Web Analytics Made Easy - Statcounter

رمضانپور با بیان اینکه احیا رودخانه گوهررود و زرجوب نیازمند اراده ملی است گفت: این دو رودخانه متعلق به تمام ایران است و در راستای حفظ و حراست آن بیش از پیش باید بکوشیم.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « احمد رمضانپور » امروز(شنبه، ۱۲ مهر) در جلسه ستاد ساماندهی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود در فرمانداری رشت اظهار کرد: شهر رشت دارای ظرفیت‌های بالای گردشگری است که چندان مورد توجه قرار نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس شورای شهر رشت با اشاره به دو رودخانه گوهررود و زرجوب که از جاذبه‌های گردشگری رشت بودند و امروز تبدیل به معضل شهری شده‌اند گفت: احیا رودخانه‌های گوهررود و زرجوب از دغدغه‌ها و مشکلات زیست‌محیطی شهر رشت است.

 

وی گفت: شهر انزلی و رشت از لحاظ فاضلاب در شرایط بحرانی قرار دارند که جهت ساماندهی این مهم، اعتبارات ویژه‌ای اختصاص یافته است.

 


رمضانپور اذعان کرد: باید اعتبارات اختصاص یافته پیگیری شود و روند اجرایی و هزینه‌کردها مورد توجه و نظارت دقیق قرار گیرد تا نتیجه مطلوبی برای این شهرها داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: حل معضل گوهررود و زرجوب نیازمند اراده قوی استانی و ملی است.

 

رییس شورای شهر رشت به پسماند سراوان رشت اشاره و خاطرنشان ساخت: با تدابیر اندیشده شده و راه‌اندازی کارخانه زباله سوز، پیش‌بینی می‌شود سال آینده شاهد کاهش معضل زباله در سراوان رشت باشیم.  


وی با تاکید بر اینکه از همه تجارب در حل معضل این دو رودخانه بهره گرفته می شود تصریح کرد: این دو رودخانه فقط برای رشت و گیلان نیست بلکه متعلق به تمام ایران است چرا که سالانه شاهد ورود ۳۵ میلیون گردشگر در استان هستیم. ‌


رمضانپور با بیان اینکه شهرداری‌ها در برابر رودخانه‌ها هیچ مسئولیتی ندارند خواستار تعامل همه دستگاه‌های اجرایی در ساماندهی این رودخانه‌ها شد.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: آلودگی رودخانه گوهررود و زرجوب زباله سراوان رودخانه های رشت گوهررود و زرجوب دو رودخانه رودخانه ها شهر رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۵۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر عمل کرده دفاعی بسیار خوبی داشته و همین امر باعث شده آنها با ۱۳ گل خورده و بهتر از استقلال عنوان برترین خط دفاعی لیگ را تا پایان هفته بیست و پنجم از آن خود کنند.

نکته مهم در مورد خط دفاعی پرسپولیس  این است که آنها در نیم فصل دوم تنها در  دو بازی برابر فولاد و آلومینیوم دروازه‌شان را باز شده دیدند که هر دو بار روی اشتباهات دروازه‌بان و خط دفاعی‌شان این اتفاق افتاده است.

پس از بازی فولاد شاگردان اوسمار در شش بازی متوالی موفق به کلین شیت شدند. جالب اینکه از این شش کلین شیت سه‌تای آن با دروازه‌بانی امیررضا رفیعی، دروازه‌بان ۲۲ ساله آکادمی سرخ‌ها به ثبت رسیده که او در غیاب علیرضا بیرانوند در لیگ برتر عملکرد خوبی از خود نشان داد.

پرسپولیس که بسیار برای رسیدن به صدر جدول تلاش می‌کند امیدوار است همین روند را در پنج بازی باقی مانده نیز حفظ کنند و حداقل گل خورده را به ثبت برسانند.

سرخ‌های این روزها در خط دفاعی خود دو مدافع آماده یعنی گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی را دارند که علاوه بر وظایف دفاعی یکی از امیدهای پرسپولیس برای گلزنی نیز هستند چرا که هر یک در این فصل ۵ گل به ثمر رسانده‌اند.

در هر حال پرسپولیس آمار فوق العاده‌ای از جهت گل نخوردن در بازی‌های متوالی ثبت کرده و با بسته ماندن دروازه‌اش مقابل نساجی در ورزشگاه وطنی می‌تواند به آمار ۷ بازی کلین شیت متوالی در لیگ برتر دست پیدا کند. در ثبت این آمار فوق‌العاده درخشش زوج دفاعی احیا شده پرسپولیس تاثیر زیادی داشته است.

دیگر خبرها

  • ایران با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد
  • حل معضل ۷۱۴۲ سند جزیره قشم بعد از ۵۳ سال
  • جوجه ریزی بیش از ۴ میلیون قطعه‌ در واحد‌های پرورش مرغ استان قزوین
  • جوجه ریزی ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار قطعه‌ای در استان قزوین
  • معضل دزدی از قطار‌ها در آمریکا + فیلم
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • معلم «انسان ســـاز» است/ ترسیم مثلث «عشق، ایمان و اراده»
  • کرج برای نگهداری از سگ‌های بلاصاحب جای کافی ندارد
  • معضل کانال‌های فاضلاب رو باز در مسجد سلیمان استان خوزستان
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد