Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در روز دوم و پایانی مرحله نهایی لیگ دوومیدانی مردان باشگاه‌های کشور که به میزبانی مجموعه آفتاب إنقلاب تهران برگزار شد، مسلم نیادوست در ماده ۳ هزارمتر با مانع با زمان ۹ دقیقه و ۲۰ ثانیه و ۶۳ صدم ثانیه بر سکوی سوم ایستاد.

نیادوست در روز نخست هم در ماده ۱۵۰۰ متر به مدال نقره دست یافته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن عابدی دیگز دونده استان فارسی در روز دوم و ماده ۱۰ هزارمتر با زمان ۳۳ دقیقه و ۳۷ ثانیه و ۵۹ صدم ثانیه به کسب مقام چهارم بسنده کرد.

سید مرتضی حسینی، مسلم نیادوست و حسن عابدی در لیگ دوومیدانی در غالب تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و عبداله جمشیدی بعنوان ورزشکار تیم مس کرمان حضور یافته بود.

ورزشکاران مطرح رشته دوومیدانی استان فارس در بخش زنان و مردان سال هاست بدلیل نداشتن اسپانسر مناسب، برای حضور در لیگ دوومیدانی باشگاه‌ها در تیم‌های سایر استان‌ها حضور می‌یابند.

۲۴ دوره لیگ دوومیدانی مردان باشگاه‌های کشور در مجموع سه مرحله برگزاری با قهرمانی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان لیگ دوومیدانی دونده فارسی باشگاه های کشور لیگ دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آغاز شد. اسبقیان معاون وزیر ورزش از این اردو بازدید کرد.

در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی - آمریکایی تیم ملی (جون‌کنت‌ول)، آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت‌های آسیایی تایلند انجام می دهند.

مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد که این رقابت ها، انتخابی جام‌جهانی نیز محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند
  • دوومیدانی بین المللی دبی؛ تفتیان به پنجمی ۱۰۰ متر بسنده کرد
  • پنجمی حسن تفتیان در تور جهانی امارات
  • طلای امیریان در ۸۰۰ متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر
  • دو و میدانی بین المللی دبی؛ طلای امیریان در ۸۰۰متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • مشکلات جودوکاران پارالمپیکی در حال بررسی است
  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی