Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش بادهای ۱۲۰ روزه که موجب وقوع گرد و خاک و کاهش دید و کیفیت هوا می‌شود تا اواسط هفته در منطقه سیستان تداوم دارد. - اخبار استانها -

محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های جوی نشان می‌دهد وزش بادهای 120 روزه که موجب وقوع گرد و خاک و کاهش دید و کیفیت هوا می‌شود تا اواسط هفته در منطقه سیستان تداوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان؛ شدت وزش بادهای 120 روزه سیستان افزایش می‌یابدتداوم وزش بادهای 120 روزه در منطقه سیستان/ مردم از تردد غیرضروری خودداری کنندوزش بادهای 120 روزه در منطقه سیستان تا پایان هفته تداوم دارد

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شرایط جوی نامطلوب احتمالاً تا روز سه‌شنبه در شهرستان‌های منطقه سیستان شامل زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز ادامه دارد و از سه‌شنبه تا پنجشنبه وزش باد با شدت کمتر تداوم خواهد داشت، افزود: توصیه می‌شود مردم هنگام وقوع ریزگرد و کاهش کیفیت هوا از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت آسمان دیگر نقاط سیستان و بلوچستان صاف تا کمی ابری پیش‌بینی می‌شود و در برخی نقاط در ساعات اولیه روز وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در نقاط مستعد موجب کاهش دید افقی و کیفیت هوا می‌شود. همچنین پدیده غالب در سواحل استان غبار محلی همراه با مه رقیق است.

انتهای پیام/391/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور آب و هوا سیستان و بلوچستان پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور آب و هوا سیستان و بلوچستان وزش بادهای 120 روزه سیستان و بلوچستان منطقه سیستان کیفیت هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای اصفهان تا ۵ درجه کاهش می‌یابد

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به کاهش سه تا پنج درجه‌ای کمینه دما در بیشتر مناطق استان اصفهان، اظهار داشت: صبح فردا احتمال تنش دمایی به ویژه در مناطق سردسیر و ارتفاعات غرب استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۶ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به هشت درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد، افزود: شاهین شهر و میمه با کمینه دمای ۲ درجه سلسیوس بالای صفر و چوپانان با بیشینه دمای ۳۵ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان خواهند بود.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به گذر تدریجی سامانه ناپایدار طی امروز تا اواسط پنجشنبه، افزود: تا بعد از ظهر فردا وزش باد به نسبت شدید تا شدید، تندباد لحظه‌ای پدیده غالب بیشتر مناطق استان است که در برخی مناطق به ویژه شرق اصفهان احتمال خیزش گردوخاک وجود دارد.

به گفته امینی، وقوع بارش‌های رگباری بهاره و احتمال تگرگ به ویژه در مناطق شمال و شرق استان کماکان طی ۲۴ ساعت پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: وضعیت جوی بیشتر مناطق استان از اواسط پنجشنبه تا اوایل هفته آینده صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و گاهی وزش باد انتظار می‌رود.

کد خبر 6100376

دیگر خبرها

  • باد و باران در راه قزوین
  • دمای اصفهان تا ۵ درجه کاهش می‌یابد
  • افزایش قیمت نفت به دنبال حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • افزایش قیمت نفت به دنبال حمله رژیم صهیونیستی به رفح در نوار غزه
  • دمای هوا در شرق و جنوب شرق کاهش می‌یابد / تداوم فعالیت سامانه بارشی تا پنجشنبه
  • تداوم کیفیت هوای قابل قبول در پایتخت
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در نقاط مختلف کشور
  • شرایط جوی ناپایدار در استان اردبیل تداوم می‌یابد