Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@07:38:02 GMT

یکه‌تازی لیکرز در فینال بسکتبال آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۶۳۱۲

یکه‌تازی لیکرز در فینال بسکتبال آمریکا

به گزارش ایرنا؛ در دومین دیدار از فینال رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، امروز (شنبه) لس آنجلس لیکرز و میامی هیت به مصاف هم رفتند که لیکرز توانست همانند مسابقه نخست حریفش را مغلوب قدرت خود کند. در این مسابقه که دوباره همه بسکتبال دوستان شاهد قدرتنمایی لبرون جیمز و آنتونی دیویس برای لیکرز بودند، این تیم توانست با نتیجه ۱۲۴ بر ۱۱۴ حریفش را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لبرون جیمز با کسب ۳۳ امتیاز، ۹ ریباند و ۹ پاس منجربه گل ستاره تیمش بود و در کنار او آنتونی دیویس ۳۲ امتیاز و ۱۴ ریباند داشت. این دو بازیکن که لیکرز را تا آستانه قهرمانی پیش برده اند با درخشش خود در ۲ مسابقه نخست اجازه کار به میامی هیت نداده اند.

در طرف مقابل نیز جیمی باتلر ستاره میامی بود و ۲۵ امتیاز، ۸ ریباند و ۱۳ پاس منجربه گل داشت. میامی هیت در شرایطی فینال را شروع کرده که بام آدبایور سنتر توانمند خود را به دلیل مصدومیت در ترکیب ندارد اما این بازیکن گفته که از مسابقه سوم دوباره به میدان خواهد آمد. باید دید حضور او تغییری در روند فینال ایجاد می کند یا همچنان لیکرز به یکه تازی خود ادامه می دهد.

لیکرز در مسابقه نخست برابر میامی نیز با نتیجه ۱۱۶ بر ۹۸ به برتری رسیده بود.

لیکرز در این مسابقه نیز از لباس مشکی و زرد خود که در زمان بازیگری کوبی برایانت طراحی شده بود وارد زمین شد و توانست بازهم برنده شود. بعد از این مسابقه زمانی که از لبرون جیمز درباره دومین پیروزی در فینال با این لباس سوال شد او خطاب به خانواده کوبی برایانت ستاره فقید بسکتبال آمریکا گفت: ما با شما هستیم، ما عاشق شما هستیم.

ستاره کنونی تیم لیکرز به خبرنگاران گفت: اتفاق بسیار بزرگی است که بتوانیم که یک نفر چقدر برای ما اهمیت دارد. نه تنها در زمین مسابقه بلکه در کل ساختار باشگاهی که بیش از ۲۰ سال در آن حضور داشته است.

وی افزود: برای ما افتخار است که پیراهن این باشگاه را به تن کنیم و برای آن بجنگیم. ما به خانواده برایانت فکر می کنیم، به همسر او که کوبی و دخترش را از داست داده فکر می کنیم و آنها را دوست داریم. تلاشمان این بود که با پوشیدن این پیراهن و کسب پیروزی باعث خوشحالی و ایجاد حس غرور در خانواده برایانت شویم.

کوبی برایانت ستاره بسکتبال آمریکا و دخترش، در سانحه هوایی هلیکوپتر شخصی درگذشت.

برچسب‌ها بسکتبال جهان لبرون جیمز بسکتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسکتبال جهان لبرون جیمز بسکتبال بسکتبال جهان لبرون جیمز بسکتبال اخبار کنکور لبرون جیمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید

تیم شهرداری گرگان در بازی سوم از سری نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مقابل مهرام به پیروزی رسید و راهی فینال شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران در بازی سوم از سذی نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال، عصر امروز شنبه به مصاف هم رفتند که این دیدار به سود شهرداری گرگان به پایان رسید.

شهرداری در این دیدار پرهیجان و حساس که در شهر قدس برگزار شد با حساب 89 بر 84 مهرام را شکست داد و راهی فینال شد.

ارسلان کاظمی 19 امتیاز و 18 ریباند و ویل چری 22 امتیاز، 8 ریباند و 7 پاس گل برای شهرداری گرگان کسب کردند و پری پتی 34 امتیاز برای مهرام به دست آورد.

شهرداری گرگان موفق شده بود دو دیدار قبلی را به سود خود خاتمه دهد.

آشنایی با گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی بسکتبال

در دیگر سری نیمه‌نهایی لیگ برتر، ذوب آهن اصفهان و طبیعت در بازی‌شماری، یک بر یک مساوی هستند.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • گزینه ایده‌آل بایرن مونیخ زیر آفتاب میامی!
  • فرمول یک | شب باشکوه لندو نوریس؛ اولین قهرمانی راننده انگلیسی در گرندپری میامی رقم خورد
  • طبیعت یک گام دیگر به فینال نزدیک شد
  • طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال
  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • اینتر میامی ۶-۲ نیویورک ردبولز؛ نمایشی ماورایی از فوق ستاره‌های MLS
  • خط‌و‌نشان ستاره رئال برای بایرن با ویدئوی کوبی برایانت
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • حضور زین الدین زیدان در مراسم اهدای جوایز مسابقه اسپرینت گرندپری میامی + عکس
  • اخراج سرمربی و کادر فنی تیم بسکتبال لیکرز