Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@23:25:36 GMT

بازداشت خانم دکتر پلید در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۴۹۳۳

بازداشت خانم دکتر پلید در بندرعباس

فرمانده انتظامی استان از دستگیری خانم دکتر قلابی و کشف تجهیزات پزشکی در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش رکنا،  سردار غلامرضا جعفری گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام کار اطلاعاتی دریافتند خانمی با در اختیار داشتن یک باب واحد مسکونی در شهرستان بندر عباس و با خرید برخی از تجهیزات و وسائل پزشکی مبادرت به ویزیت افراد اعم از آقا و خانم برای حل مشکلات پوستی و همچنین پاکسازی و شفاف سازی صورت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این راستا مأموران با تلاش شبانه روزی و رصد فعالیت های این پزشک قلابی، مطب وی را در یکی از محلات شهرستان بندرعباس شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد مکان فوق واحد مسکونی بوده و فاقد هرگونه اسم، تابلو و مشخصات می‌باشد، تصریح کرد: مأموران پس از ورود تعدادی تجهیزات پزشکی اعم از دستگاه اسکن پوست، دستگاه پاکسازی و شفاف سازی پوست و تخت‌های پزشکی و محصولات پزشکی و آرایشی بهداشتی مشاهده کردند که با هماهنگی مقام قضائی محل مورد نظر پلمب شد.

سردار جعفری ادامه داد: متهم هیچگونه مجوزی دال بر فعالیت خود در آن واحد از اداره بهداشت و مبادی مربوطه دیگر را نداشته و هیچ پزشک متخصصی نیز بر کار و فعالیت وی نظارت مستقیم نداشته است در صورتی که با توجه به تخصصی بودن موضوع و درمان مشکلات پوستی افراد، مستلزم حضور پزشک متخصص می‌باشد.

دستگیری خانم دکتر قلابی در بندرعباس

این مقام ارشد انتظامی با تأکید بر اینکه متهم با تصویر برداری از نوع خدمات و در طول درمان، فیلم و عکس‌های مربوط به کار خود را بدون پوشش اسلامی در صفحه مجازی اینستاگرامی برای جذب مشتری بیشتر منتشر کرده است، اظهار داشت: حسب دستور مقام قضایی متهم به مقر پلیس اماکن منتقل و پس از تشکیل پرونده قضایی روانه دادسرا شد. 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم پزشکی پلیس پزشک فیلم اخبار حوادث قانون عکس دام بندرعباس خانم دکتر اخبار هرمزگان عکس دختر فیلم شیطان صفت کرونا تجاوز خانه ویلایی مرد شیطان صفت ایران تلگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۴۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!

نام پزشک معالج بیرانوند به خاطر یک نقل قول و یک استوری اینستاگرامی امروز چندین بار در رسانه ها مطرح شد

طرفداری | پس از انتشار مصاحبه دکتر معالج بیرانوند در یک خبرگزاری و اعلام امکان بازگشت به میادین، شاهد انتشار یک استوری متناقض از صفحه اینستاگرامی این پزشک هستیم.

متن استوری منتشر شده در صفحه اینستاگرامی پزشک معالج بیرانوند بدین شرح است:

با توجه به معاینه ای که دکتر از دست آقای بیرانوند انجام دادند، اینکه چه زمانی می توانند بازی کنند بعد از تست عملکردی ایشان در زمین مشخص می شود. هرگونه خبری غیر از این صرفا سودجویی برخی افراد را در پی دارد!

البته این احتمال وجود دارد که صحبت های این پزشک واکنش باشگاه پرسپولیس را منجر شده باشد چرا که حضور یا غیبت علیرضا بیرانوند در بازی مقابل سپاهان، نکته ای نیست که سرخ ها بخواهند رقیب اصفهانی از آن مطلع باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • جزئیات تازه و تکان‌دهنده از خودکشی سمیرا آل سعیدی
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند