Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: امسال ۴۸ زن سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان، مستمری بگیر شدند.

«مرتضی صفی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: تاکنون ۳۴۰ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این نهاد حمایتی در شهرستان بیمه شده اند که امسال ۴۸ نفر آنها بازنشسته می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان بیان کرد: براساس توافق صورت گرفته بین کمیته امداد با سازمان تامین اجتماعی، با پرداخت حداقل ۱۰ سال حق بیمه و شرایط سنی ۵۵ سال، زنان سرپرست خانوار تحت حمایت می‌توانند از مزایایی مستمری بازنشستگی بهره‌مند شوند.

 

صفی پور عنوان کرد: به هر خانوار بازنشسته، ۶ میلیون ریال مستمری پرداخت می شود.

 

وی با اشاره به اینکه حق بیمه این قشر توسط کمیته امداد پرداخت می شود، خاطر نشان کرد: زنانی در اولویت قرار گرفتن بیمه تامین اجتماعی هستند که مددجوی تحت پوشش این نهاد، سرپرست خانوار و سن آنان بین ۴۰ تا ۴۵ سال باشد.

 

وی نرخ بیمه زنان سرپرست خانوار را ۱۸ درصد عنوان کرد و ادامه داد: همچنین ۱۴۲ زن سرپرست خانوار روستایی بیمه صندوق روستایی و عشایری هستد که شرط بازنشستگی آنان ۱۵ سال حق بیمه و شرط سنی ۶۵ سال است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان بیان کرد: اکنون ۱۵ هزار و ۷۴۰ نفر مشتمل بر هفت هزار و ۲۵۳ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام هستند.

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: بازنشستگی زنان سرپرست خانوار کمیته امداد امام خمینی ره کمیته امداد امام خمینی ره سرپرست خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۳۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۰ هزار کارگر در استان کرمان مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین شجاعی، صبح چهارشنبه با بیان اینکه ۱۳۰ هزار نفر در استان کرمان بازنشسته و مستمری بگیر هستند، گفت: تعداد ۱۶ کانون بازنشستگی کارگری در شهرستان‌های استان کرمان دایر است.

وی، افزود: میزان ۶۵ تا ۷۰ درصد این کارگران، حداقل حقوق‌بگیر هستند و مهمترین و اصلی‌ترین دغدغه آنها در حوزه معیشت و درمان است.

شجاعی، گفت: در بخش درمان بیمه‌شده‌ها و بازنشستگان باید از صفر تا ۱۰۰ آن را سازمان تأمین اجتماعی متقبل شود که این اتفاق نمی‌افتد و قانون باید الزام و اجرایی شود.

کد خبر 6094359

دیگر خبرها

  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • ۱۳۰ هزار کارگر در استان کرمان مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند