Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-09@02:17:27 GMT

امام جمعه بجنورد: زندگی بدحجابان را ناامن کنید

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۵۳۷۳

خرداد: نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: بدحجابی یک ویروس خطرناک است و باید ناجا زندگی بدحجابان را نا امن کند.
به گزارش خرداد به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان اظهار داشت: اخلاق ظرف دین است و هر کس اخلاق نداشته باشد نمی‌تواند دین خود را به خوبی جلوه دهد لذا اخلاق در گفتار و رفتار مدال افتخار پیامبر مکرم اسلام بوده و خدا از آن و عظمت یاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه خوش اخلاقی و نرم خویی دو اصل اصیل در مدیریت به شمار می‌رود افزود: مدیری موفق است که خوش اخلاق و نرم خو باشد و در برابر آن مدیر ناموفق مدیری است که نتواند با مردم ارتباط بگیرد و به نوعی مدیران ناموفق جاذبه دارد ولی دافعه خیر.
امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه اولین مبارزه امام راحل حمله به فرهنگ طاغوت شاهنشاهی بود خاطرنشان کرد: زمانی که نصحیت های امام (ره) بر رژیم طاغوتی اثر نکرد، امام خمینی (ره) دست به افشاگری جنایت های پهلوی زد که در نهایت امام با هجرت خود پیام انقلاب را به جهان مخابره کرد و امروز آن انقلاب نوپا به درخت تنومندی به نام نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه کتب درسی مدارس و دانشگاهی می‌بایست تاریخ زندگی سرتاسر باغیرت امام خمینی (ره) را برای فرزندان ما ترسیم کنند گفت: مبادا کتب درسی ما راه و رسم امام (ره) را فراموش کنند چرا که امام خمینی موزه نیست که فراموش شود بلکه امام سرفراز است و باید همچون نور روشن آن بر غیرت جوانان ما بتابد.
یعقوبی با اشاره به وظایف نیروی انتظامی در سطح جامه اذعان داشت: نیروهای انتظامی همواره با دیده بانی دقیق اوضاع را رصد می‌کنند‌ نیروهای انتظامی می‌بایست هم امنیت سطح جامعه را مستمر کرده وهم زندگی آشوبگرانی که نیت شوم در اذهان خود دارند را ناامن کنند .
نماینده ولی فقیه با تاکید بر اینکه نباید از سایر ویروس‌ها غافل شویم گفت: مبادا ویروس کرونا ما را از سایر ویروس‌ها غافل کند. نیروهای انتظامی زندگی بدحجابان را ناامن کنند چرا که آنها در صدد این هستند که جامعه دینی ما را ناامن کنند. ما نمی توانیم در برابر این گونه مسائل کنار بیاییم و در مقابل جریان‌های فسادزا حساس نباشیم.
امام جمعه بجنورد بی حجابی در سطح جامعه را دهن کجی به شهدا و آرمان‌های شهدا دانست و بیان داشت: علاوه بر ورود پلیس و قوه قضاییه به امر مقابله با بی حجابی، مردم هم باید به این امر ورود پیدا کنند و آمر به معروف و ناهی از منکر باشند لذا باید در برابر ویروس های غیرکرونایی نیز حساس باشیم.
وی اربعین را کنگره بزرگ جهانی عنوان کرد و در خاتمه اضافه کرد: هر چند ویروس کرونا باعث شد امسال نتوانیم در کنگره عظیم اربعین حسینی حضور داشته باشیم اما از راه دور با آرمان های اباعبدالله علیه السلام تجدید بعیت می‌کنیم. برچسب ها: امام جمعه بجنورد ، بجنورد ، بدحجابان

منبع: خرداد

کلیدواژه: امام جمعه بجنورد بجنورد بدحجابان امام جمعه بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۵۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی

اعتمادآنلاین نوشت: یحیی گل‌محمدی، سرمربی قبلی پرسپولیس که در میانه فصل استعفا داد، گزینه اصلی هدایت تراکتور است. با این وجود و در حالی که هم باشگاه تراکتور و هم یحیی گل‌محمدی مذاکرات رسمی را تأیید کردند، هنوز نتیجه خاصی حاصل نشده و فعلاً تراکتور توسط حمید مطهری دستیار سابق یحیی در پرسپولیس مدیریت می‌شود. در این بین گفته می‌شود مشکلاتی غیرفوتبالی دلیل تأخیر در امضای قرارداد بین طرفین است.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور در مصاحبه‌ای با تأیید وجود برخی مشکلات گفت در این زمینه خود یحیی باید همکاری کند. با این حال، گل‌محمدی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که منع قانونی برای کار کردن در ایران ندارد.

طبق اطلاعاتی که خبرنگار اعتمادآنلاین به دست آورده هر دو طرف درست می‌گویند! هم نصیرزاده که می‌گوید مشکلاتی غیرفوتبالی وجود دارد و هم یحیی که می‌گوید منع قانونی برای کار کردن ندارد. اتفاقاً پیچیدگی ماجرا هم همین‌جاست.

یحیی گل‌محمدی می‌گوید منع قانونی ندارد، چون هیچ نامه رسمی یا حکم قانونی در این زمینه برای او مبنی بر ممنوع‌الکار بودن صادر نشده است. نصیرزاده می‌گوید مشکلاتی وجود دارد، چون برخی نهاد‌های خاص در استان آذربایجان شرقی به صورت شفاهی با مربیگری یحیی گل‌محمدی در تراکتور مخالف هستند.

در همین زمینه، اطلاعات رسیده به خبرنگار اعتمادآنلاین حاکی از آن است که گویا محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور و برخی مدیران تیم با امام جمعه شهر تبریز هم دیدار کردند تا با وساطت او مشکل برطرف شود و نهاد‌های مخالف مجوز کار گل‌محمدی را صادر کنند، اما این ملاقات به نتیجه خاصی ختم نشده است.

یک منبع آگاه به خبرنگار اعتماد گفت، نهاد‌های مذکور از یحیی گل‌محمدی خواسته‌اند تعهدنامه‌ای را امضا کند تا بتواند مشغول کار شود. از جزئیات این تعهدنامه خبری در دست نیست، اما یحیی گل‌محمدی با امضای آن مخالفت کرده است. این منبع آگاه به خبرنگار اعتماد گفت، تعهدنامه‌ای که مقابل یحیی گذاشته‌اند مثل همان تعهدنامه‌ای است که ابتدای فصل مقابل جواد نکونام قرار دادند تا با امضای آن بتواند مجوز نشتسن روی نیمکت استقلال را به دست بیاورد و سرمربی استقلال آن را امضا کرد.

حال باید دید طی روز‌های آینده آیا مشکل یحیی گل‌محمدی برطرف می‌شود یا خیر.

دیگر خبرها

  • برق برخی مناطق یاسوج روز جمعه به مدت دو ساعت قطع می شود
  • ۱۱۰۰۰ قلم داروی غیرمجاز در بجنورد کشف شد
  • امام جمعه اصفهان: حج، تمرین فشرده بندگی است
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • بیش از ۱۰۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در البرز اجرا می‌شود
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر سانحه تصادف درگذشت
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس