Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمشید محبت خانی فرمانده یگان محیط زیست در گفت و گو با خبرنگار مهر از از بروز یک حادثه در عصر روز گذشته در پارک ملی بمو خبر داد و گفت: در این حادثه «سیدابراهیم قطب» یکی از محیط‌بانان باسابقه استان فارس در پاسگاه مرکزی پارک ملی بمو با شلیک اسلحه سازمانی خود جان‌باخته است.

وی با اشاره به اینکه شائبه خودکشی این محیط‌بان وجود دارد اظهار داشت: اما ممکن است در هنگام وارسی و بازی با اسلحه در اثر یک اتفاق ناگوار این حادثه رخ داده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده یگان محیط زیست از تشکیل یک تیم کمیته حقیقت‌یاب به منطقه خبر داد و خاطرنشان کرد: سید ابراهیم قطب از سال ۱۳۹۱ در محیط زیست مشغول به خدمت شده و یکی از محیط‌بانان وظیفه‌شناس و خوش‌نام استان فارس بوده است.

کد خبر 5038687 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: جمشید محبت خانی محیط بان پارک ملی بمو شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران ویروس کرونا هفته دفاع مقدس قوه قضاییه چهل سالگی دفاع مقدس پلیس راهور ترافیک بنیاد شهید و امور ایثارگران کمیته امداد امام خمینی وضعیت راهها آموزش مجازی اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۳۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۴۶۳ جوجه چکاوک قاچاق در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرمانده حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: قاچاقچیان که از کنگاور استان کرمانشاه در حال حمل پرنده‌ها بودند، شناسایی و بامداد هفتم اردیبهشت در گلوگاه انتظامی شهید زارعی همدان دستگیر شدند.

رضا دانش پژوه با اشاره به اینکه در این زمینه ۷ نفر بازداشت و به مراجع قضایی تحویل داده شدند، افزود: جوجه چکاوک‌ها ۴۶۳ قطعه بودند که هم اکنون در اداره کل محیط زیست نگهداری و تغذیه می‌شوند.

او همچنین گفت: چکاوک‌ها نقش موثری در چرخه محیط زیست دارند و از آفت کش‌های طبیعی به شمار می‌روند.

 مدیر نظارت بر امور حیات وحش استان همدان هم گفت: حذف یکباره این شمار پرنده ممکن است به انقراض منطقه‌ای چکاوک‌ها منجر شود.

عیرضا محمدی افزود: این جوجه چکاوک‌ها یک تا دو هفته باید توسط محیط بانان تغذیه شوند و سپس به طبیعت باز گردند.

دیگر خبرها

  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست
  • کشف و ضبط ۴۶۳ جوجه چکاوک قاچاق در همدان
  • ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم نرفته بود شمال که خودکشی کند
  • زمین پاک یکی از ارکان مهم محیط زیست است
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • رهاسازی حقابه کامل تالاب‌های اقماری دریاچه ارومیه+فیلم
  • رهاسازی حقابه کامل تالاب‌های اقماری دریاچه ارومیه