Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@15:56:30 GMT

هشدار فاجعه کرونا در مرند/ تخت‌های بیمارستانی پر شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۲۴۶۹

هشدار فاجعه کرونا در مرند/ تخت‌های بیمارستانی پر شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرند در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا در این شهرستان گفت: هم اکنون وضعیت کرونایی شهرستان مرند در مرز هشدار قرار دارد.

صمد طاهری افزود: مردم بدون توجه به رنگ وضعیت با رعایت شدید پروتکل‌های بهداشتی، کادر درمان را در مقابله با کرونا یاری کنند.

وی تصریح کرد: مردم در این روزها از رفتن به مهمانی، حضور در پارک‌ها، شرکت در هرگونه تجمع و از این قبیل کارها به شدت خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری خاطرنشان کرد: مردم اگر نکات و توصیه‌های بهداشتی را رعایت نکنند وضعیت از این هم بدتر خواهد شد.

وی تاکید کرد: در صورت ادامه این شرایط، تخت‌های بیمارستان کفاف نخواهد داد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرند از مردم خواست استفاده از ماسک به هنگام خروج از خانه تا برگشت به منزل و رعایت فاصله گذاری را جدی بگیرند.

وی ابراز داشت: همشهریان از برگزاری و شرکت در مراسم ختم در منزل و حضور در تشیع جنازه‌ها خودداری کرده و به مراقبت از سالمندان و افراد بیمار دقت کنند.

تخت‌های بخش کرونایی بیمارستان مرند پر شد

رئیس بیمارستان آیت اله حجت کوه کمری مرند نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت کرونا در شهرستان مرند گفت: ظرفیت تخت‌های بخش کرونای بیمارستان کاملاً تکمیل شده است.

سمیرا مولایی افزود: از فاجعه‌ای که پیش رو داریم احساس خطر می‌کنیم، مردم به شدت پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی به مردم توصیه کرد از مراجعه بی مورد به بیمارستان خودداری کرده و تنها افرادی که دارای علائم کرونا بوده و نمی‌توانند تغذیه کنند به بیمارستان مراجعه کنند.

رئیس بیمارستان آیت الله کوه کمری مرند تاکید کرد: کادر درمانی ما نیز بسیار خسته شده و برخی از آنها به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

کد خبر 5038588

منبع: مهر

کلیدواژه: آمار کرونا مرند شبکه بهداشت و درمان ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز هفته دفاع مقدس آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی خطبه های نماز جمعه شهرکرد اربعین 99 شهرستان مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۲۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهامات مالی، شهردار مرند را راهی زندان کرد

به گزارش تابناک، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند اعلام کرد: شهردار و چند نفر از کارکنان شهرداری مرند با اتهامات مالی بازداشت شدند.

ضیامهر روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: موضوع تخلفات شهرداری مرند از چندین ماه قبل تحت رصد مراجع اطلاعاتی و امنیتی بود.

وی ادامه داد: با صدور دستورات قضایی لازم و با جمع آوری اسناد و مدارک، در نهایت پیرو این دستورات بیش از ۱۰ نفر از جمله شهردار و معاون وی و چند نفر از کارکنان شهرداری به اتهامات ارتشاء و تضییع اموال دولتی و تبانی در معاملات دولتی و مشارکت و معاونت در این اتهامات و سایر موارد بازداشت و با صدور قرار تامین مناسب روانه زندان شدند.

 

دادستان مرند در خصوص ابعاد این تخلفات گفت: در بین متهمان از افراد عادی که با عوامل شهرداری همکاری و مساعدت داشتند نیز بازداشت شدند و تحقیقات از همه افراد در دادسرای مرکز استان و شهرستان مرند با جدیت ادامه دارد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ارتقای تخت‌های بیمارستانی هرمزگان در دستور کار دولت
  • شهردار این شهر بازداشت شد
  • اتهامات مالی، شهردار مرند را راهی زندان کرد
  • شهردار مرند بازداشت شد
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره برداری رسید
  • انتظار ۵ ساله مردم شهر جدید سهند برای احداث بیمارستانی مجهز
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی؛ مهاجرت پرستاران به بخش خصوصی
  • فاجعه پنهان نظام پزشکی؛ کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی/ مهاجرت کادر درمان به بخش خصوصی