Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@07:33:17 GMT

طرز تهیه ژله فرفره ای یا رولتی

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۳۷۶۹

طرز تهیه ژله فرفره ای یا رولتی

مواد لازم پودر ژله     ۱ بسته بستنی وانیلی    ۱/۲ لیوان طرز تهیه ۱.در ابتدای کار یک بسته پودر ژله رو با یک لیوان سرخالی آب جوش مخلوط کنید و خوب هم بزنید. ۲.ژله حل شده رو داخل مایکروویو بگذارید یا روی حرارت کتری .جوری که در آخر هیچ دانه ژلاتینی باقی نمونده باشه و ژله کاملا یکدست بشه. ۳.کمی صبر کنید تا ژله یه کم سرد بشه(خیلی صبر نکنید همینکه از دمای جوش اولیه بیفته و فقط داغ بشه کافیه).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴.حالا بستنی رو اضافه کنید. برای درست کردن این ژله لازم نیست بستنی رو بزارید بیرون تا آب بشه. مستقیم از فریزر خارج کنید و بزارید داخل ژله. ۵.آروم بستنی رو با ژله مخلوط کنید. همینکه بستنی آب شد کفایت میکنه. زیاد هم هم نزنید که کف روش از بین میره و ژله تون دو رنگ نمیشه. ۶.ظرف تفلون نچسبی رو انتخاب کنید و روش سلفون بکشید. حالا ژله رو بریزید داخلش و برای ۴۵ دقیقه بزارید داخل یخچال. ۷.ژله رو از یخچال بیرون آورده با استفاده از چاقویکه توی آب داغ گرمش کردیم دور ژله رو میبریم که از قالب جدا شود. بعد روی یک سطح صاف قرار میدهیم. ۸.حالا نوارهای دو سانتی رو ژله بکشید . ۹.آروم شروع به رول کردنش کنید و سریع بزارید داخل یخچال. ۱۰.یک ساعت صبر کنید تا ژله کاملا ببنده! سایر نکات این ژله بسیار راحت تهیه میشه و خیلی نسبت به ژله عادی زمان و زحمت کمتری داره به جای بستنی وانیلی میشه از بستنی رنگی مثل توت فرنگی یا موز هم استفاده کنید. اندازه ظرف خیلی مهمه چون ضخامت تو این ژله مهمه اگه زیادتر یا کمتر از یک سانت باشه ژله میشکنه سینی که میخواهیم ژله را درونش بریزیم باید خیلی کم چرب بشه اگر زیاد چرب بشه هنگام رول کردن بهم نمی چسبه زیاد هم نزدن بستنی خیلی مهمه چون اگه زیاد هم بزنی بستنی کامل در ژله حل میشه و وقتی تو سینی میریزی ژله در قسمت زیر و بستنی در قسمت رو قرار نمیگیره و اونی که ما میخوایم نمیشه   منبع: پاپیون

منبع: پارسینه

کلیدواژه: طرز تهیه ژله دسر سبک زندگی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری

به گزارش خبرنگار مهر، امیر لاجوردی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به سوال یکی از کاربران مبنی بر تولید مودم نسل ششم در داخل کشور گفت: هفته پیش دقیقاً همین‌کار را کردیم. در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید داخل، با تفاهم با تولیدکنندگان عزیز داخلی و اپراتورها قرار شد چهل درصد نیاز اپراتور، در تامین مودم پروژه فیبر، از داخل تامین شود البته به شرطی که تا شش ماه آینده محصولی با کیفیت مناسب تولید شود.

کد خبر 6092720 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • عکس/ لشکرکشی پلیس آمریکا به داخل دانشگاه کلمبیا
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • چالش هدف گیری دروازه داخل آب توسط ژائو کانسلو / فیلم
  • تأمین مودم پروژه فیبر نوری از محصولات تولید داخل
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری
  • چه کار کنیم نعناع روی دوغ نماند؟ | ترفند مخلوط شدن سبزی خشک در دوغ با کمک آب جوش