Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@22:33:33 GMT

مطالبه سمن ها از سازمان زندان های استان

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۴۹۰۰

مطالبه سمن ها از سازمان زندان های استان

در راستای تحقق اولویت های سازمان وبهره گیری از ظرفیت ها وتوانمندیهای سازمان های مردم نهاد اولین جلسه هم اندیشی مدیران ومسئولین این نهاد ها با اداره کل زندانهای خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،در راستای تحقق اولویت های سازمان وبهره گیری از ظرفیت ها وتوانمندیهای سازمان های مردم نهاد اولین جلسه هم اندیشی مدیران ومسئولین این نهاد ها با اداره کل زندانهای خراسان جنوبی برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در راستای تحقق اولویت های سازمان وبهره گیری از ظرفیت ها وتوانمندیهای سازمان های مردم نهاد اولین جلسه هم اندیشی مدیران ومسئولین این نهاد ها با اداره کل زندانهای خراسان جنوبی برگزار گردید.

در این نشست صمیمی که با حضورعلی پورمعاون سلامت ،اصلاح وتربیت زندانهای استان ،حسینی نماینده سازمان های مردم نهاد استان ، مدیران ومسئولین سمن های استان وروسای ادارات ستادی زندانهای استان حضور داشتند سازمانهای مردم نهاد استان به بیان ظرفیت ها وتوانایی های خود در پیشگیری ودرمان بخشی از آسیب های اجتماعی  که ممکن است زندانیان ،خانواده های آنها وزندانیان آزاد شده  دچار آن شوند بحث و تبادل نظر کردند و زمینه های اشتغال،سلامت روان،بهداشت ودرمان،حرفه آموزی ،مددکاری ،آموزش های عقیدتی  زندانیان را بررسی کردند.

در پایان جلسه مصوب شد ایده ها وطرح ها سمن های استان ظرف یک ماه جمع آوری وبرای اجرا در شش ماهه دوم سال جاری مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای مشورتی خراسان جنوبی سازمان های مردم نهاد خراسان جنوبی ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۴۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرایند‌ها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری و کیفیت زندگی، پرونده مددجویان سالمند استان را به ۶۹ مرکز نیکوکاری واگذار کرد.

حسینی هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و افزود: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوبتر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

دیگر خبرها

  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در سازمان زندان‌‎ها
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • ۵ سال زندان در انتظار این مشمولان سربازی
  • حیات دوباره در «کوشه سفلی»/ قصه پر غصه‌ای که به شادی ختم شد
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری