Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن عظیمی‌نژاد روز شنبه در نشست با خبرنگاران در نیشابور افزود:امروز تعداد بیماران نیازمند به دستگاه تنفس مصنوعی به هفت نفر رسیده است و از روز گذشته تعداد بیماران بستری از ۸۸ نفر به ۱۰۲ نفر رسیده است که در صورت ادامه شرایط فعلی ظرفیت بیمارستان‌های ما پر خواهد شد.

وی ادامه داد: از صبح چهارشنبه هفته گذشته وزارت بهداشت وضعیت نیشابور و فیروزه را قرمز اعلام کرد و طی این مدت در کمتر از ۳۶ ساعت پنج جلسه فوق‌العاده در همین ارتباط برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در پیک سوم کرونا در کشورهای دیگر قوانینی که اعمال می‌شود شبیه حکومت نظامی است و در حال حاضر ما وارد جنگی شده‌ایم که سه‌برابر حالت نظامی تلفات داده‌ایم.
رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور با اشاره به این که بیمارانی که نیازمند خدمات آی. سی. یو هستند در مهرماه امسال افزایش یافته است گفت: درحال حاضر ۴۰ تخت آی. سی. یو در بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور اضافه شده که برای هرکدام به طور متوسط ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
عظیمی نژاد افزود: وضعیتی بحرانی و تهدیدی جدی علیه سلامت شهروندان ایجاد شده است و اگر تعداد بیماران مبتلا به آنفلوآنزا مانند پارسال به ۷۵۰ نفر برسد با توجه به این که در تامین واکسن آنفلوآنزا هم با محدودیت رو به رو هستیم اوضاع بسیار خطرناک خواهد شد.
وی تصریح کرد: هیچ راهی به جز جلوگیری از ابتلا و سرایت کرونا وجود ندارد و مهمترین ابزار برای شکستن زنجیره انتقال کرونا آگاهی و اطلاع‌رسانی به شهروندان است و شستن دستها، زدن ماسک و حفظ فاصله اجتماعی جزء مهمترین عوامل جلوگیری از شیوع کروناست.
رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: ۳۰ درصد از بیماران مشکوک به کرونا زیر هشت سال هستند و امیدواریم امروز مدیریت آموزش و پرورش در قطب شهید شوشتری به سمت آموزش مجازی حرکت و از تشکیل کلاس‌های حضوری جلوگیری کنند.
مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا جنگ تحمیلی نیشابور محسن عظیمی نژاد پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا جنگ تحمیلی نیشابور محسن عظیمی نژاد ویروس کرونا جنگ تحمیلی نیشابور محسن عظیمی نژاد اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۶۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکسته شدن سد در کنیا / بیش از ۱۲۰ نفر کشته شدند + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

بیش از ۴۰ نفر در کنیا بر اثر انفجار سد کشته شدند و تعداد تلفات سیل ویرانگر را به بیش از ۱۲۰ نفر رساند.

تلفات روز دوشنبه در منطقه مای ماهیو گزارش شد، جایی که انفجار سد بر تلفات ناشی از سیل‌های ناگهانی افزود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • وحیدی: «طرح نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته است/ باید از ناهنجاری‌های تحمیلی جلوگیری شود
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • باور دانشمندان درباره میزان هوش «تی‌رکس‌ها» دگرگون شد
  • زنان در چه سنی دیگر توانایی باروری نخواهند داشت؟
  • شکسته شدن سد در کنیا / بیش از ۱۲۰ نفر کشته شدند + عکس
  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • گرد وغبار شهر اهواز به ۸ و شوش به ۴ برابر حد مجاز رسید