Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون فوتبال هزینه‌های 2 بازی دوستانه ایران را اعلام کرد.

مهدی محمد نبی صحبت هایی را در مورد دیدار های دوستانه تیم ملی ایران عنوان کرد.

به گزارش طرفداری، مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال در نشست معاون رئیس جمهور با روسای فدراسیون‌ها، عنوان کرد:

ما با مشکلات مختلفی مواجه هستیم. در بحث کرونا، فوتبال پیشتاز بود، اردو و لیگ را شروع کرد اما آنچه مسلم است اینکه ۱۵۰۰ میلیارد تومان فوتبال در این ۶ ماهه متضرر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از نظر بحث تلویزیونی تحریم هستیم، فیفا هم پول ما را نمی‌دهد. فوتبال به خانه مردم شادی آورده و در کنار آن اگر عقبه نداشته باشیم نمی‌توانیم کار کنیم.

او افزود:

باید به درآمدهای موجود اکتفا کنیم و در کنار آن بقای ورزش به ویژه فوتبال با مشکلاتی روبه‌روست. وقتی نتوانیم کار را پیش ببریم، به دولت هم فشار وارد می‌شود. ۲۰۰ میلیارد تومان از فیفا می‌خواهیم اما به دلیل تحریم‌ها نمی‌توانیم یک سنت خارج کنیم. در این صورت نقش دیپلماسی هم ضعیف می‌شود. 

دبیر فدراسیون فوتبال گفت:

لازم است در این بین دولت همانند قبل حامی فوتبال باشد. با توجه به فشارهایی که آمده و اجازه نمی‌دهند تیم ملی ما با کشوری بازی کند اما با ازبکستان و مالی بازی داریم. در نوامبر هم یک بازی را پیش‌بینی کرده ایم تا کار پیش برود. برای اعزامی که داشتیم ۱۲-۱۳ میلیارد در کل هزینه شده است.

منبع / فارس

بیشتر بخوانید:

رضا جاودانی: قرارداد بازیکنان جدید پرسپولیس در مهلت قانونی ثبت شد

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ قرار بود دیدار تیم‌های استقلال آبی‌پوش ملاثانی و فجر سپاسی در چارچوب هفته بیست‌وهشتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور روز دوم اردیبهشت ماه سال جاری در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود. با این وجود به دلیل عدم صدور اجازه ورود دو تیم به درون ورزشگاه غدیر اهواز، مسابقه یادشده لغو شد. بعد از عدم برگزاری این مسابقه، کمیته انضباطی نظر خود را در این مورد اعلام کرد و رأی به تکرار بازی داد.

باشگاه فجرسپاسی اما نسبت به این موضوع اعتراض و اعلام کرد: «پس از صدور رأی ناصواب و به دور از عدالت و انصاف و مصلحت‌اندیشانه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه فجر شهید سپاسی با ارسال مدارک، مستندات و تنظیم لایحه، اعتراض شدید خود به رأی صادره منجر به تکرار بازی استقلال ملاثانی - فجر شهید سپاسی را اعلام و جهت تجدیدنظرخواهی و صدور رأی عادلانه در کمیته استیناف تقدیم فدراسیون فوتبال خواهد نمود».

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901008

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • محمد مهاجری به مهدی نصیری: آخر شما را با شاهزاده چکار؟ /یک موی گندیده تاجزاده به همه هیکل شاهزاده کثیف شرف دارد /از این راه برگردید
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • با بنده مشکل دارید، چرا باید شهر و شهرداری متضرر شود
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • منتظر محمد مصدوم شد