Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از تجهیز خودروهای جمع آوری پسماند خشک شهر اصفهان به سیستم موقعیت‌یاب اتوماتیک خودرو (AVL) خبر داد.

محمد بدیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به ضرورت بهبود کیفیت عملکرد سامانه جمع آوری پسماندهای خشک و رصد عملکرد آنها ۳۲ دستگاه از خودروهای جمع آوری پسماند خشک به سیستم AVL مجهز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص جزئیات اجرای این سیستم، تصریح کرد: این سامانه، با بهره گیری از سیستم موقعیت‌یاب GPS به مسئولان این امکان را می‌دهد که علاوه بر ردیابی موقعیت خودرو، سرعت و مسیر حرکت خودرو را نیز رصد کنند و علاوه بر این می‌توان بسته به نیاز، امکانات دیگری را مانند امکان تعیین نقاط بارگیری و تخلیه و میزان بار نیز به این سیستم افزود.

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان ادامه داد: با استفاده از این سیستم، امکان رصد هرچه بیشتر خودروهای حمل کننده پسماندهای خشک فراهم شده و مانع از تخلف‌های احتمالی می‌شود.

وی با اشاره به رصد دائم اطلاعات این سیستم، گفت: اطلاعات این سیستم شامل تخلیه بار، مکان قرارگیری خودروها و مواردی از این دست از طریق سامانه برای سازمان مدیریت پسماند و همچنین شرکت پیمانکار قابل مشاهده بوده و در صورت رصد هر نوع تخلف با خاطیان مطابق قانون برخورد به عمل می‌آید.

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در خصوص هدف اجرای این طرح، گفت: هدف از اجرای این طرح اعمال نظارت دقیق‌تر بر عملکرد خودروهای جمع آوری پسماند خشک است تا در زمان مناسب در مناطق تعیین شده حضور یابند و ضمن جمع آوری پسماند خشک، نسبت به تخلیه آن در مکان‌های تعیین شده اقدام کنند.

وی ادامه داد: سیستماتیک‌سازی فرآیندهای جمع آوری پسماند خشک زمانی منجر به نتیجه مطلوب می‌شود که شهروندان نیز مایل به همکاری باشند و ضمن مشارکت با عوامل مجاز جمع آوری و تحویل پسماندهای تفکیک شده به آنها، از اعتماد به دوره گردها، زباله‌گردها و دیگر عوامل غیر مجاز پرهیز کنند تا تمامی پسماندهای خشک از مجاری مجاز و استاندارد وارد فرآیند پردازش شوند.

کد خبر 447674

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پسماند خشک سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان کلانشهر شهرداری اصفهان شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان مدیریت پسماند جمع آوری پسماند خشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۴۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری شامگاه چهارشنبه در کارگروه پسماند استان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کلی حوزه پسماند عادی و صنعتی و پدیده ریزگردها در استان، عنوان کرد: بکارگیری همیاران محیط زیست در ایام اربعین حسینی (ع) در حفاظت، پیشگیری و فرهنگ‌سازی محیط زیست ضروری است.

وی تاکید کرد: به عنوان یک ضرورت و اقدام اساسی باید تفکیک زباله از مبدأ در دستور کار شهرداران و دهیاران قرار گرفته و سند جامع مدیریت پسماند استان تهیه و مبنای اقدامات آتی قرار گیرد.

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام اعلام کرد: در استان روزانه ۷۷۴ تن زباله عادی تولید شده و سالانه ۵۸۷۰ تن زباله صنعتی و ۷۳۰ تن زباله عفونی تولید می‌شود.

هژبری گفت: مکان‌یابی جایگاه پسماند ویژه که از سال ۸۶ شروع شده بود در پایان سال ۱۴۰۲ نهایی شد و ۲ نقطه در استان برای پسماندهای ویژه اختصاص یافته که بایستی زمینه حضور سرمایه‌گذار برای احداث و بهره‌برداری آن‌ها فراهم شود.

کد خبر 6094800

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی در پویش «مسیرسبز- ایران پاک»
  • جمع آوری ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی در پویش مسیر سبز ایران پاک
  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم
  • ۹۰ تُن پسماند و نخاله ساختمانی در استان مرکزی جمع‌آوری شد
  • احداث شهرک بازیافت، گامی برای جمع‌آوری انبارهای غیرمجاز در نصف‌جهان
  • سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود
  • قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری
  • تجهیز تمامی خودروهای داخلی به ردیاب
  • چگونه سرمایه‌گذاری ۲هزار میلیارد تومانی در حوزه پسماند شکل گرفت؟
  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان و معلولان تجهیز می شود