Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@23:58:47 GMT

یادگاری «حاج قاسم» برای دختر شهید مدافع حرم+عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۵۲۰۰

یادگاری «حاج قاسم» برای دختر شهید مدافع حرم+عکس

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، شهید سید جلال حبیب الهی به تاریخ 7 بهمن سال ۱۳۴۶ در محله شهید طالبى شهرستان بابلسر متولد شد. وی از نیروهای با سابقه یگان ویژه صابرین سپاه بود که مدتی فرمانده محور سوم ثارالله لشکر عملیاتى ۲۵ کربلا را نیز بر عهده داشت. سید جلال در ۵۲ عملیات مرزى و برون مرزى شرکت داشت و سرانجام برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) عازم سوریه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرانجام در 18 اسفند سال 94 در منطقه بصرى حریر استان درعا همراه شهدایی چون حسین بادپا به شهادت رسید و پیکرش سه سال و نیم بعد به آغوش خانواده برگشت. 

آنچه در ادامه مطلب خواهید دید دست نوشته حاج قاسم سلیمانی است که به یادگار برای دختر شهید نوشته است. دختر شهید در مورد این دستنوشته می گوید: در دیداری که با حاج قاسم داشتیم می خواستند برای شهادتشان دعا کنیم. 

بسمه تعالی

دختر گلم سید فاطمه زهرای عزیز 

مرا از دعایت محروم نکنید. دخترم بالاترین افتخار نصیبت شده است و آن دختر شهید بودن. دعایم کن قول دادی.

12/2

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قاسم سلیمانی سوریه مدافع حرم دختر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۵۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید "جلال اعتماد" در قروه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مردم انقلابی قروه از ساعت 9 صبح امروز یکشنبه با حضور در مقابل ستاد فرماندهی انتظامی قروه، در آیین تشییع این شهید مرزبان شرکت کردند.
پیکر شهید اعتماد ، از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی قروه تا میدان شهید قاسم سلیمانی این شهر تشییع و در زادگاهش شهر دزج به خاک سپرده خواهد شد.
ستواندوم جلال اعتماد، که شامگاه چهارشنبه بر اثر درگیری با گروهک‌های معاند در مرز هه‌نگه ژال بانه، مجروح شده بود، صبح دیروز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
از این شهید گرانقدر یک دختر 4 ساله به یادگار مانده است.
شامگاه چهارشنبه بر اثر تیراندازی گروهکهای معاند از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت ماموران پاسگاه مرزی هنگ ژال بانه، 2 نیروی مرزبانی شهید و2 سرباز وظیفه نیز مجروح شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • تشییع پیکر شهید والامقام «جلال اعتماد» در قروه
  • تشییع پیکر شهید جلال اعتماد، شهید مرزبانی در بانه
  • پیکر شهید «جلال اعتماد» در قروه تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید "جلال اعتماد" در قروه
  • مراسم وداع با شهید اعتماد در قروه برگزار می‌شود
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • یکی دیگر از مرزبانان در بانه شهید شد
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت