Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک در نشست امروز عنوان کرد: هزینه‌ها واقعا بالاست هر کمکی شما به کمیته المپیک کنید راه دوری نمی‌رود. نگاه صالحی‌امیری ملی است. با وجود اینکه ما ۲ نهاد موازی هستیم خواهش می‌کنم به کمیته ملی المپیک کمک شود.

* طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک گزارشی را از ورزش زنان ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی گزارشی از بازی‌های المپیک توکیو ارائه کرد.

* رضا قراخانلو در گزارشی به فعالیت‌ها و برنامه‌های آکادمی ملی المپیک اشاره کرد. قراخانلو از نوبخت درخواست کرد برای نوسازی تجهیزات حمایت لازم صورت بگیرد.

* علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در نشست امروز عنوان کرد: بحث کلی که باید بگویم اینکه همه مواردی که دوستان گفتند هیت، سال بعد انتخابات داریم و هر دوره چند ماه قبل و بعد تلاطمات سیاسی هست و این موضوع منابع مالی ما را دچار مشکل می‌کند. آقای نوبخت همیشه کنار ورزش بوده اما درخواست دارم این موضوع را مورد توجه قرار دهید که اگر مسابقات کسب سهمیه هم تمام شود، چون سال آینده انتخابات هست، حساسیت بالا خواهد بود و برنامه‌ها با تلنگری دچار مشکل خواهد شد.

* فضل‌الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی، اظهارداشت: مشکل یک کلمه است، پول. اعتبار شمشیربازی ایتالیا ۱۰ میلیون دلار است که معادل بودحه یک سال تمام فدراسیون‌های این کشور است. من کاری به تاریخچه ورزش کشور ندارم، من شرایط الان را می‌گویم کار خیلی سخت است. 

* ژاله فرامرزیان معاون مالی و منابع انسانی وزارت ورزش، گفت: سال گذشته پیشنهادات ما ۹۰۰ میلیارد بود اما حدود ۴۰۰ میلیارد تصویب سد. سال گذشته ۸۵ در صد تخصیص‌ها را جذب کردیم. با تمام ملاحظاتی که بود اما در سال ۹۸ حدود ۸۲ میلیارد برای پاداش قهرمانان در جاکارتا هزینه کردیم. 

وی افزود: خواهش می‌کنم تخصیص ۱۰۰ درصد ما را بدهید. اتفاق عجیبی افتاده، درآمد داشتیم بودجه ۱۴۰۰ حتما باید ۳ برابر باشد. ما سال گذشته ۸ درصد اعتبارات و ردیف اصلی ۱۱ درصد گرفتیم. با این وضعیت نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. امسال تنها سالی است که کسی درآمد ندارد و در نتیجه نمی‌توان مدیریت کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت ورزش نوبخت ورزش کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۶۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران

نشست مشترک مسئولان فدراسیون دوومیدانی با دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جلسه مسئولان فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک برگزار و مقرر شد که این کمیته از روند برگزاری منظم اردوهای تیم ملی دوومیدانی حمایت کامل و همه جانبه‌ای داشته باشد.

در این نشست که  مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی، پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون و قاسمعلی فیروزی مدیر تیم‌های ملی حضور داشتند، مقرر شد با توجه به پیگیری‌های این کمیته و برگزاری منظم اردوهای تیم ملی از قبل از آغاز سال 1403 کمک مالی لازم برای هر چه بهتر و مطلوب‌تر برگزار شدن اردوهای تیم ملی از سوی  کمیته المپیک جهت کسب سهمیه و حضور موفق در بازی‌های المپیک  صورت بگیرد.

مطیعی: وزارت ورزش دخالتی در انتخابات دوومیدانی ندارد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم