Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@04:30:15 GMT

تکذیب خبر قتل ناموسی در بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۳۱۰۵

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان استان بوشهر خبر وقوع قتل ناموسی در شهر بنک از توابع این شهرستان را که اخیرا توسط شبکه‌های معاند در فضای مجازی منتشر شده است را تشریح کرد.

به گزارش میزان، سرهنگ رهام رضایی اظهار داشت: دو روز پیش خبری مبنی بر خودکشی دختر نوجوانی به مرکز فوریت‌های پلیس اعلام شد که تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به همراه مقام قضائی در محل حادثه حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی‌های اولیه، معاینه جسد و محل وقوع خودکشی، هیچ گونه علائمی دال بر وقوع قتل در بدن این دختر نوجوان مشاهده نشد و جسد وی برای بررسی‌های بیشتر و یافتن علت تامه فوت در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفته است.

این مقام انتظامی ادامه داد: مطالبی در فضای مجازی توسط رسانه‌های دشمن مطرح می‌شود مبنی بر این که دختر نوجوانی چند روز پیش با انگیزه ناموسی توسط برادرش کشته شده و پزشکی قانونی نیز خفگی آن را تایید کرده است که این مطالب، شایعه بوده و تکذیب می‌شود.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه به محض اعلام خودکشی، پرونده مقدماتی تشکیل و یک تیم ویژه از کارآگاهان پلیس رسیدگی به پرونده را بر عهده گرفته اند، افزود: خانواده متوفی در اظهارات خود به صراحت اعلام کرده اند موضوع فوت فرزندشان خودکشی است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه چنین اخباری در ادامه فضاسازی رسانه‌های معاند علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و برای برهم زدن جو روانی جامعه صورت می‌گیرد، افزود: نتیجه اقدامات بعدی متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 علیرضا رزم حسینی بندر دیلم تکذیب خبر قتل ناموسی بوشهر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 علیرضا رزم حسینی بندر دیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد

فرماندهی انتظامی کشور در پیامی روز جهانی کار و کارگر را به تمام زحمت کشان عرصه کار و تولید تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی در پیامی فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:‌ « تولید از مهم‌ترین ارکان اقتصاد یک کشور است که بخش اعظم آن بر عهده قشر محترم و زحمتکش کارگر است. اهمیت تولید و کارگر از همان جا پیداست که مقام معظم رهبری هر سال بر تولید تأکید داشته و رویکردی جدید برای آن تعریف می‌کنند. کارگران عامل آبادانی، پویایی و پیشرفت یک جامعه هستند و تکریم آنان و ارج نهادن بر زحماتشان امری واجب است.»

در ادامه این پیام آمده است: « فرماندهی انتظامی کشور ضمن گرامیداشت و تبریک روز جهانی کار و کارگر به تمام زحمت کشان عرصه تولید و خدمت؛ صحت و سلامت برای آنان آرزومند است و تلاش دارد با امن سازی محیط کار و تولید در کنار قشر عظیم کارگر برای رونق تولید و خودکفایی ایفای نقش کند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمی‌توانیم بگوییم «یسنا » ربوده شده یا نه | آخرین وضعیت پیگیری پرونده گم شدن دختر کلاله‌ای
  • تجلیل ساوجی‌ها از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ
  • برخورد خشن سه پلیس آمریکا با دانشجوی دختر + فیلم
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • فیلم/ برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر