Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@10:26:27 GMT

توقف پرواز‌هاي ايران به ترکيه از فردا

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۴۱۴۷

توقف پرواز‌هاي ايران به ترکيه از فردا

خبرگزاری آریا- دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی کشور از لغو مجدد مجوز پرواز‌های ایرانی به ترکیه از فردا 13 مهر خبر داد و گفت: توقف پرواز‌ها تا اطلاع ثانوی ادامه خواهند داشت.
به گزارش خبرگزاری آریا، مقصود اسعدی سامانی با بیان اینکه لغو مجدد مجوز پرواز دو طرفه بین ایران و ترکیه از سوی مسئولان ترکیه‌ای قابل پیش بینی بود، افزود: توقف پرواز‌ها به دلیل شرایط ویژه ناشی از کرونا از سوی مسئولان کشور ترکیه اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی شائبه‌های سیاسی در لغو مجوز‌های شرکت‌های هواپیمایی بین دو کشور را منتفی دانست و گفت: پیش از این نیز طرف‌های ترک اعلام کرده بودند که امکان توقف پرواز‌ها وجود دارد ضمن اینکه اکنون پرواز‌های ترکیه - افغانستان و ترکیه - عراق نیز لغو شده‌اند.
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی کشور اضافه کرد: اکنون صرفاً به دلیل مشکلات مربوط به ویروس کرونا است که مجوز این پرواز‌ها لغو می‌شوند و توقف پرواز‌ها تا اطلاع ثانوی ادامه خواهند داشت.
وی گفت: در حال حاضر، پرواز‌های شرکت هواپیمایی قطر بین ایران و ترکیه ادامه دارند و تاکنون درباره ممنوعیت این پرواز‌ها موضوعی مطرح نشده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توقف پرواز توقف پرواز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۴۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز بگو و بخند، فردا جنگ و جدل!

به گزارش "ورزش سه"، اعضای دو تیم پیکان و مس رفسنجان با یک پرواز راهی کرمان شدند تا برای بازی عصر فردا در جام حذفی اردو بزنند.

در حاشیه این پرواز، بازیکنان و مربیان دو تیم که سابقه همکاری با یکدیگر را داشتند، به استقبال هم رفتند. نکته جالب این دیدارها، پهن شدن بساط بگو و بخند رضا عنایتی و محمد رجب‌زاده مربیان پیکان با محرم نویدکیا و دستیارانش بود.

آنها امروز دیدار صمیمانه‌ای داشتند اما فردا باید تیم‌های خود را مهیای تقابل مهمی کنند، آن هم در دیداری که فقط یک برنده دارد.

دیگر خبرها

  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد
  • چگونه مسئله پسماند در گیلان به یک بحران تبدیل شد؟/ دلیل توقف قطار افغانستان _ ترکیه
  • ایروانی: شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف فوری جنگ کند
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • دلیل توقف قطار افغانستان _ترکیه / تکذیبیه مسئولین راه آهن از سر بی اطلاعی بود+فیلم
  • امروز بگو و بخند، فردا جنگ و جدل!
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور