Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس با بیان اینکه تا یک ماه آینده ۵۳۰ واحد پنل خورشیدی به همت مددجویان کمیته امداد در استان فارس به شبکه توزیع نیروی برق وصل می‌شود، اظهار کرد: در چند سال اخیر نصب پنل‌های انرژی خورشیدی با هدف خودکفایی اقتصادی خانوار‌های تحت حمایت دنبال و از این طریق برق تولیدی این خانوار‌ها بوسیله شرکت برق خریداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: خرید تضمینی برق پنل‌های خورشیدی به مدت ۲۰ سال از سوی وزارت نیرو، می‌تواند به ایجاد درآمد پایدار و طولانی‌مدت برای این خانوار‌ها منجر شود.

بذرافشان با بیان اینکه تا یک ماه آینده تعداد نیروگاه‌های پنل خورشیدی مددجویان به هزار واحد در استان فارس می‌رسد، افزود: طی ۲ سال گذشته ۴۵۰ واحد و در هفته گذشته نیز ۲۰ واحد دیگر به شبکه توزیع نیروی برق متصل شده اند.

او با بیان اینکه پنل‌های خورشیدی در تولید برق پاک و تجدیدپذیر می‌تواند نقش موثری در جلوگیری از آلودگی هوا داشته باشد، گفت: نصب نیروگاه‌های خورشیدی و تولید انرژی در نقاط روستایی تا حد قابل توجهی از مهاجرت روستاییان به شهر جلوگیری می‌کند.
بذرافشان ادامه داد: بیشترین پنل‌های خورشیدی که بوسیله مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تاکنون راه اندازی شده در شهرستان‌های سرچهان، بوانات و فسا بوده است.

او گفت: همچنین به مددجویانی که قصد راه اندازی نیروگاه پنل خورشیدی را در منازل خود دارند، ۵۰ میلیون تومان وام داده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انرژی خورشیدی پنل خورشیدی انرژی خورشیدی مددجویان کمیته امداد کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۳۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد

کامیار جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به مناسبت گرامیداشت روز روانشناس و مشاور، اظهار کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای تأثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری‌های موجود و افزایش سطح آگاهی مددجویان در عرصه‌های مختلف دارد.

وی با اشاره ارائه خدمات مشاوره گسترده و رایگان به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه، افزود: فرآیند مشاوره به‌صورت فردی و گروهی در زمینه‌های زوج درمانی، خانواده درمانی، مشاوره قبل و بعد از ازدواج، مشاوره طلاق، مشاوره تحصیلی و کنکوری، مشاوره شغلی، کودک و نوجوان، تشخیص و درمان اختلالات روانشناختی در سطح استان انجام می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه ادامه داد: این فعالیت توسط ۲۴ نفر مشاور و روانشناس در مقاطع ارشد و دکتری صورت می‌گیرد.

به گفته جمشیدی، این خدمات مشاوره‌ای بر اساس نیازسنجی و شناسایی موارد مختلف برای خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد این استان در سطح کیفی مطلوب و قابل قبولی انجام شده و تلاش می‌شود که در سطح گسترده‌تری پیرامون رفع مشکلات و معضلات اجتماعی مددجویان ارائه شود.

وی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته ۲۴ هزار خدمت مشاوره‌ای به مددجویان این نهاد مقدس در استان کرمانشاه ارائه شده است که همه این فعالیت‌ها به صورت رایگان و با حضور کارشناسان مجرب و با تجربه بوده است.

جمشیدی تاکید کرد: بر اساس بازخورد دریافتی اداره فرهنگی کمیته امداد، این مشاوره‌ها تأثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری‌های موجود و افزایش سطح آگاهی این مددجویان در عرصه‌های مختلف داشته است و امیدواریم شاهد نتایج بهتری در سنوات آینده باشیم.

کد خبر 6091474

دیگر خبرها

  • نصب ۱۲۰ پنل خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند
  • ۵ هزار سامانه خورشیدی در فارس راه اندازی می شود
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد