Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از این نشریه انگلیسی، دانشمندانی که سرگرم تولید واکسن دانشگاه آکسفورد هستند، امیدوارند تا پایان سال جاری میلادی (۲۰۲۰) بتوانند موافقت نهادهای ناظر را برای تولید انبوه اکتشاف خود جلب کنند.  

براساس این گزارش، ارسال لحظه‌ای اطلاعات درباره نتایج آزمایش‌های بالینی واکسن کرونا به آژانس پزشکی اروپایی آغاز شده تا روند تائید این دارو تسریع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اگر اکتشاف دانشمندان انگلیسی تائید شود، این برای اولین بار خواهد بود که یک روش درمانی برای مقابله با ویروسی که تاکنون جان بیش از ۳ میلیون انسان در سراسر جهان را گرفته مجوز رسمی اروپا را اخذ کند.    

بر همین اساس انتظار می‌رود که برنامه سراسری واکسیناسیون دولت انگلیس نیز زودتر از موعد اجرا شود و شهروندان این کشور به غیر از کودکان تا حداکثر شش ماه ‌آینده واکسینه شوند.

روند تحقیقات درباره ساخت واکسن دانشمندان آکسفورد که قرار است توسط شرکت چند ملیتی داروسازی «آسترازنکا» تولید شود، چندی پیش به دنبال بروز علائم بیماری در یک زن انگلیسی که واکسن به او تزریق شده بود، متوقف شد.

چندی بعد شرکت آسترازنکا اعلام کرد که مقامات بهداشتی و دارویی انگلیس تایید کردند که ادامه آزمایش واکسن تولید شده بی خطر است. به دنبال بروز علائم بیماری در این زن انگلیسی که واکسن به او تزریق شده بود، کمیته ای مستقل برای بررسی خطرهای احتمالی آزمایش واکسن شرکت آسترازنکا تشکیل شد. به گفته این شرکت تحقیق این کمیته به پایان رسیده و اعضای آن به این نتیجه رسیده اند که آزمایش واکسن می تواند ادامه یابد.

واکسن شرکت آسترازنکا که تاکنون بر روی ده‌ها هزار نفر در انگلیس، برزیل، آفریقای جنوبی و آمریکا آزمایش شده، امید زیادی به آن بسته شده است. روند آزمایش این واکسن به مرحله سوم یعنی آخرین مرحله آزمایش  که در جریان آن میزان ایمنی و کارایی واکسن سنجیده می شود، رسیده است.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که آمار مبتلایان به کرونا در سراسر اروپا روند پر شتابی گرفته است. نخست وزیر انگلیس چندی پیش اعلام کرد که این کشور وارد مرحله خطرناک کرونایی شده است. همچنین مشاور ارشد پزشکی دولت تائید کرد که مهار کرونا از کنترل خارج شده است.

جانسون محدودیت‌های تازه ای را برای مهار شیوع بیشتر این بیماری به کار گرفته است. کارشناسان امور بهداشتی روزهای کرونایی دشواری را برای ماه‌های بهمن و اسفند پیش‌بینی می‌کنند.  

برچسب‌ها ویروس کرونا واکسن انگلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن انگلستان ویروس کرونا واکسن انگلستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۶۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن

برند اکسید با حضور در نمایشگاه بین‌المللی خودروی پکن ۲۰۲۴، نوآوری‌ها و چشم‌انداز استراتژیک خود در زمینه خودروهای لوکس را به نمایش گذاشت.

تهران-ایسنا- این رویداد، نقطه شروعی برای مجموعه فعالیت‌های کلیدی اکسید از جمله رونمایی از محصولات جدید، نمایش مدل‌های سازگار با محیط زیست و ترسیم چشم‌اندازی روشن برای آینده این برند خواهد بود.
چری از اکسید ای ۰۸ خود رونمایی کرد. این ام‌پی‌وی (MPV) با سیستم انرژی جدید، تمام الکتریکی است که در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد .
 



اکسید در حال حاضر هم در چین و هم در بازارهای خارج از کشور به فروش می‌رسد و یک برند رده بالای چری محسوب می‌شود. این محدوده به خودی خود کاملاً گیج کننده است و به دو سری تقسیم می‌شود: برند اصلی اکسید که شامل آی‌سی‌ای ICE)) و آر ای‌ای‌وی REEV)) یا خودروی برقی با برد گسترده است و سری دیگری اکسید آتلانتیکس که شامل هر دو نسخه کاملا برقی و نسخه‌های برد گسترده است.
قیمت ها احتمالاً از حدود ۲۵۰,۰۰۰ یوان (۳۴,۵۵۰ دلار) شروع می شود و بعید است که تحویل آن قبل از اوایل سال آینده آغاز شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه
  • احتمال بازگشت دلار به کانال ۶۱ هزارتومانی
  • احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن
  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی