقط سه ماه در ایران باشد و تنها یک بار بتواند از ایران خارج شود.
وی ادامه داد: در بازی های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به همه بازیکنان تیم ملی احتیاج داریم و در باره زمان بندی به طور حتم، زمان های ورود و خروج بسیاری داریم و با توجه به بازیکنان مشمولی که داریم نیازمند کمک و هماهنگی مسوولان نظامی هستیم.
کی روش خاطرنشان کرد: علاوه بر اشکان دژآگه چند بازیکن ایرانی الاصل دیگر در بلژیک و سوئد هستند که سطح فنی خوبی دارند اما شرایط آنها مشابه شرایط دژاگه است و ممکن است آنها نیز به تیم ملی دعوت شوند تا برای تیم ملی بازی کنند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: می خواهیم همانطور که حضور دژآگه در ایران فراهم می شود حضور دیگر بازیکنان که تعداد آنها نیز کم نیست فراهم شود و به همین دلیل به حمایت نیاز داریم.
وی خاطر نشان کرد: به طور حتم با حضور بازیکنان با کیفیت در فوتبال ملی ایران، موفقیت ها در دسترس خواهد بود.
رییس تربیت بدنی نیروهای مسلح نیز در این نشست اظهار امیدواری کرد: با همت ملی، تیم ملی قوی در رقابت های مقدماتی جام جهانی حضور داشته باشد و با اقتدار به جام جهانی صعود کند، چرا که این خواسته رهبر معظم انقلاب، رییس جمهور محترم و ملت بزرگ ایران است.
سردار ;مهرعلی باران چشمه ; افزود: ما حسن نیت خود را در ماجرای تیم امید و خروجی بازیکنان مشمول این تیم ثابت کردیم و بهترین شرایط را برای آنها فراهم کردیم تا تیم امید به عراق برود. باران چشمه خاطرنشان کرد: در باره حضور بازیکنان سرباز، هیچ مشکلی وجود ندارد و طبق مقررات وزارت ورزش، نامه نگاری‌ ها از طرف دفتر امور مشترک انجام می‌ شود، البته طرح سرباز قهرمان طرحی است که می‌ تواند به کمک فدراسیون فوتبال بیاید. وی اظهار امیدواری کرد: طرح سرباز قهرمان در فدراسیون فوتبال که جزو معدود فدراسیون ‌هایی است که هنوز آن را عملیاتی نکرده، عملی شود. رییس تربیت بدنی نیرهای مسلح اطمینان داد: در مورد ;اشکان دژآگه ; موارد قانونی وجود دارد که حضور او را در ایران بدون مشکل خواهد کرد.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال آلمان تیم ملی فوتبال ایران ورزشگاه آزادی تهران آزادی تهران برگزار بازیکنان تیم ملی فدراسیون فوتبال تمرینات تیم ملی روز پنجشنبه اشکان دژاگه ماشین سازی تربیت بدنی شکست مقابل تیم فوتبال بکن باوئر جام جهانی برگزار شد رسانه ها برای تیم تیم پاس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۱۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

در ادامه این نشست خبر سرمربی تیم ملی والیبال در صحبت‌های مقدماتی خود گفت: خوشحال هستم که در ایران حضور دارم. به تازگی کار را با کادر فنی و بازیکنان شروع کردیم و همکاری نزدیکی با مسئولین فدراسیون داریم. با قلب و عشق کار را شروع کردیم تا ان شاالله در تابستان یک کار بزرگ انجام دهیم و آن هم کسب سهمیه المیپیک است.

وی در خصوص اینکه چرا به شما مربی برزیلی- فرانسوی گفته می‌شود و شناختش از والیبال ایران چقدر است گفت: من متولد برزیل هستم و ریشه و خانواده ام در برزیل هستند. ۳۷ سال پیش با همسرم به فرانسه رفتیم و سه فرزند من در آن جا متولد و بزرگ شدند و از هر دو کشور تجربیاتی کسب کردم که امیدوارم همه را به ایران منتقل کنم. همه با کیفیت والیبال ایران آشنا هستند و ایران در سطح پایه هم بازیکنان خوبی دارد. بازیکنان عشق بازی برای کشورشان را دارند همه باور داریم تحقق هدف راه یابی به المپیک باورپذیر است و من هم خوشحالم که این تیم را رهبری می‌کنم.

سرمربی تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که نظرش در مورد غیبت برخی از ستاره ها در اردوی تیم ملی عنوان کرد: حضور بازیکنان بزرگ ستاره خیلی مهم نیست و بیشتر باید به ساخت تیم باور داشته باشیم. سال پیش خیلی از این بازیکنان حضور داشتند، اما نتایج خوب نبود. سیکل المپیک چهار ساله است و ما در یک ماه باید این کار را انجام دهیم. هدفی داریم که همه مردم ایران باید آن را با عشق باور داشته باشند و هر بازیکنی باید با قلب خود برای عشقش بیاید و بجنگد و هر کس این باور را ندارد بهتر است در تیم حضور نداشته باشد و امیدوارم تابستان امسال یک اتفاق خوب رقم بخورد.

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • تفاهم نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • تفاهم نامه اجرای فیبرنوری بیرجند امضا شد
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد