Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@15:32:52 GMT

نیروهای انتظامی زندگی بدحجابان را ناامن کنند

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۵۲۳۸

نیروهای انتظامی زندگی بدحجابان را ناامن کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مبادا ویروس کرونا ما را از سایر ویروس‌ها غافل کند. نیروهای انتظامی زندگی بدحجابان را ناامن کنند چراکه آنها در صدد این هستند که جامعه دینی ما را ناامن کنند. ما نمی‌توانیم با اینگونه مسائل کنار بیاییم و در مقابل جریان‌های فسادزا حساس نباشیم.

به گزارش ایمنا، ابوالقاسم یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان اظهار کرد: اخلاق ظرف دین است و هر کس اخلاق نداشته باشد نمی‌تواند دین خود را به خوبی جلوه دهد لذا اخلاق در گفتار و رفتار مدال افتخار پیامبر مکرم اسلام بوده و خدا از آن و عظمت یاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه خوش اخلاقی و نرم خویی دو اصل اصیل در مدیریت به شمار می‌رود، افزود: مدیری موفق است که خوش اخلاق و نرم خو باشد و در برابر آن مدیر ناموفق مدیری است که نتواند با مردم ارتباط بگیرد و به نوعی مدیران ناموفق جاذبه دارد ولی دافعه خیر.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه اولین مبارزه امام راحل حمله به فرهنگ طاغوت شاهنشاهی بود خاطرنشان کرد: زمانی که نصیحت‌های امام (ره) بر رژیم طاغوتی اثر نکرد، امام خمینی (ره) دست به افشاگری جنایت‌های پهلوی زد که در نهایت امام با هجرت خود پیام انقلاب را به جهان مخابره کرد و امروز آن انقلاب نوپا به درخت تنومندی به نام نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده است.

یعقوبی با بیان اینکه کتب درسی مدارس و دانشگاهی می‌بایست تاریخ زندگی سرتاسر باغیرت امام خمینی (ره) را برای فرزندان ما ترسیم کنند گفت: مبادا کتب درسی ما راه و رسم امام (ره) را فراموش کنند چرا که امام خمینی موزه نیست که فراموش شود بلکه امام سرفراز است و باید همچون نور روشن آن بر غیرت جوانان ما بتابد.

وی با اشاره به وظایف نیروی انتظامی در سطح جامه اذعان داشت: نیروهای انتظامی همواره با دیده بانی دقیق اوضاع را رصد می‌کنند؛ نیروهای انتظامی می‌بایست هم امنیت سطح جامعه را مستمر کرده وهم زندگی آشوبگرانی که نیت شوم در اذهان خود دارند را ناامن کنند.

نماینده ولی فقیه با تاکید بر اینکه نباید از سایر ویروس‌ها غافل شویم گفت: مبادا ویروس کرونا ما را از سایر ویروس‌ها غافل کند. نیروهای انتظامی زندگی بدحجابان را ناامن کنند چرا که آنها در صدد این هستند که جامعه دینی ما را ناامن کنند. ما نمی‌توانیم در برابر این گونه مسائل کنار بیاییم و در مقابل جریان‌های فسادزا حساس نباشیم.

یعقوبی بی حجابی در سطح جامعه را دهن کجی به شهدا و آرمان‌های شهدا دانست و بیان داشت: علاوه بر ورود پلیس و قوه قضائیه به امر مقابله با بی حجابی، مردم هم باید به این امر ورود پیدا کنند و آمر به معروف و ناهی از منکر باشند لذا باید در برابر ویروس‌های غیر کرونایی نیز حساس باشیم.

وی اربعین را کنگره بزرگ جهانی عنوان کرد و در خاتمه اضافه کرد: هر چند ویروس کرونا باعث شد امسال نتوانیم در کنگره عظیم اربعین حسینی حضور داشته باشیم اما از راه دور با آرمان‌های اباعبدالله علیه السلام تجدید بیعت می‌کنیم.

منبع: تسنیم

کد خبر 447703

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امام جمعه بجنورد نماینده ولی فقیه بد حجابی نیروی انتظامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نیروهای انتظامی ناامن کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۵۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقا دانشی و عملیاتی در حوزه اخلاق نیاز جامعه امروز است

ایسنا/قم رئیس مؤسسه آموزش عالی اخلاق اسلامی، با اشاره به اینکه ضعف‌های اخلاقی در اصناف مختلف در کشور مشاهده می‌شود، گفت: عدم رعایت حقوق همدیگر در بسیاری از موارد در جامعه امروز دیده می‌شود که نشان می‌دهد نیازمند ارتقا و تعمق دانشی در زمینه اخلاق و توجه عملیاتی به اخلاق هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین زارعان، در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: معارف و آموزه‌های دینی در سه بخش اعتقاد، اخلاق، احکام و شریعت خلاصه می‌شود؛ بخش احکام و مناسک مورد توجه قرار گرفته، اما به باورها و اعتقادات توجه کمتری شده در حالی که فلسفه دین متکفل آن است.

وی ادامه داد: در بخش پاسخ به شبهات اعتقادی، اندیشمندانی کار کرده‌اند، اما بخش اخلاقیات با توجه به فراگیری و اقبال عموم مردم، کمتر در مقام عمل مورد توجه قرار گرفته است و به وسعت سایر بخش‌ها مهندسی علمی اتفاق نیفتاده است.

زارعان افزود: حوزه‌های علمیه باید به اخلاقیات توجه بیشتری داشته باشند، غیر از مقام دانش، در مقام رفتار و سبک زندگی مشکلات بسیاری داریم. آنچه ما در جامعه انسانی عصر امروز شاهد آن هستیم در فلسطین و ماجرای غزه، بیش از اینکه یک معارضه سیاسی و نظامی باشد یک بداخلاقی در جوامع انسانی است.

رئیس موسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت بیان کرد: بزرگترین شاخص‌های اخلاقی در جنگ‌های صدر اسلام اتفاق افتاده است، در جریان نهضت عاشورا با توجه به جنگ بودن آن، مباحث اخلاقی زیادی پیش آمد؛ اما در جریان غزه تمام معیارهای اخلاقی زیرپا گذاشته شده تخریب و قتل کودکان و زنان و نسل‌کشی و گرسنگی همگی دایرةالمعارف بی‌اخلاقی در غزه است.

زارعان با اشاره به اینکه ضعف‌های اخلاقی در اصناف مختلف در کشور مشاهده می‌شود، گفت: عدم رعایت حقوق همدیگر در بسیاری از موارد در جامعه امروز دیده می‌شود که نشان می‌دهد نیازمند ارتقا و تعمق دانشی در زمینه اخلاق و هم توجه عملیاتی به اخلاق هستیم.

وی اظهار کرد: این موسسه ۱۴ سال در محورهای اخلاقی و تربیتی و رشته‌های مرتبط در حوزه رشد اخلاقی مانند روانشناسی و علوم تربیتی فعالیت داشته و موسسه آموزش اخلاق و تربیت یکی از فعالیت‌های این موسسه (جامع اخلاق و تربیت) است.

رئیس موسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت تصریح کرد: ۴۰۰ نفر از طلاب سطح ۲ حوزه‌های علمیه با توجه به کیفی‌نگری از طریق آزمون و مصاحبه‌های علمی وارد این موسسه شدند؛ در این موسسه بنا نیست تولید مدرک و جذب حداکثری اتفاق بیفتد بلکه به دنبال کیفیت هستیم.

وی یادآور شد: موسسه در دوره‌های رسمی طلاب سطح ۲ برای مقطع کارشناسی ارشد پذیرش دارد و در رشته‌های اخلاق اسلامی، مشاوره، روانشناسی اسلامی و تربیت اخلاقی فعالیت دارد؛ دوره‌های فشرده و کوتاه مدت مانند اخلاق اسلامی، مشاوره اسلامی، تربیت مربی کودک و نوجوان، برنامه‌ریزی آموزشی و مدیریت آموزشی به صورت مقطعی نیز در موسسه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزمون‌ پذیرش مؤسسه آموزش عالی اخلاق اسلامی در خردادماه
  • ارتقا دانشی و عملیاتی در حوزه اخلاق نیاز جامعه امروز است
  • غزه امروز دایره المعارف پرآوازه بی‌اخلاقی‌های غرب است
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • نشست هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی دانشگاه پیام نور خوزستان