Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@10:45:21 GMT

دونده کرمانی طلای صدمتر کشور را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۳۷۵۴

دونده کرمانی طلای صدمتر کشور را کسب کرد

به گزارش روز شنبه ایرنا، در مرحله سوم و پایانی رقابت های دو و میدانی لیگ کشور در ماده ۱۰۰ متر محمدحسین ابارقی با رکورد ۱۰ ثانیه و ۵۰ صدم ثانیه بالاتر از دونده های سپاهان به عنوان نخست دست یافت.

همچنین در پرتاب وزنه عبدالله جمشیدی از تیم مس کرمان با پرتاب ۱۸ متر و ۵۱ سانتی متر در جایگاه دوم و در پرش سه گام نیز علی عقیلی از تیم مس کرمان با پرشی به طول ۱۵ متر و ۴۵ سانتی متر در جایگاه سوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان دوومیدانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان دوومیدانی خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان دوومیدانی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۳۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید

به گزارش خبرنگار مهر، رضا جعفری، صبح جمعه به خبرنگاران گفت: کبد زنده یاد امیرحسین ربیعی جوان ۲۲ ساله اهل و ساکن کرمان که در اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه برای پیوند به شیراز منتقل و به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

وی افزود: امیرحسین چهار روز قبل در اثر سانحه تصادف به بیمارستان شهید باهنر منتقل و متأسفانه علیرغم تلاش‌های کادر درمان دچار مرگ مغزی شده بود که پس از تأیید مرگ مغزی و رضایت اهدا عضو از خانواده، کبد وی جهت پیوند به شیراز منتقل شد.

جعفری، با بیان اینکه تاکنون ۲۲۰ اهدای عضو در استان کرمان انجام شده است، تصریح کرد: باید از زحمات و تلاش‌های مسئول و هماهنگ کنندگان واحد فراهم آوری اعضای پیوندی کرمان، کادر جراحی، ارتوپدی و بیهوشی و کادر پرستاری بخش‌های جراحی و آی سی یو و همکاران اتاق عمل بیمارستان شهید باهنر تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: علاوه بر کبد، قسمتی از استخوان زانو وی نیز جهت ترمیم مشکل حرکتی زانو سه بیمار برداشته شد تا به این عزیزان پیوند زده شود.

کد خبر 6088976

دیگر خبرها

  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • مريم طوسى قهرمان مسابقه معتبر SAC آمريكا
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست