Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@10:46:31 GMT

برنامه ریزی فرهنگی برای گروه های مختلف ضروری است

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۴۲۰۲

برنامه ریزی فرهنگی برای گروه های مختلف ضروری است

بهروز بقایی بازیگر، کارگردان و مجموعه ساز در گفت و گو با استودیو هشت رادیو نمایش به پرسش هایی درباره کیفیت مجموعه های تلویزیونی پاسخ گفت.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، بهروز بقایی بازیگر ، کارگردان و مجموعه ساز در گفت گو با برنامه «استودیو هشت»رادیو نمایش در جواب به این سوال که چرا کارتون ها و سریال ها در تولیدات قدیمی بهتر از امروزی ها است ، گفت : ایراد کار در برنامه ریزی فرهنگی شبکه ها است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:متاسفانه ما فراموش کردیم که به یک برنامه ریزی فرهنگی برای گروه های مختلف نیاز داریم ، این برنامه ریزی حتما نیازمند فکر ، ذهنیت و تسلط است .


این هنرمند در برنامه رادیویی «استودیو هشت» رادیو نمایش تأکید کرد: مشکل دیگر که باعث این اتفاق شده ، این است که الان کسانی که وارد به کار نیستند بر سر کار حضور دارند ، درصورتیکه در گذشته افرادِ با تجربه ای بر سر کار بودند ولی متاسفانه الان این تجربه زیاد نیست .

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: بهروز بقایی رادیو نمایش تلویزیون رادیو نمایش برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۴۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگردان مشهور ایرانی: تلویزیون نمی‌بینم!

آفتاب‌‌نیوز :

داریوش کاردان، پیشکسوت رادیو و تلویزیون گفت: ماجرا این است که مگر امروز کسی رادیو گوش می‌دهد؟ با توجه به سطح برنامه‌هایی که در حال ساخته شدن است، مگر مانند گذشته مخاطبی باقی مانده است؟ چون آمار صداوسیما نشان می‌دهد برای سازمانی که ۲۴ هزارمیلیارد تومان بودجه‌اش برای سال بعد است کم مخاطب‌ترین برنامه ۲ درصد مخاطب داشته و پر مخاطب‌ترین برنامه ۱۷درصد بیننده داشته و ۲۴ درصد هم برای جام ملت‌های آسیا را تماشا کردند. شما می‌گویید نیمرو ارائه می‌دهد، اما به نظر می‌رسد در همان ارائه نیمرو هم نتوانسته موفق باشد.

ممکن است درست باشد، اما من نمی‌توانم این را بگویم. این که آمار شما از کجا آمده را نمی‌دانم و اصلا از آمار هم خبری ندارم، اما من ترجیح می‌دهم که تلویزیون نبینم و به جای آن یک فیلم سینمای خارجی یا داخلی ببینم که چند نفر از آن تعریف کرده‌اند و رادیو هم گوش نمی‌دهم.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود
  • کارگردان مشهور ایرانی: تلویزیون نمی‌بینم!
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه یازدهم اردیبهشت
  • برنامه ریزی برای ساماندهی گذر قدیمی جلوخان
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری