Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@16:02:07 GMT

مشکل قطعی آب شهرک صنعتی اهر مرتفع شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۳۷۹۴

مشکل قطعی آب شهرک صنعتی اهر مرتفع شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، تقی زاده مدیر آب و فاضلاب اهر گفت: در پی نشتی و ترکیدگی خط انتقال آب از سد ستارخان اهر به محل تصفیه خانه اهر در کمترین زمان ممکن اکیپ فنی و مهندسی اداره آب و فاضلاب اهر با کمک ویژه ستادبحران آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی کار مرمت و بازسازی خط انتقال را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: برای مرمت خط انتقال اقدام به قطع آب از سد به تصفیه خانه کردیم که متاسفانه این امر باعث قطعی آب شهرک صنعتی شد که در این خصوص برای تامین آب موقت شهرک اقدام به توزیع آب از طریق تانکر‌های سیار آب و فاضلاب اهر و شهرداری نمودیم که جا دارد از همراهی شهرداری در کمک به حل این مشکل قدردانی کنیم.

تقی زاده گفت: خوشبختانه عملیات تعمیر خط انتقال ۹۰۰میلیمتری آب اهر با اهتمام ویژه و کارجهادی همکاران فنی و حمایت و پشتیبانی فرماندار، دادستان، فرمانده نیروی انتظامی، مدیران و روسای ادارات به اتمام رسیده و مشکل قطعی آب و افت فشار حل شده است.

او خدمت بی منت به شهروندان را وظیفه این اداره برشمرد و از صاحبان صنایع در شهرک صنعتی که دچار مشکل و قطعی آب شدند عذرخواهی کرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب اهر قطعی آب آب و فاضلاب خط انتقال قطعی آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۳۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری نیشابور گفت:آمار اشتغال در ۱۶۸ واحد صنعتی فعال در این شهرستان پنج هزار و ۸۰۰ نفر است که ۸۳ درصد از این اشتغال مربوط به بخش‌هایی مانند نیروگاه سیکل ترکیبی خیام، فولاد خراسان، کارخانه ایران شرق و مانند این مجموعه هاست.

مسعود اکبری باقرآباد افزود:از مجموع ۱۶۸ واحد صنعتی نیشابور فقط ۱۳ واحد فعال با اشتغال هزار و ۵۸۱ نفر در شهرک صنعتی عطار مستقر هستند البته تمایل برای حضور فعالان اقتصادی در این شهرک صنعتی رو به افزایش است و باید در آینده تامین انرژی و آب و سایر زیرساخت‌های این شهرک صنعتی مورد توجه قرار گیرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری نیشابور گفت: همچنین هم اکنون ۲۵ معدن فعال با ۳۱۰ نیروی کار در نیشابور مشغول به کار هستند.

اکبری باقرآباد افزود: تعهد اشتغال شهرستان نیشابور در سال گذشته سه هزار و ۹۰۴ نفر بود که حدود ۱۳۰ درصد این تعهد معادل چهار هزار و ۸۰۲ نفر اشتغال جدید محقق شد.

وی گفت: ۲ بخش صنعت و معدن با هزار و یک شغل جدید و کمیته امداد با ایجاد ۷۲۸ فرصت شغلی تازه بالاترین سهمیه ایجاد اشتغال را در سال گذشته به خود اختصاص دادند.

 

دیگر خبرها

  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در هرمزگان راه‌اندازی شود
  • قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک
  • قطعی آب مکرر در شهرک والفجر رباط کریم
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است