Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@21:04:40 GMT

کار ستاد مرکزی راهیان نور در شرایط کرونایی

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۴۸۵۶

کار ستاد مرکزی راهیان نور در شرایط کرونایی

معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت:هفته دفاع مقدس ضمن اینکه خاطرات حماسه و مقاومت ملت ایران و رزمندگان اسلام را برای بسیاری از مردم تداعی و زنده می‌کند موجب می‌شود تا دشمنان کوردل خیال باطل دشمنی و تعرض به این کشور را از ذهن خود دور کنند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ اصحاب کریمی  با اشاره به اینکه در طول هشت سال جنگ تحمیلی دفاع جانانه اتفاق افتاد توضیح داد: در این دفاع توانستیم تمام دشمنان را انگشت به دهان بگذاریم و مقابل ابرقدرت ها بایستیم که جریان مقاومت در جهان اسلام نیز بتواند از این فرصت و از این تجربه استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی راهیان نور کشور افزود:هفته دفاع مقدس ضمن اینکه خاطرات حماسه و مقاومت ملت ایران و رزمندگان اسلام را برای بسیاری از مردم  تداعی و زنده می‌کند موجب می‌شود تا دشمنان کوردل خیال باطل دشمنی و تعرض به این کشور را از ذهن خود دور کنند.

وی برپایی  نمایشگاه  اقتدار چهل را در ایجاد پیوند و تجدید بیعت مجدد با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تأثیرگذار دانست و  یادآور شد: برپایی این نمایشگاه‌ها  برای بازخوانی خاطرات مقاومت در دل دشمن هراس ایجاد می‌کند و البته که  گوشه‌ای از این دستاوردها به تصویر کشیده شده و یقیناً بیان تمامی رشادت ها و حماسه آفرینی های رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی میسر نیست اما باز می توان به این  شکل نسل جوان امروزی را از اتفاقات آن دوران آگاه ساخت.

 سرهنگ کریمی بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی و عدم حضور  زائر در یادمان های عملیاتی ستاد مرکزی راهیان نور حول محور تجهیز یادمان ها و پشتیبانی یادمان ها و مسائلی که بتوانند برای رفاه زائرین شهدا میسر شود دست به کار شده و  امید است هرچه زودتر به توفیق الهی با رعایت پروتکل ها شاهد آغاز دوباره اردوهای راهیان نور  در یادمان های عملیاتی بوده و این مهم میسر گردد.

معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی راهیان نور کشور در پایان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی نقطه عطفی در جبهه و مکتب مقاومت بود و اخلاص، شجاعت، شهامت، عبادت و بندگی‌اش از او به یک مصداق عینی  سرباز ولایت ساخته بود که نیاز است  به‌عنوان الگوی  ولایتمداری در  انقلاب اسلامی بیش از گذشته برای نسل جدید معرفی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چهل سالگی دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهدا ستاد مرکزی راهیان نور یادمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۴۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد انتخابات کشور از خبرگزاری تسنیم بازدید کرد

شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور با حضور در خبرگزاری تسنیم، با مدیران و خبرنگاران این خبرگزاری دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سید محمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات عصر امروز سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه با حضور در خبرگزاری تسنیم با خبرنگاران به گفت‌وگو پیرامون آخرین اخبار انتخاباتی نشست.

بر اساس این گزارش، احمد وحیدی وزیر کشور 24 مرداد 1402 طی حکمی شاهچراغی استاندار سابق قم را به‌عنوان معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات منصوب کرد.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • آموزش راویان دفاع مقدس در استان مرکزی
  • راه اندازی معاونت پرورشی در مدارس غیرانتفاعی مرکزی
  • اعزام ۶۰۰ نفر به اردوهای راهیان نور غرب کشور
  • کمک ۱۲۸ میلیارد تومانی مردم برای ساخت مسجد در کشور
  • نتایج انتخابات الکترونیک پس از امضای صورتجلسه شعب اعلام می‌شود
  • ۵۰ گنبدی به منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز اعزام می شوند
  • جزئیات برنامه دهه کرامت
  • رئیس ستاد انتخابات کشور از خبرگزاری تسنیم بازدید کرد
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس