Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: دستاوردهای خوبی در رویدادهای مهم بین‌المللی داشتیم.

به گزارش گروه وزشی خبرگزاری برنا؛ دکتر مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، صبح امروز در مراسم رونمایی از تندیس 5 قهرمان، اظهار داشت: دستاوردهای خوبی در رویدادهای مهم بین‌المللی مثل جام جهانی 2018، پیروزی‌های قابل توجه در بازی‌های آسیایی جاکارتا و موفقیت همه رشته‌ها در سال‌های اخیر در وزنه‌برداری، کاراته، بوکس، بسکتبال، والیبال، کبدی، تکواندو و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به خاطر حمایت‌های دولت در شرایط سخت کسب شده و با تامین منابع مالی توانستیم در راستای حفظ وحدت ملی قدم برداریم.

او افزود: همه باور دارند ورزش امروز موثرترین و سالم‌ترین ابزار برای پر کردن اوقات فراغت مردم است. با این بحران کرونا، برخی مسابقات مثل لیگ قهرمانان و موفقیت‌ها باعث شده شادی به خانه‌های مردم بیاید. امیدوارم امروز هم پرسپولیس بتواند راهی فینال شود که باعث وحدت ملی و شور اجتماعی خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به وضعیت مالی، عنوان کرد: به خاطر قیمت ارز، ورزش هم نمی‌تواند از ارز دولتی استفاده کند. مطمئن هستیم در ادامه عمر این دولت از حمایت‌های دولت برخوردار خواهیم بود. ما سال حساسی داریم. قرار بود المپیک مرداد امسال باشد که به تعویق افتاد. ورزشکاران ما در آمادگی بودند و با پیش‌بینی‌هایی که در ستاد داشتیم، حتما سهمیه‌ها نسبت به دوره قبل افزایش پیدا می‌کرد. این تاخیر مشکلاتی برای همه کشورها از جمله ایران به وجود می‌آورد. نمی‌دانیم المپیک برگزار می‌شود اما امیدواریم نتایج خوبی حاصل شود.

سلطانی‌فر گفت: اساس موفقیت‌های ورزش مرهون تلاش همه فعالان عرصه ورزش، روسای فدراسیون‌ها، مدیران استان‌ها، کمیته المپیک و پارالمپیک، ورزشکاران و همه بوده است به ویژه وحدتی که امروزه بین وزارت، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک وجود دارد. برای این مراسم و موزه خیلی‌ها زحمت کشیدند اما کار اصلی را آقای صالحی‌امیری انجام داد. خیلی‌ها می‌خواستند این کار را انجام دهند اما با محوریت صالحی‌امیری طرح اجرایی شده است. مدال‌ها امروز از خانه‌ها و فدراسیون‌ها به موزه آمده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۲۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی

به گزارش تابناک اقتصادی، سید احسان خاندوزی که برای شرکت در پنجمین مجمع بانک توسعه اسلامی به ریاض سفر کرده است در گفتگویی اظهار کرد: امسال پنجمین سالگرد تاسیس بانک توسعه اسلامی به عنوان بزرگترین نهاد مالی کشورهای مسلمان است.

وی ادامه داد: ۵۷ کشور مسلمان عضو از تسهیلاتی که این بانک برای پروژه‌های زیرساختی انرژی آموزش بهداشت و سلامت تزریق می کند استفاده می‌کنند، ما هم در ایران به عنوان یکی از سه سهامدار بزرگ که از ابتدا نقش آفرین بودیم در پنجاهمین سالگرد مجمع عمومی بانک در ریاض شرکت فعالانه داشتیم.

خاندوزی گفت: در این اجلاس هم بخش خصوصی کشور مشارکت وسیعی داشت، هم نمایندگان بخش‌های دولتی، وزارت اقتصاد و سایر وزارتخانه های ذیربط در این دوره حضور فعال دارند.

وی تاکید کرد: تنها نهادی که علی رغم تحریم های ظالمانه آمریکا همچنان در تامین مالی پروژه ها از اعتبارات بین‌المللی به طرح ‌های عمرانی کشور کمک می‌کند، بانک توسعه اسلامی است.

وزیر اقتصاد یادآور شد: ما امروز 11 طرح مهم در استان های مختلف داریم که تامین مالی آنها به صورت ارزی توسط بانک توسعه اسلامی انجام می شود.

وی گفت: در سال های 97 تا 1400 مشکلاتی در نظام بازپرداخت ایران وجود داشت که موجب توقف عمرانی جمهوری اسلامی ایران شده بود؛ دولت سیزدهم با اهتمام جدی این موانع و مشکلات را برطرف کرد و مجدداً شاهد این هستیم که تزریق به پروژه‌های ایران از سوی بانک توسعه اسلامی آغاز شده است.

وی اظهار کرد: در مجمع سالانه بانک توسعه اسلامی غیر از اینکه صورت‌های مالی بانک به تصویب می‌رسد، خط مشی سال آینده بانک توسعه اسلامی نیز توسط وزرای قتصاد عضو تعیین می‌شود.

وی با اشاره به پیشنهاد ایران که در این نشست مطرح خواهد شد، گفت: یک پیشنهاد مهم پنجره تامین مالی ترجیحی است که با نرخ‌های ترجیحی و حمایتی بتواند از طرح‌ها در کشورهایی که نیاز به پروژه‌های حمایتی دارند استفاده کند. جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد خود را برای تاسیس این پنجره تامین مالی ترجیحی ارائه داده است و امیدواریم مصوب شود.

خاندوزی خبر داد: یکی از نکاتی که در دستور کار مذاکرات ما با بانک توسعه اسلامی است؛ اضافه کردن سه پروژه مهم حوزه بهداشتی درمانی و دانش بنیان کشور به ۱۱ پروژه‌ای است که قبلاً تامین مالی آنها توسط بانک توسعه اسلامی انجام شد.

وی تاکید کرد: در حاشیه اجلاس سالانه جلساتی با وزرای اقتصادی کشورهای عضو به خصوص کشورهای هدف که نقش پررنگ تری در تعاملات اقتصادی ما دارند به ویژه در خاورمیانه و شمال آفریقابه صورت دوجانبه تنظیم کرده‌ایم؛ البته دیدار مفصلی با همتای سعودی خود خواهم داشت.

منبع: شادا

 

دیگر خبرها

  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها واگذار شد
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد؟
  • خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟