Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@08:18:58 GMT

واکنش وال استریت به تست مثبت کرونای ترامپ

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۵۲۹۸

واکنش وال استریت به تست مثبت کرونای ترامپ

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، در پایان معاملات روز جمعه آمریکا (بامداد شنبه به وقت تهران) سهام وال‌استریت در پی خبر ابتلای ترامپ به ویروس کرونا سقوط کردند اما امید به تصویب بسته مالی جدید به کاهش این افت کمک کرد.

میانگین صنعتی داو جونز ۱۳۴.۰۹ واحد یا ۰.۴۸ درصد افت کرد و در ۲۷٫۶۸۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸۱ واحد بسته شد. این شاخص در ابتدای معاملات دیشب، در واکنش اولیه به خبر بیماری ترامپ ۴۳۰ واحد سقوط کرده بود.

اس‌اندپی ۰.۹۶ درصد سقوط کرد و در ۳٫۳۴۸.۴۴ واحد به کار خود پایان داد. این شاخص هم در واکنش اولیه به خبر بیماری ترامپ ۱.۷ درصد سقوط کرده بود. کامپوزیت نزدک ۲.۲۲ درصد سقوط کرد و به ۱۱٫۰۷۵.۰۲ واحد بازگشت.

سهام ایرلاین‌های آمریکا پس از آنکه نانسی پلوسی از آنها خواست اخراج نیروهای خود را متوقف کنند چرا که بسته کمک آنها حتمی و قریب‌الوقوع است، جهش کرد.

علی‌رغم سقوط روز جمعه، همه شاخص‌های سهام آمریکا این هفته رشد کردند؛ داوجونز ۱.۹ درصد بالا آمد و اس‌اندپی و نزدک هر کدام ۱.۵ درصد به ارزش خود افزودند.

منبع: مهر
انتهای پیام/ 

کد خبر: 1074837 برچسب‌ها وال استریت دونالد ترامپ کرونا ویروس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا وال استریت دونالد ترامپ کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۵۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد

حمید مطهری مدیرکل استاندارد استان یزد در جمع کارشناسان دوایر حقوقی و اجرای استاندارد گفت: در راستای اجرای برنامه ابلاغی بازرسی از بازار توزیع و فروش قطعات خودرو از سوی سازمان ملی استاندارد ایران، کارشناسان این اداره کل با همراهی اداره امور حقوقی از مراکز عرضه وفروش قطعات خودرو در سطح استان یزد بازدید و بازرسی کردند.

افزود: این ۳ واحدمذکور به تمرکز، توزیع و فروش عمده قطعات خودرو مغایر با قوانین و مقررات استاندارد مبادرت کرده، که انواع سیبک، چراغ، لنت ترمز و آیینه از جمله این قطعات با برندهای، شیدکو، کوژ، سی پارت، موج، ژیکو، اوژن موتورو آساپارت هستند که این اقلام پس از توقیف در محل، به مراجع قانونی معرفی شده اند. 

وی تصریح کرد: نشانه گذاری و علامت استاندارد بر روی لوازم یدکی خودرو و بسته بندی آنها الزامی است. ضمن این که درج کدرهگیری استاندارد و آدرس واحد تولیدی نیز بر روی بسته بندی لوازم یدکی به منظور بررسی اصالت و صحت سنجی نشان استاندارد اجباری است.

مطهری ادامه داد: همشهریان عزیز می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی زیر نشان ملی استاندارد ایران به شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ پس از گذشت چند ثانیه، از اصالت نشان استاندارد درج شده بر روی محصول و یا بسته بندی مربوطه اطمینان حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • رونالدو نازاریو: هر دو باشگاهم را می فروشم!
  • انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت
  • دیدار نمایندگان فتح و حماس در چین/ پیشرفت مذاکرات مثبت بود
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند