Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@14:41:53 GMT

تولید برق پاک توسط مددجویان کمیته امداد فارس

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۳۳۷۵

تولید برق پاک توسط مددجویان کمیته امداد فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس گفت: در چند سال اخیر نصب پنل‌های انرژی خورشیدی با هدف خودکفایی اقتصادی خانوارهای تحت حمایت دنبال و از این طریق برق تولیدی این خانوارها توسط شرکت برق خریداری شد.

مدیر کل امداد فارس اضافه کرد: خرید تضمینی برق پنل‌های خورشیدی به مدت ۲۰ سال توسط وزارت نیرو، می‌تواند به ایجاد درآمد پایدار و طولانی‌مدت برای این خانوارها منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بذرافشان با اعلام اینکه تا یک ماه آینده تعداد نیروگاه‌های پنل خورشیدی مددجویان به ۱۰۰۰ واحد در استان فارس می‌رسد، افزود: طی ۲ سال گذشته ۴۵۰ واحد و در هفته گذشته نیز ۲۰ واحد دیگر به شبکه توزیع نیروی برق متصل شده اند.

وی با بیان اینکه پنل‌های خورشیدی در تولید برق پاک و تجدید پذیر می‌تواند نقش مؤثری در جلوگیری از آلودگی هوا داشته باشد، گفت: نصب نیروگاه‌های خورشیدی و تولید انرژی در نقاط روستایی تا حد قابل توجهی از مهاجرت روستاییان به شهر جلوگیری می‌کند.

بذرافشان یادآور شد: بیشترین پنل‌های خورشیدی که توسط مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تاکنون راه اندازی شده در شهرستان‌های سرچهان، بوانات و فسا بوده است. همچنین به مددجویانی که قصد راه اندازی نیروگاه پنل خورشیدی را در منازل خود دارند، ۵۰ میلیون تومان وام داده می‌شود.

کد خبر 5038694

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز تولید برق ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز هفته دفاع مقدس آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی خطبه های نماز جمعه اربعین 99 شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۳۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاه برق خورشیدی برای مصارف سیمان دشتستان ایجاد شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل هلدینگ سیمان غدیر اظهار کرد: ایجاد نیروگاه برق خورشیدی مختص مصارف شرکت سیمان دشتستان یک ضرورت است.

وی اضافه کرد: همچنین ایجاد خط تولید دوم این شرکت نقش مهمی در افزایش تولید و تقویت اشتغال خواهد داشت که پیشنهاد می‌شود این موضوع دنبال شود.

فرماندار دشتستان بیان کرد: آماده همکاری در راستای توسعه و تقویت شرکت سیمان دشتستان و سرمایه‌گذاری این هلدینگ در شهرستان دشتستان هستیم.

کد خبر 6093862

دیگر خبرها

  • نصب ۱۲۰ پنل خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • نیروگاه برق خورشیدی برای مصارف سیمان دشتستان ایجاد شود
  • ۵ هزار سامانه خورشیدی در فارس راه اندازی می شود
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد