Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@23:42:41 GMT

عدم اطمینان گواردیولا به حفظ ستاره اسپانیایی سیتی

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۵۰۱۸

عدم اطمینان گواردیولا به حفظ ستاره اسپانیایی سیتی

پپ گواردیولا می‌گوید با توجه به تلاش دوباره بارسا برای جذب اریک گارسیا از سرنوشت ستاره اسپانیایی منچسترسیتی مطمئن نیست.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اینکه بارسلونا بار دیگر تلاش برای جذب اریک گارسیا ستاره اسپانیایی ملی پوش منچسترسیتی را آغاز کرده، پپ گواردیولا سرمربی سیتی می‌گوید از سرنوشت او مطمئن نیست و نمی‌داند گارسیا در پایان پنجره نقل و انتقالات در سیتی خواهد ماند یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بارسلونا در تابستان امسال یک بار دیگر برای جذب اریک گارسیا بازیکن سابق خود تلاش کرده بود ولی سیتی به پیشنهادش پاسخ منفی داد. غول کاتالان حالا در آخرین روزهای باقی مانده از فرصت نقل و انتقالات حالا بار دیگر با پیشنهادی بهتر به سراغ سیتی آمده است.

 

رسانه‌اه گزارش دادند که پیشنهاد اول بارسا برای اریک گارسیا 15 میلیون یورو بوده که با پاسخ منفی سیتی مواجه شده. سیتیزن‌ها معتقدند ستاره اسپانیایی‌شان ارزشی به مراتب بیشتر از این دارد.

 

گواردیولا درباره اریک گارسیا به خبرنگاران گفت: " اریک امروز بازیکن ما است ولی فصل نقل و انتقالات روز دوشنبه تمام می‌شود و من نمی دانم در نهایت چه اتفاقی می‌افتد. من می دانم که گارسیا می‌خواهد در بارسلون زندگی کند. می دانم بارسا هم او را می‌خواهد ولی به نظرم تا این لحظه دو باشگاه به توافق نرسیده اند. این چیزی است که در حال حاضر می دانم ولی نمی‌توانم بگویم که در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد".

 

 

منچستر سیتی بارسلونا پپ گواردیولا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی بارسلونا پپ گواردیولا سرمربی ستاره اسپانیایی اریک گارسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۵۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ ستاره جذاب در فهرست خرید ژاوی به چشم می‌خورد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، نیکو ویلیامز بازیکن ۲۱ ساله یکی از اهداف اصلی بارسلونا برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی است. ژاوی هرناندز شخصا علاقه مند به جذب وینگر تیم ملی اسپانیا است.

بیشتر بخوانید: هافبک منچستریونایتد در تیررس ۳ تیم بزرگ عربستان

به گزارش ال موندو، تونی خوانمارتی خبرنگار اسپانیایی نیز خبر داد خود ویلیامز نیز آماده است تا در تابستان راهی بارسلونا شود و پیراهن این تیم را به تن کند. نیکو ویلیامز در این فصل در ۳۴ بازی به میدان رفت و ۷ گل و ۱۶ پاس گل به ثبت رساند. ترنسفرمارکت قیمت این بازیکن را ۵۰ میلیون یورو تخمین زده است.

فرنکی دی یونگ هافبک بارسلونا ممکن است در پنجره نقل و انتقالات آتی فروخته شود.

جدایی هافبک هلندی می تواند به بارسلونا کمک کند تا وضعیت مالی‌اش را بهبود بخشد. ژاوی هرناندس سرمربی بارسلونا آماده است تا با فروش دی یونگ زمینه را برای خرید برناردو سیلوا هافبک منچستر سیتی فراهم کند. قیمت دی یونگ ۷۰ میلیون یورو است و باید دید بارسلونا در تابستان چه برنامه‌ای برای این دو بازیکن دارد.

بارسلونا چهار هفته قبل از پایان لیگ، رده دوم جدول رده‌بندی را از دست داد و این ژیروناست که با ۷۴ امتیاز و یک امتیاز بیشتر نسبت به آبی‌اناری‌ها به رده دوم صعود کرد.

شکست بارسلونا برابر ژیرونا باعث شد تا رئال مادرید چهار هفته قبل از پایان لیگ قهرمانی‌اش را در لالیگا قطعی کند. نکته جالب اینکه هواداران رئال در جشن قهرمانی‌شان ژاوی را به تمسخر گرفتند؛ به طوری که خواستار باقی‌ماندن او در بارسلونا شدند.

ژاوی قرار است فصل آینده نیز هدایت بارسلونا را بر عهده داشته باشد و در این تیم ماندنی است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229803 برچسب‌ها اتلتیکومادرید

دیگر خبرها

  • ۲ ستاره جذاب در فهرست خرید ژاوی به چشم می‌خورد
  • ستاره سابق سیتی در برزیل دستگیر شد
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • بزرگترین حسرت در سیرجان سهم ستاره اسپانیایی (عکس)
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!
  • هالند با گواردیولا دعوا داشت، نه داور!
  • ژیرونا چهاردهمین تیم متفاوت اسپانیایی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی