Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی امروز شنبه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا به ریاست رئیس جمهور، اظهار داشت: حرکت به سمت استان‌های مرزی ممنوع شد.

وی با تاکید بر اینکه هر گونه حرکت به سمت استان‌های مرزی برای انجام پیاده روی اربعین در کشور عراق ممنوع است، گفت: از موضوعات مهمی که هم مورد تأکید مقام معظم رهبری و هم مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا بود، عدم برگزاری مراسم عزاداری در قالب پیاده روی اربعین در داخل و خارج از مرزهای کشور است که به آن پرداخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان، اظهار داشت: با تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا مراسم پیاده روی اربعین امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار نخواهد شد و حرکت به سمت استان‌های مرزی ممنوع است.

خادمی، افزود: بر اساس این مصوبه، استان‌های مبدأ و مرزی کشور موظف هستند با اعمال کنترل‌ها، اجازه هیچ گونه حرکتی در قالب پیاده روی، کاروان و امثال آنها را به سمت مرزها با کشور عراق را ندهند.

وی، تصریح کرد: ممنوعیت همکاری شرکت‌های حمل و نقل با افرادی که قصد حرکت به سمت کشور عراق را دارند از دیگر موارد مورد تأکید ستاد ملی مدیریت کرونا بود.

استاندار لرستان، یادآور شد: از هم استانی‌های عزیز می‌خواهیم با توجه به تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا، از هر گونه اجرای مراسم عزاداری در قالب پیاده روی اربعین و حرکت به سمت استان‌های مرزی پرهیز کنند.

کد خبر 5038933

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری استاندار لرستان سید موسی خادمی اربعین 99 ویروس کرونا ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز هفته دفاع مقدس آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی اربعین 99 خطبه های نماز جمعه شهرکرد ستاد ملی مدیریت کرونا پیاده روی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۶۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، به مناسبت هفته سلامت همایش پیاده‌روی خانوادگی در یاسوج برگزار می شود.
این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهداء جوایز ارزنده برگزار می شود.
این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه مبترکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می شود.

 

دیگر خبرها

  • احتمال تبدیل دریاچه نمک قم به کانون جدید گرد و غبار کشور​
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • نگرانی از فعال شدن کانون گردوغبار در مرکز ایران
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین