Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مینودشت، کلاله و مراوه تپه در جمع دانشجومعلمان گنبدکاووس گفت: به وزیر آموزش و پرورش پیشنهاد کرده‌ام که برای جذب معلم، به سیستم دبیری سابق بازگردیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گنبدکاووس با رضا آریان پور، نماینده مردم مینودشت، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این نشست، دانشجویان نکاتی را درخصوص سند تحول بنیادین، عدالت آموزشی، طرح خرید خدمات و نظام رتبه بندی معلمان بیان کردند. همچنین موضوعات مرتبط با دانشگاه فرهنگیان استان گلستان نیز از سوی دانشجویان مطرح شد.

آریان پور در این جلسه، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویان، اظهار کرد و به تشریح نهاد‌های آموزشی، مانند آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه پرداخت.

نماینده مردم مینودشت، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این نهاد‌های آموزشی هستند که خط فکری مردم را تشکیل می‌دهند و توانایی ترویج اندیشه انقلاب اسلامی را در بطن جامعه دارند.

وی با اشاره به دیدار خود با وزیر آموزش و پرورش گفت: در این دیدار که جزو اولین ملاقات‌های من در کسوت نمایندگی مجلس شورای اسلامی بود، به آقای حاجی میرزایی متذکر شدم که اگر در هر شغلی صلاحیت‌های فردی و اجتماعی فرد مورد توجه قرار نگیرد، در حرفه‌های معلمی و پزشکی افراد باید با دقت انتخاب شوند.

آریان پور با بیان اینکه ورود معلمان به صورت خرید خدمت و معلمان نهضتی به آموزش و پرورش مناسب نیست، گفت: این حرکت‌ها ظلم در حق مردم است و به وزیر آموزش و پرورش پیشنهاد دادم که به سیستم دبیری سابق برگردیم. چراکه این سیستم امتحانش را پس داده است.

وی در پایان برای بهبود وضعیت آموزش پرورش و رسیدن به نقطه‌ی ایده آل ابراز امیدواری کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی گلستان دانشگاه فرهنگیان گنبدکاووس مجلس شورای اسلامی خرید خدمت معلمان وزارت آموزش و پرورش آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۵۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند

ایسنا/خوزستان نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: معلمان طلایه‌داران عرصه جهاد تربیتی هستند و تکریم این قشر، زمینه تحول در همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعبدالنبی موسوی‌فرد در دیدار با جمعی از معلمان خوزستان که امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) به مناسبت هفته معلم در مسجد رضوان اهواز انجام شد، بر اهمیت تکریم معلمان به عنوان مهمترین نقش‌آفرینان عرصه تحول در جامعه تاکید و اظهار کرد: توجه به سه ضلع خانواده، معلم و دانش‌آموز، اساس فعالیت‌های تربیتی در راستای تحقق تعلیم و تربیت اسلامی است و بر این اساس، امروز آموزش و پرورش باید بر این مهم تاکید ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: وجود مدیران جهادی نعمت است. مدیران جهادی با ایفای نقش فعال در برنامه‌های تحولی، گام‌های ارزنده‌ای در عرصه‌های مختلف و به ویژه مجموعه تعلیم و تربیت برمی‌دارند. آموزش و پرورش با فعالیت‌های جهادی، مثمر ثمر بوده است‌.

امام جمعه اهواز گفت: معلمان طلایه‌داران عرصه جهاد تربیتی هستند و تکریم این قشر، زمینه تحول در همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند.

در ادامه عبدالله حبیبی سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: به منظور پاسداشت مقام معلم، برنامه‌های متنوعی در اداره‌کل و مناطق ۴۰ گانه در نظر گرفته شده است که در این راستا امروز خدمت نماینده ولی فقیه در خوزستان بودیم. همچنین برنامه دوره ای خدمت اعضای مجلس خبرگان رهبری و علمای بزرگ خوزستان خواهیم داشت.

وی افزود: در راستای بزرگداشت مقام معلم برنامه ای با حضور معاون وزیر برای تکریم معلمان نمونه و سایر معلمانی که در یک سال گذشته در این زمینه تلاش کردند، برگزار می‌شود.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به زیارت گلزار شهدا و گرامیداشت شهدای معلم و دانش‌آموز در هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: همچنین در یکی از شب‌های این هفته، جشن میدانی برای همکاران به همراه خانواده‌شان برگزار می‌شود و امیدواریم جشن متفاوتی برگزار شود تا مردم، بیشتر متوجه ارزش و جایگاه معلم شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد