Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@13:08:06 GMT

قاتل فراری در زنجان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۵۷۹۶

قاتل فراری در زنجان دستگیر شد

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،با بیان اینکه این قتل هفته گذشته در یکی از محله های خیابان فرودگاه زنجان اتفاق افتاده بود، افزود: قاتل که در یک باب مغازه مخفی شده بود، پس از اطلاع از اینکه پلیس مخفیگاه او را یافته و به زودی به دست قانون سپرده خواهد شد، با خوردن اسید، اقدام به خودکشی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورشد: ماموران با دستگیری قاتل بلافاصله پس از اطلاع از موضوع وی را برای درمان به بیمارستان منتقل کردند که با اقدامات به موقع پزشکان از مرگ حتمی نجات یافت و هم اکنون تحت درمان و مراقبت بوده و حال عمومی وی رضایت بخش اعلام شده است.

سرهنگ رحمتی با تاکید بر اینکه متهم، به قتل همسرش اعتراف کرده است، سن قاتل و مقتول را ۳۹ سال اعلام کرد و اظهار داشت: پلیس در تحقیقات خود پی برد که این زوج جوان همواره خشونت کلامی و مشاجره لفظی با یکدیگر داشتند که این موضوع نیز همیشه به سمت خشونت فیزیکی کشیده شده و این بار به قتل همسر بر اثر خفگی منجر شده است.

وی تصریح کرد: امسال این هفتمین قتلی است که در زنجان اتفاق می افتد که عاملان 6 مورد از این قتل ها از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شده اند.    

برچسب‌ها پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران زنجان فرماندهی نیروی انتظامی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زنجان فرماندهی نیروی انتظامی زنجان زنجان فرماندهی نیروی انتظامی زنجان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۵۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد

 به گزارش تابناک، رکنا نوشت: سرهنگ علی قاسم پور، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران پلیس در مترو در دو عملیات جداگانه موفق به دستگیری یک نفر سارق جیب بر حرفه ای و یک نفر کلاهبرداد حرفه ای با 60 هزار دلار شدند.

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت عنوان کرد: افسران زبده پلیس مترو، متهم اول را در هنگام جیب بری از یکی از شهروندان مشاهده و شناسایی و او را غافلگیر و حین سرقت دستگیر نمودند و چهار دستگاه تلفن همراه مسروقه که به تازگی سرقت نموده بود در بازرسی از وی کشف شد و هر چهار نفر مالباخته شناسایی شدند.

وی افزود: متهم دوم در ایستگاه مترو با رفتارهای مشکوک توجه پلیس را به خود جلب کرد که با نزدیک شدن پلیس به متهم جهت بررسی، با رویت ماموران قصد متواری شدن را داشت که با هوشیاری و درایت ماموران بلافاصله دستگیر شد.

سرهنگ قاسم پور افزود: در بازرسی از متهم دوم از کیف او تعداد 600 قطعه اسکناس 100 دلاری تقلبی (60 هزار دلار) کشف شد که متهم اعتراف کرد قصد کلاهبرداری و فروش دلار های تقلبی در بازار آزاد به افراد کم تجربه و نا آشنا در شناخت ارز خارجی را داشته که با هوشیاری ماموران غافلگیر و دستگیر شد.

سرهنگ قاسم پور در پایان خاطر نشان کرد: متهمان 30 و 32 ساله دارای سابقه کیفری بودند که برای هر دو نفر پرونده تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری