Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@14:23:00 GMT

مدافع منچستریونایتد راهی میلان شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۶۴۵۹

مدافع منچستریونایتد راهی میلان شد

دیگو دالوت مدافع چپ ۲۱ ساله منچستریونایتد امروز و طبق ادعای جیانلوکا دی مارزیو خبرنگار مشهور ایتالیایی، برای انجام تست‌های پزشکی وارد شهر میلان می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بر اساس ادعای خبرنگار مشهور ایتالیایی جیانلوکا دی مارزیو، میلان در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۰ فوتبال اروپا در آستانه خرید قرضی دیگو دالوت مدافع چپ منچستریونایتد قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از تیم‌هایی که با وجود بودجه محدود آن هم فقط ۷۵ میلیون یورو، حضور چشم گیری در نقل و انتقالات داشته میلان ایتالیا است.

پائولو مالدینی مدیر ورزشی روسونری سعی کرده تا جای امکان بازیکنان جوان، آینده دار و ارزان را به خدمت بگیرد و تیمی کامل را به مسابقات مهمی چون سری آ و لیگ اروپا بفرستد.

میلان تاکنون کالولو مدافع ۱۹ ساله لیون را بعنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفته است، براهیم دیاز رئال را با قراردادی قرضی جذب کرده و مهم‌ترین و بزرگ‌ترین خرید این باشگاه ساندرو تونالی هافبک مستعد، ملی‌پوش و ۲۰ ساله ایتالیایی بود که با رقمی در حدود ۳۰ تا ۴۰ میلیون یورو جذب شد.

رادار میلان بر استعدادهای جوان

البته دو روز پیش آن‌ها یک استعداد دیگر از اروپا یعنی ینس پتر هاگ هافبک ۱۹ ساله از بودو گلیمت را با ۶ میلیون یورو جذب کردند تا نشان دهند که به آینده باشگاه بسیار اهمیت می‌دهند.

حالا دیلی میل به نقل از خبرنگار مشهور ایتالیایی جیانلوکا دی‌مارزیو مدعی شده که دیگو دالوت مدافع چپ ۲۱ ساله منچستریونایتد نیز بزودی به فهرست خرید میلان در نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۰ فوتبال اروپا اضافه خواهد شد، چرا که این بازیکن برای انجام تست‌های پزشکی روسونری‌ها راهی ایتالیا شده است.

در واقع کادر فنی میلان قصد دارند برای روزهای فشرده فوتبال ایتالیا و اروپا پشتوانه مطمئنی برای ستاره خود در دفاع چپ یعنی تئو هرناندز داشته باشند.

تا با وجود بازیکنی مانند دالوت در روزهایی که این بازیکن غایب است از سمت چپ آسیب کم‌تری را متحمل شوند. البته خرید دالوت قرضی خواهد بود و احتمالا بند خرید دائمی نیز در آن گنجانده شود.

هر چند از جزئیات قرارداد توافق شده بین دو باشگاه هنوز خبری به بیرون درز نکرده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: میلان دیگو دالوت منچستریونایتد دیگو دالوت منچستریونایتد میلان نقل و انتقالات فوتبال 2020 نقل و انتقالات فوتبال اروپا نقل و انتقالات منچستریونایتد نقل و انتقالات میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا

باواریایی ها برای تقویت خط دفاعی به سراغ مدافع 28 ساله بایرلورکوزن رفته اند.

طرفداری | یوناتان تا، مدافع 28 ساله آلمانی پس از گذراندن فصلی فوق العاده با بایرلورکوزن، مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته است.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ، بایرن مونیخ برای جذب یوناتان تا از بایرلورکوزن تلاش می کند. صحبت هایی با اطرافیان بازیکن صورت گرفته است. بایرن مونیخ تحت تاثیر عملکرد یوناتان تا در فصل جاری قرار گرفته و او را گزینه ای مناسب برای تقویت خط دفاعی می داند. بازیکن گزینه های زیادی دارد و پذیرای برداشتن قدمی جدید در تابستان است. با این حال، هنوز توافقی بین بایرن مونیخ و یوناتان تا صورت نگرفته و همچنین باواریایی ها هنوز مذاکره با بایرلورکوزن را آغاز نکرده اند. از آن جایی که قهرمان بوندسلیگا تمایلی به از دست دادن بازیکن کلیدی خود ندارد، هنوز قیمتی برای یوناتان تا تعیین نشده و همین مسئله کار بایرن مونیخ را سخت می کند. بایرلورکوزن قصد دارد یوناتان تا را در ترکیب خود حفظ کرده و قرارداد او را تمدید کند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • رایان گیگز در ۵۰ سالگی برای سومین‌بار پدر می‌شود
  • شوخی کرگر و آنری با کیت عبدو در مورد امکان حضور منچستریونایتد در لیگ کنفرانس اروپا / فیلم
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • پاس های تماشایی پائو کوبارسی، مدافع 17 ساله بارسلونا / فیلم
  • علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • برتری 3-2 منچستریونایتد مقابل میلان در شب بریس کاکا و وین رونی (24 آوریل 2007) / فیلم
  • خرید مدافع در سپاهان جزیی از تیم‌بستن نیست/ آن‌ها به هیچ توپی نه نمی‌گویند!
  • توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا