Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول فرهنگ سازی خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان گقت: سوگواره اربعین حسینی در قالب‌های هنری متنوعی مانند عکس، پوستر و غیره برگزار می‌شود.

زهرا کریملی، مسئول فرهنگ سازی خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از برگزاری سوگواره اربعین حسینی خبر داد و اظهار کرد: این سوگواره در قالب‌های هنری عکس، پوستر، کلیپ و فتوکلیپ، یادداشت و دل نوشته، موشن گرافیک، اینفوگرافیک و پادکست برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریملی افزود: دانشجویان و علاقه‌مندان برای شرکت در این سوگواره می‌توانند آثار خود را در موضوعات «الحسین یجمعنا»، جاوادنگی نهضت امام حسین (ع)، عدالتخواهی عاشورایی، نقش اربعین حسینی در تشکیل تمدن اسلامی، شهدای محور مقاومت و شهدای مدافع حرم، شیدالشهدای مقاومت (شهید سردار سلیمانی) و نقش حضرت زینب (س) در تجلی پیام عاشورا به دبیرخانه سوگواره ارسال کنند.

مسئول فرهنگ سازی خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان با بیان اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در این سوگواره تا روز اربعین فرصت دارند، افزود: ارسال آثار به حساب کاربری @azu_basij متعلق به بسیج دانشجویی این دانشگاه در تلگرام صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: آثار ارسالی به دبیرخانه این سوگواره، طی چند روز بررسی می‌شود و پس از داوری، به آثار برتر جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی زنجان دانشگاه آزاد زنجان سوگواره اربعین حسینی اربعین حسینی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان

هم‌زمان با برگزاری یادواره ۶ شهید دانشجو معلم پردیس‌های علامه طباطبایی لرستان که باحضور سردار علیپور جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان واقع در سالن آمفی تئاتر امور پردیس‌های علامه طباطبایی لرستان برگزار شد، مراسم تودیع و معارفه تعدادی از عوامل این دانشگاه انجام شد.

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین گراوند مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه امور پردیس‌ها، احمد حقی مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان لرستان، دکتر رسول فرج‌الهی معاونت هماهنگی این دانشگاه و دیگر روئسای اداره و واحدهای تابع برگزار شد؛ آقای مجتبی رضائیان به سمت رئیس اداره نظارت ارزیابی عملکرد امور پردیس‌های لرستان منصوب و از زحمات دکتر کریم جوزایی که در این مسئولیت فعالیت داشته اند تقدیر شد.

در ادامه آقای پرویز وفایی پور به‌عنوان مسئول دبیرخانه هیئت امنا و مجمع خیرین امور پردیس های لرستان، آقای حجت سالارنژاد به عنوان مسئول دفتر و روابط عمومی امور پردیس ها و آقای یاسر بسطامی به عنوان مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان لرستان منصوب شدند.

در این مراسم که بعد از تجدید میثاق با شهدا و ادای احترام به شهید گمنام دفن شده در دانشگاه برگزار شد، مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان لرستان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کلیه پرسنل مجموعه پردیس ها بر ضرورت نگاه تحول گرا، حفظ انسجام و تلاش روز افزون جمیع همکاران اشاره نمود و رمز موفقیت و توفیقات روز افزون مجموعه را مبتنی بر توکل بخدا یگانه و استعانت گرفتن از شهدا دانست.

در همین راستا حجت الاسلام والمسلمین گراوند نیز بر ضرورت وحدت رویه و همت بیش از پیش همکاران مجموعه پردیس ها و استعانت گرفتن از ائمه معصومین و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پرداختند.یاسر بسطامی مش

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی