Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی عبدالله‌زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سرمایه گذاری در قالب مجتمع چند منظوره تجاری، تفریحی و اقامتی بازرگان است که در سال ۱۳۹۶کلنگ زنی شده و در یک مرحله از کار به خاطر برخی مشکلات متوقف شده بود که با پیگیری مدیرعامل منطقه آزاد ماکو، احداث آن  از سر گرفته شد.

وی اضافه کرد: این پروژه در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع در ۱۲ طبقه که ۲ طبقه زیرزمین به عنوان پارکینگ و طبقه همکف به عنوان مجتمع تجاری و طبقات بالا به عنوان هتل ۴ ستاره با ۵۲ اتاق و مجموعه های تفریحی از جمله استخر، سالن های کنفرانس، ‌سینما در حال احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو  با بیان اینکه تعداد مغازه‌های این مجتمع تجاری نیز ۱۵۶ واحد است، ادامه داد: در این هتل و مجتمع تجاری برای ۲۸۶ خودرو جای پارک در نظر گرفته شده است.

عبدالله زاده میزان اشتغالزایی در این مجموعه را ۲۵۰ نفر به طور مستقیم در مجموعه هتل و بخش تجاری عنوان کرد و اظهار داشت: فاز اول این طرح تا ۲ سال آینده به اتمام می رسد.

وی گفت: این پروژه هم اکنون از ۳۰ درصد پیشرفت مالی و ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

منطقه آزاد ماکو در آذربایجان غربی به لحاظ محدوده جغرافیایی شامل شهرستان‌های ماکو، شوط، پلدشت و شهر مرزی بازرگان بوده و در منتهی الیه شمال‌غرب کشور واقع است.

مساحت این منطقه حدود پنج هزار کیلومترمربع و جمعیت آن بر اساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵، حدود ۲۰۰ هزار نفر است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماكو بازرگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماكو بازرگان آذربایجان غربی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماكو بازرگان اخبار کنکور منطقه آزاد ماکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۴۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، آیین رونمایی از «یزد ستاد» سامانه مدیریت یکپارچه اماکن فرهنگی، تاریخی و گردشگری یزد با حضور مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال وزارت کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و دیگر مسئولان کشور و استان برگزار شد.

این سامانه که به صورت ۷ زبانه عرضه شده، قابلیت نمایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در حوزه زنجیره‌های ارزش استان از قبیل گردشگری، کشاورزی و صنعت را دارد و در حال حاضر ۱۲۸ پروژه در آن تعریف شده است.

گفتنی است؛ سرمایه‌گذاران با مراجعه به این سامانه می‌توانند تمام مشخصات فنی، طرح‌های مالی و تمامی اطلاعاتی که برای سرمایه‌گذاری نیاز دارند، را به دست آورند.

کد خبر 6093220

دیگر خبرها

  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • چرا ترک‌ها علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کیش شدند؟
  • بحران آب در مغان جدی است
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد