Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ فریدون عباسی رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح‌های حوزه نفت و گاز استان ایلام، گفت: در بازدید‌هایی که از مناطق نفتی استان انجام می‌شود مسائل و مشکلات حوزه نفت و گاز در کارگروه‌های تخصصی مجلس بررسی خواهد شد.

او بیان کرد: طرح لرزه نگاری سه بعدی میدان نفتی تنگ بیجار، دلاوران، باباگیر و بانکول در استان ایلام با اعتبار ۳۹ میلیون یورو در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها زمینه ساز فاز دوم پالایشگاه گاز استان ایلام است، افزود: توسعه میادین نفتی غرب کشور در دستور کار مجلس است.

مرحله اول طرح لرزه نگاری اکتشاف نفت و گاز دانا در منطقه بانکول و بابا گیر ایوان بالغ بر ۴۵۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است و در مرحله دوم در میادین نفتی بیجار و دلاوران از سومار تا صالح آباد در مرحله مقدماتی ۴۰۰ نفر و در پیک کاری نیز بالغ بر ۸۰۰ نفر اشتغالزایی در پی خواهد داشت.

اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی امروز نیز قرار است از تعدادی از پروژه‌های نفت و گاز استان بازدید کنند.

۹۰ درصد نفت و گاز غرب کشور در استان ایلام تولید می‌شود، استان ایلام دارای ۱۷ میلیارد بشکه ذخایر نفتی و ۱۴ تریلیون مترمکعب گاز است.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروژه عمرانی پالایشگاه گاز استان ایلام نفت و گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفگذاری دولت برای توسعه همکاری تجاری با کشور‌ها



به گزارش خبرگزاری صداوسیما عباس علی‌آبادی در بازدید از نحوه برگزاری نمایشگاه اکسپو، اظهار داشت: هدفگذاری نخست توسعه بازار به طریق غیرسنتی است؛ در این روش به سمتی حرکت می‌کنیم که کالا‌ها را بفروشیم.

وی افزود: با این شعار، با کشور‌های دیگر رابطه برقرار می‌کنیم تا تعاملات و همکاری تجاری داشته باشیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند و این مساله مهمی است که باید محقق شود.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴)، به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور با پیش‌بینی بازدید بیش از ۲۰۰۰ تاجر و بازرگان خارجی از ۱۱۹ کشور جهان، از امروز ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

رویداد‌های مهمی نظیر ایران اکسپو، جدای از معرفی توانمندی‌های صادراتی کشورمان در حوزه‌های مختلف، زمینه‌های قابل‌توجهی را برای ایجاد ارتباط میان فعالان اقتصادی ایران و فعالان اقتصادی خارجی که به توانمندی‌های کشورمان نیازمند هستند، ایجاد می‌کند و عملاً به مثابه یک حلقه واسطه جهت پیوند دادن تولیدکنندگان و کارآفرینان ایرانی با آن دسته از کشورها، شرکت‌ها و افرادی عمل می‌کند که به توانمندی‌های کشورمان به شدت نیاز دارند.

دیگر خبرها

  • جهش ۴۳درصدی تولید طلای سیاه ایران در دولت سیزدهم
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • میدان‌داری شرکت‌های ایرانی در میادین نفت و گاز غرب کارون
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • هدفگذاری دولت برای توسعه همکاری تجاری با کشور‌ها
  • توسعه بازارهای تجاری با روش های غیرسنتی