Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمداسماعیل هنرمند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود شیوع کرونا در کشور و نیز گیلان خدمت رسانی به مردم متوقف نشده و در این راستا با تلاش شبانه روزی و همت کارکنان این شرکت این خطوط احداث شد و مشکل ضعف برق تعدادی از مشترکین قبلی مناطق شهری و روستایی با توجه به رشد جمعیت و رشد مصرف برق هم مرتفع گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مدت بازسازی شبکه های فرسوده برق با سرعت بیشتری در حال انجام است و حدود ۱۲۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی فرسوده و معیوب برکنار و شبکه های جدید با کابل خودنگهدار در مناطق شهری و روستایی جایگزین آنها شد.

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای امسال چهار هزار و  ۸۴۸ اصله پایه های فشار ضعیف و متوسط بتونی (تیرهای برق) در استان نصب و ۶۲۲ پایه چوبی و فرسوده فشار ضعیف و متوسط برداشته شد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان بیان کرد: در این مدت ۴۰۳ دستگاه ترانسفورماتور(زمینی و هوایی) با ظرفیت ۴۸ هزار و ۱۲۵ کیلو ولت آمپر در شبکه توزیع برق این استان نصب و افزایش قدرت داده شد، ضمن آنکه ۲۲ هزار و  ۵۵۷ مشترک جدید به مجموعه مشترکین شرکت توززیع برق گیلان افزوده شد.  

هنرمند خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه تنها منبع درآمد شرکت توزیع برق گیلان جهت انجام تعمیرات و احداث شبکه های جدید، دریافت بهای برق مصرفی از مشترکین می باشد از اینرو انتظار است تا مشترکین با پرداخت صحیح و به موقع بهای برق مصرفی یاری رسان مجموعه شرکت توزیع برق استان گیلان در تامین برق پایدار و مطمئن باشند.

وی تصریح کرد : اپلیکیشن سامانه ارتباط مردمی (سام) برای ارتباط مستقیم مشترکین و شرکت توزیع برق طراحی و منتشر شده که این اپلیکیشن به صورت آنلاین و بدون نیاز به تماس، مشکلات مردمی در حوزه برق را ثبت و پیگیری می کند و مشترکین می توانند با ثبت آدرس محل کار یا سکونت خود از دیگر خدمات آن مانند خاموشی های روز جاری و آینده باخبر شوند و این اپلیکیشن از طریق سایت شرکت توزیع برق گیلان به آدرس www.gilanpdc.ir  قابل دانلود می باشد.

گیلان با دو و نیم میلیون نفر جمعیت در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۴۹۰ هزار مشترک برق دارد و هم اینک دو هزار و ۵۵۸ روستای گیلان دارای برق هستند.

برچسب‌ها رشت گیلان شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت گیلان شركت توزيع نيروی برق رشت گیلان شركت توزيع نيروی برق اخبار کنکور شرکت توزیع برق برق گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع تخم نوغان در گیلان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ عدیل سروی گفت: امسال ۱۵ هزار و ۱۵۰ جعبه تخم نوغان در استان توزیع می‌شود و پیش بینی شده از این مقدار تخم نوغان، نوغانداران ۵۶۰ تن پیله‌تر ابریشم برداشت کنند. 
وی با اشاره به اینکه توزیع تخم نوغان تا پایان اردیبهشت ادامه دارد، افزود:نوغانداران می‌توانند برای دریافت تخم نوغان از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح فردا  تا ۱۷ عصر، به ۱۱ شعبه در شهرستان‌های لنگرود، شفت، لاهیجان، فومن، صومعه سرا، لاهیجان، رشت، بندرانزلی و آستانه اشرفیه مراجعه کنند.
رییس مرکز توسعه نوغانداری کشورگفت: نوغانداران دیگر شهرستان‌ها برای دریافت تخم نوغان باید در ساعات اداری به اداره جهاد کشاورزی شهرستان خود مراجعه کنند.
سروی با بیان اینکه قیمت هر جعبه تخم نوغان ۲۸ هزار تومان اعلام شده، افزود: پارسال نوغانداران گیلانی ۱۴ هزار جعبه تخم نوغان خریداری و ۵۳۰ تن پیله‌تر به بازار عرضه کردند.

دیگر خبرها

  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • توزیع تخم نوغان در گیلان
  • بهار پربارش امسال با افزایش متوسط بارندگی استان فارس در سامانه بارشی اخیر
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • تداوم جریان سیل در استان یزد
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت+عکس
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت