Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@00:28:29 GMT

تست کرونا ندهید

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۳۱۲۷

تست کرونا ندهید

برای انجام تست کرونا عجله نکنید، ابتدا توسط یک پزشک مجرب ویزیت شوید، بعد اگر لازم بود تست بدهید.

متخصصان برجسته‌ی پزشکی بر این باورند که بروز علائمی مانند: تب، لرز، بدن درد، سرفه و تنگی نفس را در شرایط فعلی باید بیانگر ابتلا به ‌ویروس کرونا دانست مگر خلاف آن ثابت شود. سوال اینجاست که آیا با بروز چنین علائمی، انجام تست کرونا قبل از ویزیت پزشک کاری منطقی است؟

پاسخ عموم مراکز معتبر علمی جهان و ایران به این سوال، بر اهمیت معاینه توسط پزشک و شروع درمان حتی قبل از انجام تست کرونا دلالت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این معنا که در صورت بروز علائم مشکوک به کرونا، قبل از رجوع به آزمایشگاه و انجام تست کرونا فرد باید توسط پزشک ویزیت شود و فقط در صورت نیاز تست کرونا بدهد. در غیر این صورت، با عجله در مراجعه به مراکز درمانی و آزمایشگاهی برای انجام تست پیش از تشخیص قطعی، فرد در خطر ابتلا به ویروس قرار گرفته و شاید فرصت مناسب برای درمان را از دست بدهد.

“ویزیت ۲۴”   (مرکز در مان در منزل گشت سلامت)  با مجوز بهره برداری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و با مجوز تبلیغات از سازمان نظام پزشکی ایران به عنوان مرکز معتبر ارائه خدمات درمانی در منزل، این امکان را ایجاد کرده که با کادر درمان مرکز، تماس حاصل نموده و در صورت لزوم ضمن انجام ویزیت در منزل، بیمار تحت نظر پزشک مجرب، تست کرونا و یا سی تی اسکن انجام دهد. “ویزیت ۲۴” با حمایت شبکه سلامت ایرانیان توانسته است ویزیت و درمان در منزل را با هزینه‌ای مناسب برای شهروندان تهرانی ممکن و در دسترس قرار دهد. خدمات این شبکه شامل ویزیت پزشکی در منزل و انجام خدمات پرستاری و فیزیوتراپی و نمونه گیری آزمایشات در منزل و معاینات تکمیلی در طول درمان است.

‏Visit24.ir محل زندگی شما را در صورت لزوم به محل درمان تبدیل می‌نماید، تا با حفظ آرامش، بیماری را شکست دهید. اپلیکیشن ویزیت ۲۴ را می‌توانید از طریق آدرس vist24.ir و کافه بازار دریافت نمایید. همچنین تلفن ۷۸۱۳۷ برای پاسخگویی به سوالات شما و دریافت راهنمایی در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه: asriran.com/0038Nk

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تست کرونا انجام تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۳۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: گزارشاتی مبنی بر فعالیت غیر قانونی پزشکی که ظاهراً با ادعاهای واهی اقدام به معالجه اهالی یکی از روستاهای کوهستانی تالش می‌کرد، دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه سریعاً مراتب در دستور کار کارشناسان نظارت شبکه بهداشت و درمان تالش قرار گرفت، افزود: با بررسی‌ها و تحقیقات تکمیلی مشخص شد خبر مذکور صحت دارد و این پزشک متخلف با استفاده از یک دستگاه اقدام به کلاهبرداری از اهالی این روستا می‌کند.

رستمی تصریح کرد: مراتب به اطلاع کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی گیلان رسانده شد و با دستور دادستان تالش و با حضور نیروهای فراجای این شهرستان این پزشک متخلف به اتهام فعالیت و مداخله غیر مجاز در امور پزشکی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی پس از بازجویی اولیه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش در پایان از توجه و همکاری دادستان محترم و فرماندهی محترم فراجای شهرستان تالش در حوزه سلامت تشکر قدردانی نمود.

کد خبر 6089833

دیگر خبرها

  • از سکته گوش چه می‌دانید؟
  • ابلاغ تعرفه‌های جدید پزشکی
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • گزارش تصویری از نمایشگاه وجشنواره سلامت در بندرعباس
  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل
  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان