Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@13:05:52 GMT

صنعت دریایی با تجهیزات بومی توانمند می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۶۱۴۵

صنعت دریایی با تجهیزات بومی توانمند می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، منوچهر منطقی گفت: کمیته بومی‌سازی قطعات و تجهیزات دریایی ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته به اهمیت استفاده از توان داخلی برای رفع نیازهای فناورانه سازمان‌ها و ارگان‌های دریایی تاکید دارد.

وی گفت: خوشبختانه اقدامات و فعالیت‌ها در زمینه توسعه فناوری‌های حوزه حمل‌ونقل قابل قبول است و سرریز آنها به صنعت دریایی می‌تواند نیازهای این حوزه را رفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری افزود: تشکیل بانک اطلاعات قطعات مصرفی این صنعت یک ضرورت است. باید تلاش کنیم شرکت‌های توانمند صنعت دریایی را شناسایی و اخذ استانداردهای بین‌المللی برای آنها را با همکاری سازمان‌ها و ارگان‌های دریایی پیگیری کنیم.

کد خبر 5038873 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منوچهر منطقی صنایع دریایی ویروس کرونا تحقیقات علمی گوگل فناوری فضایی ایالات متحده امریکا واکسن کرونا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شبکه اجتماعی تیک تاک ایستگاه فضایی بین المللی شرکت دانش بنیان گوشی هوشمند فناوری نسل 5 فیس بوک خودروی برقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۶۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی درباره توسعه صنعت فضایی در کشور نوشت: «توسعه کاربرد‌های صنعت فضایی جز محور‌های مهم برنامه ۱۰ ساله صنعت فضایی کشور است.

 در این راستا، پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی و هوش مصنوعی از مأموریت‌های پژوهشگاه فضایی و مرکز هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات در تعامل با وزارت جهاد کشاورزی است که الحمدلله در حال پیشرفت است.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اینترنت کوانتومی و دسترسی رادیویی در دستور کار معاونت علمی
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • حرکتی بزرگ برای تجاری‌سازی دستاوردهای علمی دانشگاه امیرکبیر
  • استقبال وزارت صنعت امارات از توسعه همکاری‌ فناوری با ایران
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری
  • پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی
  • ترکیه در صدد ساخت نخستین ناو هواپیمابر بومی
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»