Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با تمام فراز و فرودهای خود در فصل گذشته نتوانست انتظارات هواداران و مسئولان خود را برآورده کند و برای فصل آینده لیگ برتر که پیش تر نگارنده در گزارش خود یادآور شد، دست به تغییرات گسترده ای زد که سرآمد آن حضور رحمان رضایی به عنوان سرمربی در این تیم ریشه دار اصفهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز فوتبال به عنوان یک پدیده بزرگ ورزشی اجتماعی می تواند در همه بخش های زندگی مردم تاثیرگذار باشد و با وجود اینکه به دلیل بیماری کرونا، تماشاگران از ورود به ورزشگاه ها منع شدند ولی همچنان در میان ورزش ها در جهان حرف اول را می زند و ایران به خصوص اصفهان و باشگاه ذوب آهن از این قاعده مستثنی نیست.

رحمان رضایی که سابقه بازی در لیگ اروپا را در کارنامه خود دارد و سال های درخشانی را در لیگ ایتالیا توپ می زد سرشار از تجربه  است و برای موفقیت تیم سابقش که اکنون هدایت آن را در دست گرفته در تلاش است تا از اندوخته های خود بهره ببرد.

اندوخته هایی که ورژن جدیدی از ذوب آهن را با اندیشه های فوتبال اروپایی و تجربه های گران بهای ملی در لیگ‌برتر آینده در فصل جدید می تواند رونمایی کند که نوع خود قابل تقدیر است، با این حال رضایی راه دشواری را در پیش رو دارد و این مهم با تلاش و جدیت بازیکنان و حمایت مسئولان باشگاه قابل دست یابی است.

جذب بازیکنان جوان و استفاده بهینه از بازیکنان با تجربه ممتاز

به گفته کارشناسان رسانه ای، سبزپوشان نصف جهان با وجود اینکه برای از بازیکنان خود  فنی و خوب خود را برای فصل آتی لیگ برتر از دست داد ولی برای فصل جاری لیگ برتر بازیکنان جوان دیگر را جذب کرد که می توانند برای این تیم کارساز باشند.

حسین ابراهیمی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان، سیدمحمد قریشی بازیکن دو فصل اخیر صنعت نفت آبادان، میلاد جهانی هافبک تکنیکی تیم صنعت نفت آبادان، شهاب گردان دروازه بان موفق فصل گذشته تیم فوتبال فولاد خوزستان که سابقه بازی در ذوب آهن را در کارنامه خود دارد، مهرداد قنبری بازیکن اسبق تیم فوتبال مس کرمان، سید عبدالله حسینی مدافع تیم فوتبال گل گهر سیرجان، حسین شنایی از فوتبال مس رفسنجان و آرش شهامتی نژاد بازیکن اسبق استقلال تهران از جمله مهمترین بازیکنانی هستند که در فصل جاری لیگ برتر سبز پوش شدند.

بازیکنانی که در کنار با تجربه های همچون قاسم حدادی فر و سایر بازیکنان می توانند جای خالی ارسلان مطهری، احسان پهلوان و دیگر بازیکنانی که از ذوب آهن رفتند را پر کنند.

بیان نیازهای سخت افزاری و تعیین وضعیت بازیکنان

در آخرین جلسه ای که رضایی در هفته گذشته، با اعضای هیات مدیره تیمش داشت، نیازهای خود را در زمینه سخت افزار اضافه شدن بازیکنان جدید اردوی پیش فصل و تعیین وضعیت بازیکنان که با باشگاه قرارداد دارند اعلام کرد.

در این جلسه رحمان ‌رضایی تاکید کرد: با توجه به نزدیکی آغاز مسابقات لیگ برتر هر چه سریعتر فهرست بازیکنان در رده بزرگسالان بازیکنان سهمیه زیر ۲۳ سال و رده های سنی مشخص و تعیین تکلیف شود.

همچنین در این جلسه اعضای هیات مدیره ضمن اعلام حمایت از سرمربی تیم اعلام امیدواری کردند تا بتوانند نیازهای تیم فوتبال بزرگسالان مورد نیاز سرمربی را برطرف کنند.

جدیت و تلاش در تمرینات و تذکرات فنی به بازیکنان

با این حال در بازدید نگارنده از یکی تمرینات این تیم، ابتدا بازیکنان بدن های خود را زیر نظر مربیان مرتبط گرم می کنند و تمرینات پرفشار بدنسازی زیر نظر علی صالح نیا مربی بدنساز این تیم برگزار می شود.

 بازی درون تیمی و مرور کارهای تاکتیکی زیر نظر رحمان رضایی  سرمربی این تیم انجام می شود.

نکته مهم، این قسمت از تمرین با حساسیت خاصی از طرف رضایی برگزار می شود و حتی در مقاطعی تمرین را قطع و تذکراتی را به بازیکنان گوشزد می کند.

جدیت این مربی در تمرینات نوید روزهای خوبی را برای سبزپوشان در لیگ برتر آینده می دهد، لیگی که همه طرفداران ذوب آهن چشم انتظار آن هستند تا طلایی پوشان با اندیشه های نو و اندوخته هایی که سالها تجربه پشت آن است بتواند گام های محکمی برداد.

پیروزی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نخستین دیدار خود با رضایی

در ادامه آماده سازی سبزپوشان نخستین دیدار دوستانه و تدارکاتی تیم ذوب آهن به سرمربیگری رحمان رضایی اواخر هفته گذشته در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد.

در این دیدار شاگردان رضایی با نتیجه سه بر یک  تیم امید ذوب‌آهن را شکست دادند که نخستین برد این تیم محسوب می شود.

نیمه نخست این بازی با گل‌های کاظمی و منظمی برای ذوب‌آهن و تک گل شهاب پیرا برای تیم امید ذوب‌آهن با حساب ۲ بر یک به سود تیم بزرگسالان خاتمه یافت.

در نیمه دوم، تغییرات عمده ای در ترکیب هر ۲ تیم ایجاد شد که حاصل آن تک گل وحید محمدزاده برای تیم بزرگسالان بود.

اردوی آماده سازی تیم فوتبال ذوب‌آهن در تهران

 سبزپوشان نصف جهان که خود را برای حضور هرچه بهتر در لیگ برتر سال جاری آماده می کند از امروز شنبه تمرینات خود را در تهران پیگیری می کنند.

 یاران رحمان ‌رضایی بعد از 2 هفته تمرین در اصفهان هفته سوم تمرینات خود را در تهران ادامه خواهند داد این تیم روز یکشنبه بازی دوستانه را بادران تهران را انجام می دهد و سپس در روز چهارشنبه یک بازی تدارکاتی دیگر را برگزار خواهد کرد.

طبق برنامه‌ بازیکنان مربیان و عوامل اجرایی این تیم روز جمعه در تست ایفمارکت(مرکز ارزیابی های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران) شرکت کرده و سپس تهران را به مقصد اصفهان ترک می کنند.

هفته چهارم تمرینات این تیم در اصفهان برای حضور پرقدرت در لیگ برتر با جدیت پیگیری خواهد شد.

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فصل قبل با ۳۰ امتیاز در رده دوازدهم لیگ برتر کشور قرار گرفت.

ذوب‌آهن پس از همشهری خود سپاهان دومین تیم ایرانی است که به فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۰ میلادی راه یافت و با کسب چهار عنوان قهرمانی در جام حذفی، یکی از تیم‌های پرافتخار این جام به حساب می‌آید.

این تیم تاکنون چهار بار به عنوان نایب‌قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد.

برچسب‌ها رضا رحمانی ذوب آهن اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رضا رحمانی ذوب آهن اصفهان رضا رحمانی ذوب آهن اصفهان اخبار کنکور تیم فوتبال ذوب آهن رحمان رضایی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی

شاگردان اوسمار ویرا پس از بازگشت از اراک امروز عصر و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند. 

بازیکنان اصلی در بازی دیروز زیر نظر بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان به مدت ۷۵ دقیقه برنامه‌های مختلفی را انجام دادند. 

پاسکاری تحت فشار، ارسال از جناحین و مینی فوتبال از سوی کادر فنی برای این گروه از بازیکنان در نظر گرفته شده بود. 

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است