Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس با بیان اینکه سد تاج امیر در دلفان هم اکنون ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزود: این سد تا خرداد ماه سال ۱۴۰۰ تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد. - اخبار استانها -

یحیی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دلفان، در رابطه با آخرین وضعیت پروژه سدهای «تاج امیر» و «ده پهلوان» در شهرستان دلفان اظهارداشت: روند احداث سد تاج میر به مدت سه سال متوقف شده بود که نهایتا پس از برگزاری جلسات مختلف مشکل حل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سد تاج امیر در شهرستان دلفان هم اکنون 51 درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزود: این سد تا خرداد ماه سال 1400 تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با راه‌اندازی سد تاج امیر هزار و 500 هکتار از اراضی شهرستان دلفان تحت پوشش آبیاری قرار می‌گیرد و به ازای هر هکتار یک شغل ایجاد می‌شود.

سدهای «ارغون دشتستان و اخند عسلویه» آبگیری می‌شودرهاسازی آب سد وشمگیر / مردم به رودخانه‌ها نزدیک نشوندنصف ظرفیت مخازن سدهای کشور خالی است

وی در رابطه با احداث سد ده پهلوان نیز بیان کرد: با توجه به اینکه حتی مطالعات فاز یک این سد انجام نشده بود به وزارت نیرو مراجعه کردیم و پس از جلسه با رئیس آب نیروی کشور به این نتیجه رسیدیم که ساخت این سد در اختیار آب نیرو قرار گیرد.

ابراهیمی گفت: آب منطقه‌ای برای ساخت سد ده پهلوان خلع ید شد و در مدت زمان یک ماه کارهای ادارای مربوطه انجام شد و اکنون در اختیار آب نیرو قرار گرفته است تا کار مطالعات فاز یک و دو انجام شود و در ردیف بودجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با ساخت سد ده پهلوان 20 هزار هکتار از اراضی شهرستان دلفان تحت پوشش آبیاری قرار می‌گیرد که می‌توان گفت یک انقلاب بسیار بزرگی در حوزه اشتغال‌زایی و کشاورزی در دلفان اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/642/ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان دلفان سد تاج امیر ده پهلوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۵۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،احیاجاهدی در این بازدید از نزدیک موارد و مشکلات تاسیسات فاضلاب سلماس را بررسی و نسبت به رفع آنها دستورات لازم را صادر کرد.  در این بازدید مقرر شد در اسرع وقت تعمیر و اصلاح سیستم دانه‌گیر، سرویس تابلو‌برق دیزل ژنراتور، تعمیر بلوئر‌های معیوب، سیستم گرمایشی، سیستم روشنایی و دوربین‌های حفاظتی در دستور کار امور آب و فاضلاب سلماس قرار گیرد. در این بازدید امیدنژاداسد سرپرست امور آب و فاضلاب سلماس نیز با یادآوری مسائل و مشکلات بخش بهره‌برداری فاضلاب اظهار داشت: در سال گذشته با استفاده از مشارکت‌های مردمی، ۱/۵ کیلومتر شبکه فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث شده است.

دیگر خبرها

  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • بهره برداری از سدهای کمندان و تاج امیر در سال جاری
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه