Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

تیم‌های پرسپولیس ایران و النصر عربستان عصر امروز در یکی ورزشگاه‌های جام جهانی ۲۰۲۲ یعنی جاسم بن‌حمد دوحه در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند. طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا این بازی در صورت نتیجه تساوی در طول ۹۰ دقیقه به وقت‌های اضافه ۳۰ دقیقه‌ای کشیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر همچنان نتیجه بازی مساوی باشد ضربه‌های پنالتی تعیین‌کننده تیم برنده خواهد بود.

در ادامه این مطلب آمده است: تیم النصر به خاطر بهر‌مندی از بازیکنان برجسته‌ای از جمله عبدالرزاق حمدالله نامزد پیروزی بازی برابر پرسپولیس محسوب می‌شود، اما این موضوع فقط روی کاغذ باقی می‌ماند. عملکرد تیم‌ها در زمین تعیین می‌کند که چه تیمی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه خواهد یافت.

الوطن سپس درباره پرسپولیس نوشت: پرسپولیس نمایش خوبی در طول دیدار‌های لیگ قهرمانان آسیا داشت و رقبای قدرتمندی همانند السد قطر و پاختاکور ازبکستان را شکست داد. پرسپولیس حریف آسانی در این بازی مهم که مسیر رسیدن به دیدار فینال و حتی جام باشگاه‌های جهان را هموار می‌کند نیست.

پرسپولیس و النصر از ساعت ۱۸:۱۵ امروز در ورزشگاه باشگاه السد دوحه برابر هم قرار می‌گیرن

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا تیم النصر پرسپولیس پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تیم النصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۲۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!

به گزارش "ورزش سه"،  رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانس آرنا روبروی بایرن مونیخ به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه تساوی 2-2 متوقف کند و کار را به بازی برگشت بکشاند.

شاگردان کارلو آنچلوتی در آستانه قبول شکست در زمین بایرن بودند اما وینیسیوس جونیور توانست پنالتی که به سود این تیم اعلام شده بود را به گل تبدیل کند تا همه چیز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و در بازی برگشت مشخص شود.

 

آنری پس از پایان این بازی در گفتگو با شبکه CBS Sports و در تمجید از عملکرد رئال مادرید در این رقابت‌ها اظهار داشت:«وقتی مردم درباره رئال مادرید صحبت می‌کنند همیشه اما و اگرهای بسیاری را به کار می‌برند.

اینکه چطور لایپزیش نتوانست بیشتر گل بزند یا اینکه چطور آنها در دیدار برابر سیتی مالکیت توپ کمتری داشتند. این موضوع اهمیتی ندارد. شما فکر می‌کنید که آنها را برده‌اید و این تیم در مشت شماست اما این طور نیست. به همین دلیل است که آنها ۱۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارند.»

دیگر خبرها

  • خلاصه‌بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم
  • مورایس: از بازی امشب ما استقلال سود برد
  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!
  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • رونمایی از پوستر پرسپولیس و سپاهان برای بازی امشب
  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی
  • (ویدئو) ورود باشکوه بایرن‌مونیخ به استادیوم برای بازی با رئال مادرید
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله