Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، آیت الله مکارم شیرازی یکی از مراجع تقلید به استفتائی پیرامون ضبط ورزش دختران و ارسال آن برای مدرسه پاسخ داد.  

به نوشته رکنا، حضرت آیت الله مکارم شیرازی به استفتائی پیرامون ضبط ورزش دختران و ارسال آن برای مدرسه پاسخ دادند که متن سؤال و پاسخ معظم له بدین شرح است:
پرسش:
مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی
سلام علیکم؛
با توجه به شرایط حاضر و مشکلات ویروس کرونا و الزام دانش آموزان به آموزش مجازی، تمام فعالیت ها باید به صورت زنده و یا ضبط فیلم انجام شود که فعالیت های ورزشی از این قاعده مستثنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا برای ثبت حضور در کلاس ورزش به دختران گفته اند به صورت لایو یا به صورت ضبط فیلم، ورزش کردن خود با لباس ورزشی را برای معلم بفرستند.
مستدعی است نظر مبارک خود را با توجه به احتمال انتشار این فیلم ها در فضای مجازی مرقوم بفرمایید.
پاسخ معظم له:
بسمه تعالی
با اهداء سلام و تحیت
این گونه تصویربرداری شرعا مجاز نیست.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مکارم شیرازی ورزش دختران دانش آموزان آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۴۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر گیلان در آیین برگزاری این مراسم افزود: مرحله استانی المپیاد دادرس با حضور گروه‌های برتر ۱۷ شهرستان استان گیلان با مشارکت ۲۳۸ دانش آموز برگزار شده است.

هادی سلیمی افزود: دانش آموزان پس از شرکت در آزمون‌های عملی شامل احیای قلبی_ریوی ، پانسمان و بانداژ، شکستگی وآتل بندی ، اطفای حریق ، اسکان اضطراری ، حمل مصدوم ، پناهگاهی و خروج ایمن در آزمون کتبی نیز باهم رقابت کردند.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های برتر خواهران به مسابقات کشوری المپیاد آماده دادرس اعزام می‌شوند اضافه کرد: پس از بررسی و جمع بندی نتایج ، شهرستان‌های رشت، لاهیجان، رودبار مقام اول تا سوم را کسب کردند و گروه شهرستان تالش نیز موفق به کسب مقام بشردوستی شد.

دیگر خبرها

  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه یکی از مسئولان
  • طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت
  • مدرسه‌ای در روستای کَش طالقان با سه دانش آموز
  • هر روز چقدر باید بنشینیم، بخوابیم، بایستیم و ورزش کنیم؟ علم پاسخ می دهد
  • پاسخ پرقدرت حزب الله به رژیم صهیونیستی و بحران در اتاق جنگ اسرائیل
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • پاسخ آیت‌الله فیاضی به سؤالی پیرامون رفع اضطراب