Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-با اعلام جشنواره فیلم لندن، جورج کلونی با حضور در این رویداد درباره موضوعات مختلف از جمله فیلم جدیدش صحبت می‌کند.

شصت و چهارمین دوره جشنواره فیلم لندن روز گذشته اعلام کرد، جورج کلونی در یک گفت و گوی اختصاصی در این جشنواره حضور خواهد یافت.

این بازیگر و فیلمساز در این رویداد، در مورد حرفه درخشان و متنوع خود و همینطور فیلم جدیدش به نام «آسمان نیمه شب» صحبت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم در ماه دسامبر توسط نتفلیکس منتشر خواهد شد.

فیلم سینمایی «آسمان نیمه شب» داستانی پسا آخرالزمانی دارد که داستان شخصیت آگوستین با بازی جورج کلونی را روایت می‌کند. آگوستین یک دانشمند تنها در قطب شمال و در تلاش است، شخصیت سالی با بازی فلیسیتی جونز را از بازگشت به خانه منصرف کند.

کلونی علاوه بر بازیگری، کارگردانی این فیلم را نیز انجام داده که از رمانی نوشته لیلی بروک اقتباس شده است. دیوید اویلوو، کایل چندلر و دمیان بیچیر دیگر بازیگران فیلم هستند.

جشنواره مجازی فیلم لندن که ۱۸ اکتبر برپا می‌شود، به صورت بین‌المللی از کانال اختصاصی این جشنواره قابل دسترس است.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جورج کلونی فیلم لندن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، تران آن هونگ کارگردان و فیلمنامه‌نویس فرانسوی- ویتنامی به عنوان رییس هیات داوران جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای انتخاب شد.

این جشنواره در بیانیه‌ای گفت این نویسنده و فیلمنامه‌نویس در آثارش فرهنگ‌های شرقی و غربی را با حساسیت، ظرافت و سبکی رمانتیک با هم در آمیخته است.

فیلم‌های او عبارتند از «بوی پاپایای سبز» محصول ۱۹۹۲ برنده دوربین طلای کن ۱۹۹۳، «سایکلو» محصول ۱۹۹۵ با بازی تونی لیونگ چیو وای، «شعاع عمئی آفتاب» محصول ۲۰۰۰، فیلم مهیج انگلیسی زبان «من با باران می‌آیم» محصول ۲۰۰۹ با بازی جاش هارتنت، «جنگل نروژی» محصول ۲۰۱۰ که با اقتباس از رمان مشهور هاروکی موراکامی ساخته شد و جایزه فیپرشی جشنواره استانبول را کسب کرد، «ابدیت» محصول ۲۰۱۶ و جدیدترین فیلمش «طعم چیزها» یا «اشتیاق دودن بوفان» محصول ۲۰۲۳ با بازی ژولیت بینوش که سال پیش جایزه بهترین کارگردانی کن را برای او به ارمغان آورد ونماینده فرانسه در اسکار شد.

کسب عنوان رییس هیات داوران نشان دهنده بازگشت کارگردان به جشنواره شانگهای است که پیش از این در سال ۲۰۱۱ یکی از اعضای هیات داوران جشنواره شانگهای بود و شیر طلایی جشنواره فیلم ونیز را برای «سایکلو» در کارنامه دارد.

بیست و ششمین دوره جشنواره فیلم شانگهای از ۱۴ تا ۲۳ ژوئن (۲۵ خرداد تا ۳ تیر) برگزار می‌شود.

کد خبر 6092729

دیگر خبرها

  • آرین روبن و تماشای بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید در آلیانتس آرنا / عکس
  • تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند