Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، افسانه بایگان که مهمان تلفنی منصور ضابطیان در برنامه «پنجشنبه جمعه» بود درباره حسش به پاییز گفت: پاییز برای من همان مصداق پادشاه فصل هاست و فصل عاشقی کردن و غمبازی است. زیبایی پاییز حزن آلود است و برای من حالی متفاوت از سایر فصل‌ها دارد.

وی افزود: انسان چون از ریشه های خود کنده شده است همواره به حزن علاقمند است و با این حزن به یاد می‌آورد که چیزی ماورای آنچه می‌بیند وجود دارد که زیباتر و کامل تر است و به همین خاطر احساس غربت می‌کند و در ناخودآگاه خود آن را دوست دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه پاییزها برای من خاص و خاطره انگیز است و شاید آن پاییزی که برای اولین بار به مدرسه رفتم جزو فراموش نشدنی ترین ها برایم باشد.

نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم فجر برای فیلم  «کافه ستاره» با یادآوری اولین حضورش در سینما و تلویزیون در سریال «سربداران» یادآور شد: دوره ای خاص از زندگی من در پاییز سال 60 رقم خورد و من از مهر آن سال در سرچشمه باغ فین در این سریال جلوی دوربین رفتم و این برای من سرچشمه ای برای حضور در عالم بازیگری بود.

«پنجشنبه جمعه» با اجرای منصور ضابطیان و به تهیه کنندگی زهرا قائدی هر هفته پنجشنبه و جمعه ساعت 22 همزمان با پخش صوتی از رادیو ایران به صورت تصویری نیز از سایت این شبکه رادیویی پخش می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدرسه جشنواره فیلم فجر تلویزیون انسان برای من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۳۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط عمومی شبکه تماشا، با فرا رسیدن فصل بهار و در پیش رو بودن تابستان و طولانی‌تر شدن روزها، ساعت پخش سریال‌های کره‌ای و شرقی از روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه تغییر می‌کند.

بر این اساس باکس سریال‌های شرقی شبکه تماشا از ساعت ۱۹ به ساعت ۲۱ منتقل می‌شود.

به این ترتیب سریال «پوآرو» از فردا ساعت ۱۹ در باکس پلیسی، جنایی روی آنتن می‌رود. پوآرو که یک کارآگاه مشهور بلژیکی است، به همراه همکارش کاپیتان هستینگز پرونده‌های اسرار آمیز را حل می‌کند. این سریال در ساعات ۱، ۷ و ۱۳ روز بعد بازپخش خواهد شد.

در باکس سریال‌های شرقی نیز با اتمام سریال «جامیونگ گو»، سریال «افسانه بروسلی» از فردا ساعت ۲۱ روی آنتن خواهد رفت. سریال «افسانه بروس لی» پیرامون زندگی ورزشی و هنری بروس لی از زمان تحصیل در مدرسه تا زمان مرگ است...

بازپخش این سریال ساعات ۳، ۹ و ۱۵ روز بعد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لجبازی درست نیست
  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • بهترین و بدترین خاطره معلم کودکان کار
  • شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • (ویدئو) جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟